-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
15320000-7 Фруктові та овочеві соки (соки без додавання цукрів та підсолоджувачів)
Торги відмінено
3 660 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 300.00 UAH
Номер:
7f2a093e50df40ef887e9758afcc73bc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-11-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.01.2022 00:00
Період моніторингу:
11.01.2022 15:07 - 02.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.01.2022 №3
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 11.01.2022 №3
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9. UA-2021-12-17-010318-c 17.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 січня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Меридіан» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 17 грудня 2021 року №68), тендерну пропозицію ТОВ «Еко-Сфера», протокол засідання тендерного комітету від 04 січня 2022 року №80 та пояснення від 12 січня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог Закону, а саме: у пункті 4 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим не дотримано вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким визначено, що в тендерній документації зазначаються відомості про строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Крім того, установлено, що відповідно до підпункту 1.5. пункту 1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник встановив вимогу, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки, документи та дані створюються і подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів.
Однак, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Еко-Сфера» не містить накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів.
Оскільки, під час перевірки електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію учасника ТОВ «Еко-Сфера» електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим та, що не відповідає вимогам підпункту 1.5. пункту 1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Відповідно до абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Однак, на порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Еко-Сфера», як таку, що не відповідає встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а за результатами розгляду тендерної пропозиції оприлюднив повідомлення про намір укласти договір.
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, Замовником 12 січня 2022 року (протокол від 12 січня 2022 року №18) процедуру закупівлі відмінено.
Період усунення порушень:
27.01.2022 13:56 - 11.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
27.01.2022 13:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Виявлені в приписі порушення усунені шляхом відміни закупівлі.
Дата публікації звіту:
28.01.2022 10:21
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Замовником усунуто порушення шляхом відміни торгів.
Дата публікації:
28.01.2022 10:33
Запити/Пояснення
Номер:
3ae188e430654bcd83b199267ac283b3
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
11.01.2022 15:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі фруктових та овочевих соків (соки без додавання цукрів та підсолоджувачів) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-17-010318-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Яким чином Вами при складанні тендерної документації виконано вимоги пункту 11 статті 22 Закону щодо зазначення строку дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій?
3. Яким чином учасником ТОВ «Еко-сфера», якого обрано переможцем торгів, виконано умови підпункту 1.4 пункту 1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в частині накладання кваліфікованого електронного підпису учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі на тендерну пропозицію?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c222df50f06a4205aad0af56741eb8e6
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
12.01.2022 15:48
Опис:
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівель було здійснено на підставі Постанови Кабінету Міністрів № 305 від 24 березня 2021 року та вимог оновленого санітарного регламенту , а саме виконання норм організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку передбачає вживання пастеризованих соків без додавання цукрів та підсолоджувачів. Очікувана вартість предмета закупівлі пастеризованих соків без додавання цукрів та підсолоджувачів здійснювалась на підставі середньої ціни на пастеризовані соки без додавання цукрів та підсолоджувачів в мережі інтернет. Визначення розміру витрат розраховується в залежності від потреб. Підприємство надає послуги з харчування учням 1-11 класів та учням пільгових категорій в загальноосвітніх закладах міста, що складає загальну кількість 24000 тисячі учнів.
Номер:
522e45436e9d4b92bcb37dd00f3da628
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
12.01.2022 15:50
Опис:
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівель було здійснено на підставі Постанови Кабінету Міністрів № 305 від 24 березня 2021 року та вимог оновленого санітарного регламенту , а саме виконання норм організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку передбачає вживання пастеризованих соків без додавання цукрів та підсолоджувачів. Очікувана вартість предмета закупівлі пастеризованих соків без додавання цукрів та підсолоджувачів здійснювалась на підставі середньої ціни на пастеризовані соки без додавання цукрів та підсолоджувачів в мережі інтернет. Визначення розміру витрат розраховується в залежності від потреб. Підприємство надає послуги з харчування учням 1-11 класів та учням пільгових категорій в загальноосвітніх закладах міста, що складає загальну кількість 24000 тисячі учнів.
Номер:
666be98fe19c4779b3a3418b8e3a4495
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
12.01.2022 15:53
Опис:
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівель було здійснено на підставі Постанови Кабінету Міністрів № 305 від 24 березня 2021 року та вимог оновленого санітарного регламенту , а саме виконання норм організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку передбачає вживання пастеризованих соків без додавання цукрів та підсолоджувачів. Очікувана вартість предмета закупівлі пастеризованих соків без додавання цукрів та підсолоджувачів здійснювалась на підставі середньої ціни на пастеризовані соки без додавання цукрів та підсолоджувачів в мережі інтернет. Визначення розміру витрат розраховується в залежності від потреб. Підприємство надає послуги з харчування учням 1-11 класів та учням пільгових категорій в загальноосвітніх закладах міста, що складає загальну кількість 24000 тисячі учнів.