-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 33600000-6-Фармацевтична продукція (Гепарин (Heparin))
Інформація щодо наявності/відсутності підстав, встановлених у статті 17 Закону, надається Учасником в складі своєї тендерної пропозиції у вигляді довідки (довідок) у довільній формі або відповідно до наведеної форми (листа-гарантії) в Додатку 4 до Тендерної документації, з обов'язковим розміщенням необхідних позначок, які засвідчуюсь наявність/відсутність зазначених підстав в електронній системі закупівель, а також, у разі необхідності, заповненням електронних полів. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (детальніше в тендерній документації). Строк поставки товару: з моменту підписання договору по 31.12.2022 року.
Завершена
996 625.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 985.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 985.00 UAH
Номер:
7674b28d5c6c42c2a7eded30170362f9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-13-000139
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.09.2022 00:00
Період моніторингу:
13.09.2022 22:34 - 05.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.09.2022 № 210
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 13.09.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 13.09.2022 № 210
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
50 UA-2021-12-17-012819-c 17.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій учаснику ПП «СВІТ ЗДОРОВ'Я-ЗЖС», установлено порушення абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ СТМ-Фарм, ПрАТ «По виробництву інсуліну «ІНДАР», СП «ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД», ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК», ТОВ «ФАРМЕКС ГРУП», ТОВ «ВЕНТА.ЛТД», своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій учаснику ПП «СВІТ ЗДОРОВ'Я-ЗЖС», установлено порушення абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ СТМ-Фарм, ПрАТ «По виробництву інсуліну «ІНДАР», СП «ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД», ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК», ТОВ «ФАРМЕКС ГРУП», ТОВ «ВЕНТА.ЛТД», своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця,, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Комунальне некомерційне підприємство «Чернігівська обласна лікарня» Чернігівської обласної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 17.12.2021 року №60, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 26.01.2022, протокол розкриття тендерних пропозицій від 27.01.2022, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СТМ-Фарм (далі – ТОВ «СТМ-Фарм»), приватне підприємство «СВІТ ЗДОРОВ'Я-ЗЖС» (далі – ПП «СВІТ ЗДОРОВ'Я-ЗЖС» ), приватне акціонерне підприємство «По виробництву інсуліну «ІНДАР» (далі- ПрАТ «По виробництву інсуліну «ІНДАР»), СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД» (далі- СП «ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД»), товариства з обмеженою відповідальністю «ДІАЛІЗ МЕДИК» (далі- ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК»), товариства з обмеженою відповідальністю «ФАРМЕКС ГРУП» (далі-ТОВ «ФАРМЕКС ГРУП»), товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕНТА. ЛТД» (далі- ТОВ « ВЕНТА.ЛТД»), протокол засідання тендерного комітету від 27.01.2022 №212, повідомлення про намір укласти договір від 27.01.2022, договір на закупівлю товару від 10.02.2022 № 14 (далі – Договір), пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 23 вересня 2022 року. (далі – Пояснення).
Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділ III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в Додатку 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації. Розділом 2 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що підтвердження відповідності запропонованого Учасником товару медико-технічним вимогам Замовника, надається у формі заповненої нижче інформації, за підписом та печаткою (у разі наявності) Учасника, із додаванням зазначених в ній довідок та документів.
Проте, в складі тендерної пропозиції Учасника ПП «СВІТ ЗДОРОВ'Я-ЗЖС» відсутня інформації, за підписом та печаткою (у разі наявності) Учасника, за формою, передбаченою Розділом 2 Додатку 2 до тендерної документації, що не відповідає вимогам замовника.
Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП «СВІТ ЗДОРОВ'Я-ЗЖС», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та допустив до аукціону.
Період усунення порушень:
29.09.2022 22:07 - 14.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
29.09.2022 22:07
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Щодо висновку ДАСУ про результати моніторингу закупівлі від
29 вересня 2022 згідно моніторингу
UA-M-2022-09-13-000139 ● 7674b28d5c6c42c2a7eded30170362f9
Керуючись п.8 ст.8 Закону, Замовником вирішено надати аргументовані заперечення щодо висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби від 29.09.2022 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-17-012819-c.
