-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
021:2015 – 90910000-9 «Послуги з прибирання» (послуги з комплексного обслуговування приміщення та прибудинкової території будівлі)
Завершена
2 240 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 400.00 UAH
мін. крок: 1% або 22 400.00 UAH
Номер:
c70f4200b64d4bc5ac5aa35c2181a134
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-05-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.10.2022 00:00
Період моніторингу:
05.10.2022 16:44 - 27.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.10.2022 Одеса № 253
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 05.10.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 05.10.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 05.10.2022 № 253
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
8 UA-2021-12-17-005244-b 17.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону, внесення змін до ТД, стану виконання рішення Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця,– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до ТД, стану виконання рішення Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Драбівська багатопрофільна лікарня» Драбівської селищної ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.12.2021 № 17/12, ТД зі змінами, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) від 05.01.2022 № 201-р/пк-пз, тендерну пропозицію учасника товариство з обмеженою відповідальністю «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» (далі – ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 24.01.2022 № 2401/1, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 24.01.2022, договір про закупівлю від 11.02.2022 № 1102/1, пояснення, отримані 12.10.2022 через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії, не здійснювався.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено наступне.
Відповідно до пункту 1.2.1 Додатку 1 до ТД Замовником встановлено, що учасники на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід подають у складі тендерної пропозиції довідку, складену у довільній формі, підписану учасником (уповноваженою особою учасника) про працівників, які будуть залучені для надання послуги, що є предметом закупівлі. На кожного з працівників, що вказані у довідці, надати особисту медичну книжку, дійсну на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» міститься довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 17.01.2022 № 17-01/55/31-10-0500.
Проте, учасником ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» у складі тендерної пропозиції не надано особисті медичні книжки працівників Пастушенко Л.В., Сендецького С.Б., Безуглого О.А., що вказані в вищезазначеній довідці, чим не дотримано вимоги пункту 1.2.1 Додатку 1 до ТД.
Таким чином, на порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» у зв’язку із невідповідністю його такому кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
За результатами аналізу питання надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Так, Південним офісом Держаудитслужби 06.10.2022 в електронній системі закупівель було оприлюднено запит про надання пояснень стосовно обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості і надання посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Проте, Замовник надав пояснення з даного питання на четвертий робочий день з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, чим не дотримано вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
19.10.2022 15:15 - 02.11.2022 23:00
Дата публікації висновку:
19.10.2022 15:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-17-005244-b від 19 жовтня 2022року встановлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Комунальному некомерційноу підприємству «Драбівська багатопрофільна лікарня» Драбівської селищної ради (КНП «Драбівська багатопрофільна лікарня» Драбівської селищної ради) надано зобов'язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Уповноваженою особою КНП «Драбівська багатопрофільна лікарня» Драбівської селищної ради прийнято рішення про припинення зобов’язань за договором про закупівлю №1102/1 від 11 лютого 2022 року.
Дата публікації звіту:
25.10.2022 10:03
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionFailureDocuments: Так
Опис:
.
Дата публікації:
27.10.2022 13:49
Запити/Пояснення
Номер:
52f301291bad4521abd3bf92ee6d2bb9
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
06.10.2022 14:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b257a661e2874feb98cfcffe9d5228cd
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.10.2022 14:23
Опис:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено виходячи з вартості послуг з прибирання на об’єкті обслуговування та вартості послуги з технічного обслуговування та обслуговування прибудинкової території. Специфікація послуг зазначеена в ТД (Додаток №3)
Номер:
845135b138e0467088b21b203c4d0419
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
12.10.2022 16:26
Опис:
Очікувана вартість закупівлі розрахована із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі - Методика), зокрема, Головним управлінням застосовано метод порівняння ринкових цін з урахуванням ринкових цін на аналогічний предмет закупівлі, шляхом моніторингу загальнодоступної інформації, яка міститься у відкритих джерелах.
В розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі включено всі витрати, необхідні для якісного прибирання, а саме:
- заробітна плата прибиральників;
- забезпечення прибиральників спецодягом;
- витрати на використання миючих, дезінфікуючих засобів та пакетів для сміття;
- витрати на використання технічного обладнання/техніки для прибирання;
- витрати на забезпечення прибиральників необхідним інвентарем та витратними матеріалами;
- інші витрати, які відносяться до надання послуг.
Під час розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі враховано підвищення у 2022 році мінімальної заробітної плати, зростання вартості розхідних матеріалів, які безпосередньо використовуються під час надання послуг, що в результаті впливає на формування вартості клінінгових послуг на ринку.