-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Капуста, морква, цибуля, буряк, лимони, яблука, вишня с/м, слива с/м)
Завершена
1 011 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 058.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 058.50 UAH
Номер:
d27d4dd661e845d88a0147524ae770a4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-06-000092
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.09.2022 00:00
Період моніторингу:
06.09.2022 22:22 - 28.09.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
06.09.2022 № 207
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 06.09.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
Від 06.09.2022 № 207
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
30 UA-2021-12-17-003227-b 17.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення вимог пункту 5 частини 5 статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які (яке) є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця спрощених торгів із застосуванням електронної системи закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Відділу освіти, молоді та спорту Золочівської селищної ради (далі - Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.12.2021 року, тендерну пропозицію Фізичної особи - підприємця Батурін Олександр Георгійович (далі – учасник – переможець) реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 05.01.2022 року про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір від 05.01.2022 року, Договір від 28.01.2022 року № 22, додаткова угода від 02 лютого № 1, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 09.09. 2022 року (далі – Пояснення).
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Батурін Олександр Георгійович установлено порушення абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
Моніторингом установлено, що відповідно до абзацу 4 підпункту 10.6. пункту 10 частини 5 розділу 3 тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати оригінал або копію експлуатаційного дозволу (з додатками, якщо це передбачено змістом експлуатаційного дозволу) на дані потужності (об’єкти), виданий Учаснику, у якому вказано про можливість здійснення виробництва та/або обігу на даних потужностях предмету закупівлі або експлуатаційного дозволу Учасника (оператора ринку), що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження або рішення про реєстрацію потужностей Учасника
Проте, учасником – переможцем у складі тендерної пропозиції не надано оригінал або копію експлуатаційного дозволу (з додатками, якщо це передбачено змістом експлуатаційного дозволу) на дані потужності (об’єкти), виданий Учаснику, у якому вказано про можливість здійснення виробництва та/або обігу на даних потужностях предмету закупівлі або експлуатаційного дозволу Учасника (оператора ринку), що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження або рішення про реєстрацію потужностей Учасника, чим порушено абзацу 4 підпункту 10.6. пункту 10 частини 5 розділу 3 тендерної документації.
Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону
Однак, на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник, не відхилив учасника ФОП Батурін Олександр Георгійович, визначив його переможцем та уклав договір від 28.01.2022 року № 22.
Моніторингом питання дотримання вимог Постанови № 710 в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, встановлено.
Відповідно до Open Budget - Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/42264877/profile) Замовник є головним розпорядником бюджетних коштів місцевого бюджету.
З метою з’ясування наявності ознак порушень органом державного фінансового контролю в ході моніторингу через електронну систему закупівель було надано запит замовнику щодо документального обґрунтування виконання вимог Постанови № 710.
У своїй відповіді Замовник зазначив лише посилання на сторінку власного веб – сайту, тобто не повному обсязі надав інформацію, яка вимагалася в запиті Держаудитслужби.
Натомість пунктом 4-1 Постанови № 710 чітко визначено обов'язок «головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель».
Таким чином, моніторингом питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.
Моніторингом питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, зокрема дотримання вимог Постанови № 710 в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, встановлено:
Відповідно до Open Budget - Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/26506412/profile) Замовник є головним розпорядником бюджетних коштів місцевого бюджету.
З метою з’ясування наявності ознак порушень Постанови, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу через електронну систему закупівель 09.06.2022 року було надано запит замовнику щодо документального обґрунтування виконання вимог Постанови № 710.
Проте, Замовником в триденнй строк, як це передбачено пунктом 5 частини 5 статті 8 Закону, відповідні пояснення (інформацію, документи) не надано.
Таким чином, моніторингом питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення вимог пункту 5частини 5 статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
30.09.2022 12:23 - 15.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
30.09.2022 12:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою усунення порушення, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-17-003227-b, уповноваженою особою Відділу освіти, молоді та спорту Золочівської селищної ради прийнято рішення від 26.09.2022 року (Протокол) щодо розірвання Договору про закупівлю №22 від 18.01.2022 року. Було надіслано лист ФОП Батуріну О.Г. та підписано додаткову угоду щодо припинення дії договору. Договір розірвано з 26.09.2022 року.
Дата публікації звіту:
04.10.2022 15:04
Запити/Пояснення
Номер:
21d4cc8cf8bb42c5ac7832856282de8f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.09.2022 12:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.09.2022 00:00
Опис:
Керівнику
Відділу освіти, молоді та спорту Золочівської селищної ради
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Капуста, морква, цибуля, буряк, лимони, яблука, вишня с/м, слива с/м) ,(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-17-003227-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
79c3a6caf4a949d7b9f819c64b8c8f45
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.09.2022 14:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.09.2022 00:00
Опис:
Керівнику
Відділу освіти, молоді та спорту Золочівської селищної ради
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Капуста, морква, цибуля, буряк, лимони, яблука, вишня с/м, слива с/м) ,(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-17-003227-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином Вами визначено відповідність учасника ФОП Батурін Олександр Георгійович кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Законута , якщо відповідно до абзацу 4 підпункту 10.6. пункту 10 частини 5 розділу 3 тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати оригінал або копію експлуатаційного дозволу (з додатками, якщо це передбачено змістом експлуатаційного дозволу) на дані потужності (об’єкти), виданий Учаснику, у якому вказано про можливість здійснення виробництва та/або обігу на даних потужностях предмету закупівлі або експлуатаційного дозволу Учасника (оператора ринку), що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження або рішення про реєстрацію потужностей Учасника. Проте, учасником – переможцем у складі тендерної пропозиції не надано оригінал або копію експлуатаційного дозволу (з додатками, якщо це передбачено змістом експлуатаційного дозволу) на дані потужності (об’єкти), виданий Учаснику?
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.