Відповідно до п.6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником в Додатку 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації. Згідно з розділом 2 Додатку 2 до Тендерної документації (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ), підтвердження відповідності запропонованого Учасником товару медико-технічним вимогам Замовника, надається у формі інформації, вказаної в розділі 2. «Загальні вимоги до предмету закупівлі» за підписом та печаткою (у разі наявності) Учасника.
Згідно даних вимог, учасники повинні надати у складі своїх тендерних пропозицій такі довідки та документи: копію(ї) реєстраційного(их) посвідчення(нь) на лікарський(і) засіб(оби) або інші документи щодо підтвердження реєстрації, передбачені чинним законодавством України (завірені підписом і печаткою (у разі наявності) учасника); завірений підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі наявності) гарантійний лист про те, що термін придатності лікарських засобів на момент поставки буде складати не менш, ніж 12 місяців від загального терміну придатності, визначеного виробником, гарантійний лист за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності) про те, що ціни на лікарські засоби, які пропонуються для закупівлі, повинні надаватися відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.10.2008р. № 955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби», а також підтвердити інформацію, що лікарські засоби повинні супроводжуватись інструкцією з їх застосування українською або російською мовою, що при поставці товару на кожну серію лікарського засобу будуть надаватись сертифікати якості виробника, завірені мокрою печаткою (у разі наявності) постачальника та при транспортуванні лікарських засобів необхідно дотримуватись температурного режиму, вказаного на упаковці виробника. Крім того, згідно п.2.7. розділу 2 ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ Учасник має надати завірену підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (у разі наявності) заповнену таблицю у формі, що вказана в цьому пункті.
Учасник ПП «СВІТ ЗДОРОВ'Я-ЗЖС» в своїй тендерній пропозиції надав: завірені підписом та печаткою реєстраційне посвідчення на запропонований лікарський засіб та гарантійний лист про те, що «гарантує наявність реєстраційних посвідчень МОЗ України та сертифікатів якості на запропоновані лікарські засоби, копії яких будуть надаватись при поставці або за зверненням Замовника, у разі прийняття тендерної пропозиції» у файлі «реєстраційні посвідчення + гар.лист .PDF» (додається); завірений підписом та печаткою гарантійний лист про те, що «гарантує постачання фармацевтичної продукції, термін придатності якої буде складати не менше 12 місяців від загального терміну придатності визначеного виробником» у файлі «Гарантійний лист про строк придатності.PDF» (додається); завірений підписом та печаткою гарантійний лист про те, що «гарантує, що цінова пропозиція була сформована згідно з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат визначені із врахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2008р. № 955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби»» у файлі «гарантійний лист про відповідність цін .PDF» (додається). Щодо підтвердження п.п.2.4, п.п.2.5, п.п.2.6, Учасник ПП «СВІТ ЗДОРОВ'Я-ЗЖС» надав у файлі «гарантійний лист про інструкції, сертифікати, температурний режим.PDF» (додається) завірений підписом та печаткою гарантійний лист про те, що «у разі прийняття тендерної пропозиції, гарантує постачання лікарських засобів, які будуть супроводжуватись інструкцією з їх застосування українською або російською мовою. При поставці товару на кожну серію лікарського засобу надавати сертифікати якості виробника, завірені мокрою печаткою. При транспортуванні лікарських засобів дотримуватись температурного режиму, вказаного на упаковці виробника». Також у файлі «форма таблиці.PDF» (додається) Учасник ПП «СВІТ ЗДОРОВ'Я-ЗЖС» надав завірену підписом та печаткою заповнену таблицю згідно п.2.7. розділу 2 ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ. Отже, Учасник ПП «СВІТ ЗДОРОВ'Я-ЗЖС» виконав всі вимоги, зазначені в ТЕХНІЧНІЙ СПЕЦИФІКАЦІЇ, надавши підтвердження у формі документів, складених у довільній формі в окремих файлах, що по суті являється формальною (несуттєвою) помилкою, що пов'язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст пропозиції (згідно п.7 «Переліку та прикладів формальних помилок», що міститься в п.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації).
