-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прання медичної білизни
кількість: 1 послуга передбачає послугу із прання 32,5 тонн медичної білизни
Завершена
1 023 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 118.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 118.75 UAH
Номер:
8bf82606cc5a40928088971f7ac84d1d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-12-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.10.2022 00:00
Період моніторингу:
12.10.2022 14:55 - 02.11.2022 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.10.2022 № 35-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 12.10.2022 № 35-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-12-17-007554-c від 17.12.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Комунального некомерційного підприємства «Новояворівська лікарня імені Юрія Липи» Новояворівської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену Рішенням уповноваженої особи від 17.12.2022, (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію фізичної особи підприємця Чернецький Станіслав Олексійович (далі – ФОП Чернецький Станіслав Олексійович), повідомлення про намір укласти договір від 11.01.2022, договір про закупівлю від 28.01.2022 №21/15, відповідь Замовника на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 19.10.2022 року.
Період усунення порушень:
21.10.2022 12:52 - 27.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
21.10.2022 12:52
Запити/Пояснення
Номер:
0f52793b5324467dbfe867d551b93b49
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.10.2022 09:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Послуги з прання медичної білизни (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-17-007554-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
52bd9bed2fb041cdabbb01afd4118dc3
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень моніторингу ID: UA-M-2022-10-12-000019
Дата опублікування:
19.10.2022 16:25
Опис:
У відповідь на запит по моніторингу процедури закупівлі : "Послуги з прання медичної білизни
(ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення) ID: UA-2021-12-17-007554-c, надаємо Вам пояснення викладені у прикріплених документах.