-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
«Реконструкція кардіологічного корпусу Микулинецької обласної фізіотерапевтичної лікарні реабілітації по вул. Галицька, 2 смт. Микулинці Теребовлянського району Тернопільської області. Коригування.»
Завершена
3 562 800.00
UAH з ПДВ
Номер:
24912f2238944972b97dd80287853df8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-30-000089
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.05.2022 00:00
Період моніторингу:
30.05.2022 15:16 - 22.06.2022 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.05.2022 № 2-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 31 березня 2022 року № 003100-18/2584-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
30.05.2022 № 2-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-12-17-004369-a, 17.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі; повноти відображення інформації про закупівлю, дотримання законодавства під час укладення договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 червня 2022 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; наявності підстав для обрання та застосування переговорної процедури закупівлі; повноти відображення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план комунального підприємства «Тернопількомунінвест» (далі – Замовник) на 2022 рік; повідомлення про намір укласти договір; протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 17.12.2021; пояснення Замовника, отримані 03.06.2022 та 09.06.2022 в електронній системі закупівель; договір про закупівлю від 28.12.2021 № 54; звіт про результати проведення закупівлі; експертний звіт (позитивний), затверджений директором філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Тернопільській області від 14.12.2021 № 20-0418/01-21; завдання на коригування проекту від 03.11.2021; протокол виробничої наради комунального підприємства «Тернопількомунінвест» від 16.12.2021.
Період усунення порушень:
21.06.2022 14:39 - 25.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
21.06.2022 14:39
Запити/Пояснення
Номер:
cd68643f1cef416d893f0b4848fbde89
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
31.05.2022 15:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи («Реконструкція кардіологічного корпусу Микулинецької обласної фізіотерапевтичної лікарні реабілітації по вул. Галицька, 2 смт. Микулинці Теребовлянського району Тернопільської області. Коригування.») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2021-12-17-004369-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- якими документами підтверджується необхідність виконання додаткових аналогічних робіт по зазначеній закупівлі?
Щодо наведених питань просимо надати підтверджуючі документи.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
f4df59ad4ba94c8eb3b931eac54d132e
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
03.06.2022 18:09
Опис:
У відповідь на запит моніторингу про надання пояснень по закупівлі UA-2021-12-17-004369-a повідомляємо наступне:
обгрунтування розміру витрат по даній закупівлі підтверджується позитивним експертним звітом №20-0418/01-21 від 14.12.2021 року (скановний оригінал додається). Відповідно до експертного звіту загальна кошторисна вартість виконання всіх робіт по даному об’єкті (включно з додатковими аналогічними роботами) складала 16 457 536,00 грн. Вартість виконання робіт по даному об’єкту згідно первинного договору №11 від 07 жовтня 2019 року склала 12 480 183,00 грн. Розмір витрат по даній закупівлі становить різницю між вартістю виконання всіх робіт на даному об’єкті, згідно експертного звіту, вартістю виконання робіт по даному об’єкту згідно первинного договору №11 від 07 жовтня 2019 року, вартістю витрат на утримання служби замовника і здійснення технічного нагляду та вартістю проектних робіт та експертизи.
Ініціатором потреби у виконанні додаткових аналогічних робіт є КНП "МИКУЛИНЕЦЬКА ОБЛАСНА ФІЗІОТЕРАПЕВТИЧНА ЛІКАРНЯ РЕАБІЛІТАЦІЇ" Тернопільської обласної ради, що підтверджується завданням на коригування проекту.
Номер:
aea63092c448433c811fbada37c29d5c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.06.2022 12:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи («Реконструкція кардіологічного корпусу Микулинецької обласної фізіотерапевтичної лікарні реабілітації по вул. Галицька, 2 смт. Микулинці Теребовлянського району Тернопільської області. Коригування.») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2021-12-17-004369-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- надати документи, що підтверджують виникнення необхідності у закупівлі додаткових аналогічних робіт по зазначеній закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
7c1df72561fc445daae5762eaf788d1e
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
09.06.2022 14:29
Опис:
Додатково звертаємо Вашу увагу, що потреба у виконанні додаткових аналогічних робіт виникла у Комунального некомерційного підприємства "МИКУЛИНЕЦЬКА ОБЛАСНА ФІЗІОТЕРАПЕВТИЧНА ЛІКАРНЯ РЕАБІЛІТАЦІЇ" Тернопільської обласної ради, яке виступає замовником з виготовлення проектно-кошторисної документації по даному об’єкту та відповідно ініціатором коригування даної проектно-кошторисної документації з метою включення до неї додаткових аналогічних робіт по даному об’єкту.
Комунальному підприємству «Тернопількомунінвест», делеговано функцію «Замовника» для проведення закупівлі виконання цих робіт на даному об’єкті та передано відповідну відкориговану проектно-кошторисну документацію, та позитивний експертний звіт.