Таким чином, Учасник ПП «СВІТ ЗДОРОВ'Я-ЗЖС» підтвердив всі медико-технічні вимоги, що зазначені Замовником в п. п. 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7 розділу 2. «Загальні вимоги до предмету закупівлі». Тому тендерна пропозиція Учасника ПП «СВІТ ЗДОРОВ'Я-ЗЖС» була правомірно допущена до участі в аукціоні.
Метою Закону «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. В свою чергу, Замовник, під час проведення закупівлі, дотримувався всіх принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону, в т. ч. добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також максимальної економії, ефективності та пропорційності, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. Створивши добросовісну конкуренцію серед учасників, Замовник досягнув економії коштів в сумі 371 645,00 грн., ефективності та пропорційності між економією та ефективністю здійснення закупівлі, що є фундаментальним основоположенням правової системи в сфері публічних закупівель.
Також, хочемо зазначити, що протягом 2022 року КНП «Чернігівська обласна лікарня» ЧОР взагалі не закуповувала лікарський засіб «гепарин», що зазначений в Договорі №14 від 10.02.2022р., укладеному з переможцем закупівлі – ТОВ «СТМ-Фарм», у зв’язку із відсутністю потреби у даному лікарському засобі. 04.10.2022р. було укладено додаткову угоду з ТОВ «СТМ-Фарм» про розірвання вищезазначеного Договору.
Дата публікації звіту:
05.10.2022 10:48
Запити/Пояснення
Номер:
816f596495a84dfd89029e0bc63aea22
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.09.2022 14:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015 код 33600000-6-Фармацевтична продукція (Гепарин (Heparin)), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-17-012819-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Відповідно до пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділ III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в Додатку 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації;
Проте, ПрАТ «По виробництву інсуліну «ІНДАР» у складі тендерної пропозиції не надано інструкцію лікарського засобу з їх застосування українською або російською мовою та довідку про транспортуванні лікарських засобів з дотриманням температурного режиму, вказаного на упаковці виробника.
Аналогічно учасником ТОВ «ФАРМЕКС ГРУП» в складі тендерної пропозиції не надано довідка про транспортуванні лікарських засобів з дотриманням температурного режиму, вказаного на упаковці виробника.
Також, у складі тендерної пропозиції Учасника ПП «СВІТ ЗДОРОВ'Я-ЗЖС» відсутня інформація, яку необхідно надати відповідно до вимог Додатку 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації.
2. Учасником ПП «СВІТ ЗДОРОВ'Я-ЗЖС» в складі тендерної пропозицій не надано оригінали відгуків на офіційному бланку від замовника щодо виконання в повному обсязі аналогічних за предметом закупівлі договорів, що не відповідає вимогам до п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закон» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Таким чином, просимо надати пояснення, чому тендерні пропоціїї вищевказаних участників не було відхилоно?
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
06b9290439814427a61c598d04ed7c09
Назва:
Щодо пояснень на запит ДАСУ від 2022-09-21 14:23:30 згідно моніторингу UA-M-2022-09-13-000139 ● 7674b28d5c6c42c2a7eded30170362f9
Дата опублікування:
23.09.2022 14:56
Опис:
КНП «Чернігівська обласна лікарня» ЧОР, код ЄДРПОУ 02006113, отримано запит на пояснення від Державної Аудиторської служби України в межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі: ДК 021:2015 код 33600000-6-Фармацевтична продукція (Гепарин (Heparin)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером: UA-2021-12-17-012819-c) щодо допущення тендерних пропозицій учасників ПрАТ «По виробництву інсуліну «ІНДАР», ТОВ «ФАРМЕКС ГРУП» та ПП «СВІТ ЗДОРОВ'Я-ЗЖС» до аукціону.
