-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Оброблені фрукти та овочі різні
Завершена
250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Номер:
716a7d097819437290e363a38b064093
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-10-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.01.2022 00:00
Період моніторингу:
10.01.2022 15:57 - 01.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
10.01.2022 №10
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 10.01.2022 № 10
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2021-12-17-006032-c від 17.12.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону, встановлено порушення пункту 3 частини другої статті 21 Закону.
За результатами моніторингу відповідності пропозиції ФОП Запухляк В.Б. умовам тендерної документації встановлено порушення пунктів 1, 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу, питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору від 26.01.2022 за №28/05 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 січня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладення договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Білобожницької сільської ради Чортківського району Тернопільської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.12.2021, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.01.2022 №46, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Запухляка Валерія Богдановича (далі – ФОП Запухляк В.Б.), повідомлення про намір укласти договір від 05.01.2022, договір закупівлі від 26.01.2022 №28/05, відповідь Замовника на пояснення, оприлюднене через електронну систему закупівель – 12.01.2022.
Аналізом оголошення про проведення відкритих торгів встановлено, що на порушення пункту 3 частини другої статті 21 Закону Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено кількість товарів, закупівлю яких необхідно здійснити, а зазначено лише – «9 найменувань».
Аналізом питання відповідності пропозиції ФОП Запухляк В.Б. вимогам тендерної документації встановлено наступне.
Так, згідно п.п. 3.1. пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» додатку №1 до тендерної документації, Замовником зазначено, окрім іншого, вимогу щодо надання «довідки у довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору*, в якій повинна бути зазначена інформація про поставлені товари, замовника (його найменування, адреса та контактний телефон) та стан належного виконання договору стосовно якості товару та строків постачання.
*Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір про постачання товару, аналогічного до предмету даної закупівлі та відповідає наступним вимогам: укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є закупівля аналогічного товару, що закуповується за даною закупівлею, або предметом закупівлі якого є товар за аналогічним кодом ДК 021:2015, які є предметом закупівлі».
ФОП Запухляк В.Б. подано у складі пропозиції вищезазначену довідку, яка у своєму змісті не містить інформації щодо контактного телефону замовника, з яким було укладено аналогічний договір та стану належного виконання цього договору стосовно якості товару та строків постачання.
Окрім цього, у зазначеній ФОП Запухляк В.Б. довідці про досвід виконання аналогічного договору міститься інформація про раніше укладений договір за предметом закупівлі згідно коду єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 15800000-6 Продукти харчування різні, в той час, як предметом закупівлі, на момент надання тендерної пропозиції, є закупівля за кодом ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі та, на підтвердження цієї інформації, надано скан-копію договору від 29.01.2021 за №11 (зазначений у довідці учасника) без специфікації, яка, ймовірно, слугувала додатком до цього договору, чим порушено вимогу вищезазначеного п.п. 3.1. Додатку №1 до тендерної документації.
З огляду на зазначене, ФОП Запухляк В.Б., у складі пропозиції, надано інформацію про договір від 29.01.2021 №11, який не є аналогічним щодо предмету закупівлі «Оброблені фрукти та овочі різні», а є договором закупівлі чаю, кави, макаронних виробів, солі, лаврового листка і т.д. (відповідно до змісту розділу «Предмет договору»).
Аналізом пропозиції ФОП Запухляк В.Б. виявлено, що на порушення вимоги п.п. 4.4. пункту 4 «Інші документи» додатку №1 до тендерної документації, ним надано лист у довільній формі про ознайомлення з проектом договору про закупівлю без зазначення інформації щодо наявності або відсутності протоколу розбіжностей.
Також, на вимогу пункту 2 «Документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником» тендерної документації, ФОП Запухляк В.Б. не надано у складі пропозиції документів, що підтверджують належну якість товарів (декларацію виробника, паспорт якості або якісне посвідчення, або інший документ), зокрема, на: повидло, родзинки та кисіль.
Слід додати, що на вимогу пункту 2.1. пункту 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку №1 до тендерної документації, ФОП Запухляк В.Б. надано довідку про кваліфікацію і досвід працівників, яка не зазначає інформації щодо наявності досвіду роботи працівників, а на вимогу пункту 1.1. пункту 1 «Документальне підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази» цього додатку до тендерної документації, надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка не висвітлює інформації щодо підстав користування майном (власність, оренда, інше, із зазначенням реквізитів відповідного документу) як це вимагалось формою довідки – таблицею 1 додатку №1 до тендерної документації.
Виходячи з вищезазначеного, Замовник, в порушення пунктів 1, 2 частини першої статті 31 Закону, не відхилив пропозицію ФОП Запухляк В.Б., як таку, що не відповідала встановленим у тендерній документації вимогам.
Період усунення порушень:
01.02.2022 13:15 - 16.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
01.02.2022 13:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель договір розірвано 07.02.2022 року в усній формі
Дата публікації звіту:
07.02.2022 10:23
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
09.02.2022 10:05
Запити/Пояснення
Номер:
5c76e07e6bef40888d4936798bbe7d12
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
11.01.2022 09:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Оброблені фрукти та овочі різні», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-17-006032-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2f01f941fa7045cb98630678b7fd1939
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
12.01.2022 08:54
Опис:
Добрий день! У відповідь на ваш запит повідомляємо наступне:
Розрахунок даної закупівлі здійснений відповідно до листа Міністерства фінансів України від 13.08.2020 №05110-14-6/25074, постанови Кабінету Міністрів України від 29.07.2020 №671 «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2021-2023 роки», на підставі розрахунку вартості продуктів харчування з врахуванням основних положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, з урахуванням індексу ціни та цін на продукти харчування та відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм харчування у навчальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось на підставі:
Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затверджену наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 №298/227 (із змінами, далі – Інструкція), «Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти», затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України 25 вересня 2020 року № 2205. Поставка товару має здійснюватися учасником-переможцем у 2022 році до комори кожного закладу окремо, згідно з графіком та маршрутом постачання на підставі заявок Замовника на кожний заклад освіти окремо. Учасник-переможець зобов’язується виконувати вимоги чинного законодавства України, а в частині обов’язків суб’єктів підприємницької діяльності, що постачають товари, а також Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (зі змінами) та наказу Міністерства охорони здоров’я України від 19.07.2012 № 548 «Про затвердження Мікробіологічних критеріїв для встановлення показників безпечності харчових продуктів». Товар не повинен містити генетично модифіковані організми (ГМО) та відповідати Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», мікробіологічним критеріям затвердженим наказом МОЗУ №548 від 19.07.2012р. та державним санітарним правилам та нормам ДСанПіН 8.8.1.2.3.4-000-2001 затвердженим Постановою Головного державного санітарного лікаря України №137 від 20.09.2001 р. Відповідність господарської діяльності постачальника вимогам Закону України № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)
Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку до кошторису на 2022 рік та річного плану закупівель відділу освіти, молоді та спорту Білобожницької сільської ради
https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0137588-01#Text
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/124-19#Text
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/305-2021-п#Text
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0523-06#Text