• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (Послуги регулярних спеціальних пасажирських перевезень)

Послуги регулярних спеціальних пасажирських перевезень для потреб ТЕС ПАТ "Центренерго".

Завершена

4 666 666.67 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 46 666.67 UAH
Номер: 6157a091eece4761b6a24e4aa19a679f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-04-28-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.04.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 28.04.2022 20:02 - 24.05.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 28.04.2022 № 68 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 19 UA-2021-12-17-003247-a 17.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, likhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ФОП Лук'яненко Г. М., ФОП Зуянов В.О. та ФОП Дерев`янко Ю.А., ФОП Осипа С. М., своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 травня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель публічного акціонерного товариства «Центренерго» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням Тендерного комітету, Протокол №94-В від 17.12.2021, нову редакцію тендерної документації затверджену рішенням тендерного комітету, Протокол № 94-ВЗ від 31.12.2021, тендерні пропозиції фізичної особи підприємця Лук'яненко Галина Михайлівна (далі – ФОП Лук'яненко Г. М.), фізичної особи підприємця Осипа Сергій Миколайович (далі – ФОП Осипа С.М.), фізичної особи підприємця Зуянов Володимир Олександрович (далі – ФОП Зуянов В.О.), фізичної особи підприємця Дерев`янко Юрій Анатолійович (далі – ФОП Дерев`янко Ю.А.), протокол розгляду тендерних пропозицій, договір про закупівлю від 21.02.2022 № 151/2.
Період усунення порушень: 19.05.2022 21:49 - 25.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 19.05.2022 21:49