Керуючись частиною 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. У зв’язку із чим, пояснюємо наступне:
Щодо Учасника ПрАТ «По виробництву інсуліну «ІНДАР».
В запиті ДАСУ вказано, що ПрАТ «По виробництву інсуліну «ІНДАР» у складі тендерної пропозиції не надав інструкцію лікарського засобу із застосування українською або російською мовою та довідку про транспортування лікарських засобів з дотриманням температурного режиму, вказаного на упаковці виробника. Згідно з розділом 2 Додатку 2 до Тендерної документації (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ), підтвердження відповідності запропонованого Учасником товару медико-технічним вимогам Замовника, надається у формі інформації, вказаної в розділі 2. «Загальні вимоги до предмету закупівлі» за підписом та печаткою (у разі наявності). Згідно даних вимог, учасники повинні надати у складі своїх тендерних пропозицій такі довідки та документи: копію(ї) реєстраційного(их) посвідчення(нь) на лікарський(і) засіб(оби) або інші документи щодо підтвердження реєстрації, передбачені чинним законодавством України (завірені підписом і печаткою (у разі наявності) учасника); завірений підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі наявності) гарантійний лист про те, що термін придатності лікарських засобів на момент поставки буде складати не менш, ніж 12 місяців від загального терміну придатності, визначеного виробником, а також гарантійний лист за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності) про те, що ціни на лікарські засоби, які пропонуються для закупівлі, повинні надаватися відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.10.2008р. № 955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби», а також підтвердити інформацію, що лікарські засоби повинні супроводжуватись інструкцією з їх застосування українською або російською мовою, що при поставці товару на кожну серію лікарського засобу будуть надаватись сертифікати якості виробника, завірені мокрою печаткою (у разі наявності) постачальника та при транспортуванні лікарських засобів необхідно дотримуватись температурного режиму, вказаного на упаковці виробника. Учасник ПрАТ «По виробництву інсуліну «ІНДАР» виконав всі вищезазначені вимоги: надав в складі своєї пропозиції всі зазначені документи та довідки, в т.ч. інформацію щодо того, що лікарські засоби повинні супроводжуватись інструкцією з їх застосування українською або російською мовою, а також при транспортуванні лікарських засобів дотримуватись температурного режиму, вказаного на упаковці виробника. (файл «Відповідність технічним вимогам.pdf» (додається). Інструкція із застосування лікарського засобу українською або російською мовою та довідка про транспортування лікарських засобів з дотриманням температурного режиму, вказаного на упаковці виробника, замовником не вимагалися. Таким чином, ПрАТ «По виробництву інсуліну «ІНДАР» був допущений до участі в електронному аукціоні.
Щодо Учасника ТОВ «ФАРМЕКС ГРУП».
В запиті ДАСУ вказано, що ТОВ «ФАРМЕКС ГРУП» в складі тендерної пропозиції не надав довідку про транспортування лікарських засобів з дотриманням температурного режиму, вказаного на упаковці виробника. Згідно з розділом 2 Додатку 2 до Тендерної документації (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ), підтвердження відповідності запропонованого Учасником товару медико-технічним вимогам Замовника, надається у формі інформації, вказаної в розділі 2.«Загальні вимоги до предмету закупівлі» за підписом та печаткою (у разі наявності) Учасника. Згідно даних вимог, учасники повинні надати у складі своїх тендерних пропозицій такі довідки та документи: копію(ї) реєстраційного(их) посвідчення(нь) на лікарський(і) засіб(оби) або інші документи щодо підтвердження реєстрації, передбачені чинним законодавством України (завірені підписом і печаткою (у разі наявності) учасника); завірений підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі наявності) гарантійний лист про те, що термін придатності лікарських засобів на момент поставки буде складати не менш, ніж 12 місяців від загального терміну придатності, визначеного виробником, а також гарантійний лист за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності) про те, що ціни на лікарські засоби, які пропонуються для закупівлі, повинні надаватися відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.10.2008р. № 955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби», а також підтвердити інформацію, що лікарські засоби повинні супроводжуватись інструкцією з їх застосування українською або російською мовою, що при поставці товару на кожну серію лікарського засобу будуть надаватись сертифікати якості виробника, завірені мокрою печаткою (у разі наявності) постачальника та при транспортуванні лікарських засобів необхідно дотримуватись температурного режиму, вказаного на упаковці виробника. Учасник ТОВ «ФАРМЕКС ГРУП» виконав всі вищезазначені вимоги: надав в складі своєї пропозиції всі зазначені документи та довідки, в т.ч. інформацію щодо дотримання температурного режиму, вказаного на упаковці виробника при транспортуванні лікарських засобів у файлі «3. Медико-технічні вимоги.pdf» (додається). Довідка про транспортування лікарських засобів з дотриманням температурного режиму, вказаного на упаковці виробника, замовником не вимагалися. Отже, ТОВ «ФАРМЕКС ГРУП» був допущений до участі в електронному аукціоні.
Щодо Учасника ПП «СВІТ ЗДОРОВ'Я-ЗЖС».
В запиті ДАСУ вказано, що у складі тендерної пропозиції Учасника ПП «СВІТ ЗДОРОВ'Я-ЗЖС» відсутня інформація, яку необхідно надати відповідно до вимог Додатку 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації, а також даним учасником в складі тендерної пропозицій не надано оригінали відгуків на офіційному бланку від замовника щодо виконання в повному обсязі аналогічних за предметом закупівлі договорів, що не відповідає вимогам до п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закон» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Відповідно до п.6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в Додатку 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації. Згідно з розділом 2 Додатку 2 до Тендерної документації (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ), підтвердження відповідності запропонованого Учасником товару медико-технічним вимогам Замовника, надається у формі інформації, вказаної в розділі 2. «Загальні вимоги до предмету закупівлі» за підписом та печаткою (у разі наявності) Учасника. Згідно даних вимог, учасники повинні надати у складі своїх тендерних пропозицій такі довідки та документи: копію(ї) реєстраційного(их) посвідчення(нь) на лікарський(і) засіб(оби) або інші документи щодо підтвердження реєстрації, передбачені чинним законодавством України (завірені підписом і печаткою (у разі наявності) учасника); завірений підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі наявності) гарантійний лист про те, що термін придатності лікарських засобів на момент поставки буде складати не менш, ніж 12 місяців від загального терміну придатності, визначеного виробником, гарантійний лист за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності) про те, що ціни на лікарські засоби, які пропонуються для закупівлі, повинні надаватися відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.10.2008р. № 955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби», а також підтвердити інформацію, що лікарські засоби повинні супроводжуватись інструкцією з їх застосування українською або російською мовою, що при поставці товару на кожну серію лікарського засобу будуть надаватись сертифікати якості виробника, завірені мокрою печаткою (у разі наявності) постачальника та при транспортуванні лікарських засобів необхідно дотримуватись температурного режиму, вказаного на упаковці виробника. Крім того, згідно п.2.7. розділу 2 ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ Учасник має надати завірену підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (у разі наявності) заповнену таблицю у формі, що вказана в цьому пункті.
Учасник ПП «СВІТ ЗДОРОВ'Я-ЗЖС» в своїй тендерній пропозиції надав: реєстраційне посвідчення на запропонований лікарський засіб та гарантійний лист про те, що «гарантує наявність реєстраційних посвідчень МОЗ України та сертифікатів якості на запропоновані лікарські засоби, копії яких будуть надаватись при поставці або за зверненням Замовника, у разі прийняття тендерної пропозиції» у файлі «реєстраційні посвідчення + гар.лист .PDF» (додається); гарантійний лист про те, що «гарантує постачання фармацевтичної продукції, термін придатності якої буде складати не менше 12 місяців від загального терміну придатності визначеного виробником» у файлі «Гарантійний лист про строк придатності.PDF» (додається); гарантійний лист про те, що «гарантує, що цінова пропозиція була сформована згідно з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат визначені із врахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2008р. № 955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби»» у файлі «гарантійний лист про відповідність цін .PDF» (додається). Щодо підтвердження п.п.2.4, п.п.2.5, п.п.2.6, Учасник ПП «СВІТ ЗДОРОВ'Я-ЗЖС» надав у файлі «гарантійний лист про інструкції, сертифікати, температурний режим.PDF» (додається) гарантійний лист про те, що «у разі прийняття тендерної пропозиції, гарантує постачання лікарських засобів, які будуть супроводжуватись інструкцією з їх застосування українською або російською мовою. При поставці товару на кожну серію лікарського засобу надавати сертифікати якості виробника, завірені мокрою печаткою. При транспортуванні лікарських засобів дотримуватись температурного режиму, вказаного на упаковці виробника». Також у файлі «форма таблиці.PDF» (додається) Учасник ПП «СВІТ ЗДОРОВ'Я-ЗЖС» надав заповнену таблицю згідно п.2.7. розділу 2 ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ. Таким чином Учасник ПП «СВІТ ЗДОРОВ'Я-ЗЖС» виконав всі вимоги, зазначені в ТЕХНІЧНІЙ СПЕЦИФІКАЦІЇ, надавши підтвердження у формі документів, складених у довільній формі в окремих файлах, а не в одному документі, що по суті являється формальною (несуттєвою) помилкою, що пов'язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст пропозиції (згідно п.7 «Переліку та прикладів формальних помилок», що міститься в п.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації).
Щодо того, що Учасник ПП «СВІТ ЗДОРОВ'Я-ЗЖС» в складі тендерної пропозицій не надав оригінали відгуків на офіційному бланку від замовника щодо виконання в повному обсязі аналогічних за предметом закупівлі договорів. Згідно п.5. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: копію/копії договору/договорів на поставку товару за аналогічним класифікатором (ДК 021:2015 код 33600000-6 - Фармацевтична продукція) та підтверджуючі документи про його(їх) виконання (оригінал відгуку на офіційному бланку від замовника щодо виконання в повному обсязі даного договору АБО накладної(их) про поставку товару в повному обсязі). В свою чергу, Учасник ПП «СВІТ ЗДОРОВ'Я-ЗЖС» в складі своєї тендерної пропозицій для підтвердження кваліфікаційних критеріїв надав у файлі «підтвердження виконання аналогічного договору.PDF»(додається) договір №51-а від 02 серпня 2017р., укладений з Комунальним закладом «Ріпкинська центральна районна лікарня» на суму 11 461,44 грн. з ПДВ та договір №71 від 08 червня 2021р., укладений з Центром соціально-психологічної реабілітації дітей на суму 15 000,00 грн. з ПДВ, а також підтверджуючі документи про виконання зазначених договорів, а саме: видаткову накладну №1471 від 03.08.2017р. на суму 11 461,44 грн. з ПДВ, що свідчить про отримання товару, зазначеного в договорі №51-а, Комунальним закладом «Ріпкинська центральна районна лікарня» в повному обсязі та видаткові накладні від 09.06.2021р.: №909 на суму 12 346,54 грн. з ПДВ, №910 на суму 241,56 грн. з ПДВ та №911 на суму 2 411,90 грн. з ПДВ (в сумі складає 15 000,00 грн. з ПДВ), що свідчить про отримання товару, зазначеного в договорі №71, Ріпкинською центральною районною лікарнею в повному обсязі. Таким чином Учасник ПП «СВІТ ЗДОРОВ'Я-ЗЖС» надав документальне підтвердження кваліфікаційного критерію, встановленого замовником в Тендерній документації. Тому було прийнято рішення щодо допущення даного учасника до участі в аукціоні.