-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Овочі, фрукти, горіхи (яблука, банани, апельсини, груші)
Завершена
2 711 406.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 114.06 UAH
мін. крок: 1% або 27 114.06 UAH
Номер:
cf5efde6b67244ec8d833bd54f454293
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-10-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.11.2022 00:00
Період моніторингу:
10.11.2022 16:44 - 02.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.11.2022 № 58-3
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 09.11.2022 № 58-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2021-12-17-001042-a 17.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог Наказу № 710.
За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону.
За результатами оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 3 частини 1 статті 10, частини 2 статті 24 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладення договору про закупівлю, виконання вимог Постанови № 710 - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Рівненського міськвиконкому (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (із змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи від 30.12.2021 № 62, тендерну пропозицію учасника фізичної особи підприємця Сизова Юлія Вікторівна (далі – ФОП Сизова Ю.В.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.01.2022 № 10, повідомлення про намір укласти договір від 11.01.2022, договір про закупівлю від 27.01.2022 № 1/22, укладений між Замовником та ФОП Сизова Ю.В. (далі – Договір), додаткові угоди від 27.01.2022 № 1 та від 05.08.2022 № 2, пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено, що в пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» замовником наведено приклад формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної документації та не впливають на зміст пропозиції, який не відповідає переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (далі – Наказ № 710).
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено, що на порушення вимог пункту 3 частини 1 статті 10, частини 2 статті 24 Закону, Замовником, разом із змінами, внесеними до тендерної документації 30 грудня 2021 року, не оприлюднено в електронній системі закупівель в окремому документі перелік вищезазначених змін.
За результатами аналізу питання оприлюднення договору установлено, що Договір про закупівлю в електронній системі закупівель оприлюднено не в повному обсязі в порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону, а саме, відсутні розділ «XI. Порядок внесення змін до Договору» та розділ «XII. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін», як було передбачено проєктом договору про закупівлю в додатку 5 до тендерної документації.
Проте, станом на 22.11.2022 в ході моніторингу Замовником було усунуто вказане порушення шляхом оприлюднення Договору в повному обсязі через функціонал для оприлюднення додаткових угод.
Період усунення порушень:
01.12.2022 17:23 - 16.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
01.12.2022 17:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Висновком Північний офісу Держаудитслужби у Кіровоградській області від 01.12.2022 року встановлено порушення законодавства в частині не оприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язано замовника здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення.
Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради повідомляє, що за допущені порушення законодавства у сфері публічних закупівель уповноважені особі Сиськовій Оксані оголошено попередження та з метою недопущення порушень Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язано пройти навчання.
Дата публікації звіту:
02.12.2022 11:19
Запити/Пояснення
Номер:
9ceb6df27a80491ba8199d15459531b9
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
11.11.2022 09:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Овочі, фрукти, горіхи (яблука, банани, апельсини, груші), код ДК 021:2015: 03220000-9: овочі, фрукти та горіхи, (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-17-001042-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e0445680e93a41c9b68a15e8ab3e1e7c
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
15.11.2022 14:07
Опис:
Наказом Північний офісу Держаудитслужби у Кіровоградській області від 09.11.2022 № № 58-з року розпочато моніторинг закупівлі UA-2021-12-17-001042-a.
Відповідно Запиту надаю пояснення щодо правомірності прийнятих рішень.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі повідомляємо наступне.
На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020р. №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013р. №631 і від 11 жовтня 2016р. №710».
Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради (надалі Замовник) оприлюднює обґрунтування технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості та/або бюджетного призначення предмета закупівлі : ДК 021-2015 (CPV) -03220000-9 Овочі, фрукти, горіхи (яблука - 85000 кг, банани – 15000 кг, апельсини – 10000 кг, груші – 4500 кг).
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: відкриті торги, UA-2021-12-17-001042-a. .
Категорія Замовника - згідно п.3 ч.1 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).
Мета проведення закупівлі: Потреба у закупівлі зумовлена необхідністю забезпечення безперебійного харчування дітей у дошкільних закладах освіти міста Рівного. Придбання даного продукту дозволить забезпечити повноцінний розвиток дитячого організму завдяки виконанню норм харчування.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик.
Вимоги до предмету закупівлі:
1. Яблука – 85000 кг. Яблука свіжі вітчизняного виробника, не в’ялі, достатньої зрілості, без ознак гнилі, механічного пошкодження та пошкодження шкідниками, без пошкодження шкірки плоду. Колір відповідно до сорту, без плям. Відбірні плоди, типові по формі і кольору для даного помологічного сорту. Розмір по найбільшому поперечному діаметрі в межах 60-65 мм. При поставці однієї партії яблука повинні бути одного помологічного сорту. Вирощені в природніх умовах, без перевищення вмісту хімічних речовин. Пакування – картонна коробка до 20 кг. Додаткові вимоги - товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством, в тому числі згідно Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", вказаному ДСТУ 8133:2015
2. Банани – 15000 кг. Банани мають бути свіжими, без гнилі, без надривів шкіри, глибоких порізів, тріщин, що зачіпляють м`якоть. Вирощені в природніх умовах, без перевищення вмісту хімічних речовин. Пакування – картонна коробка до 20 кг. Додаткові вимоги - товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством, в тому числі згідно Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", вказаному ДСТУ 4033:2001.
3. Апельсини – 10000 кг. Цитрусові мають бути: свіжі, чисті, не в`ялі, достатньо зрілі, без ознак гнилі, без механічного пошкодження та пошкодження шкідниками. Вирощені в природніх умовах, без перевищення вмісту хімічних речовин. Пакування – картонна коробка до 15 кг. Додаткові вимоги - товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством, в тому числі згідно Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", вказаному ДСТУ4427-82.
4. Груші – 4500 кг. Плоди мають бути непошкодженими, високоякісними без ознак гниття і псування, чистими свіжими, твердими без порожнин і тріщини, відповідного ступеня стиглості, але не перестиглі, без комах-шкідників та слідів від їхніх пошкоджень з нормальною вологістю поверхні без стороннього запаху і присмаку. Пакування – картонна коробка до 15 кг. Додаткові вимоги - товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством, в тому числі згідно Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", вказаному ДСТУ 8326:2015 .
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна кількість необхідного до закупівлі обсягу фруктів (яблука, банани, апельсини, груші) сформована виходячи із його обсягів, спожитих дошкільними освітніми закладами, що знаходяться у підпорядкуванні замовника, за 2021 рік
Очікувана вартість предмета закупівлі передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2022 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Відповідно до розрахунків вартості (яблука - 85000 кг, банани – 15000 кг, апельсини – 10000 кг, груші – 4500 кг) проведених у відповідності до ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом ринкових консультацій з метою аналізу ринкової ціни на товар, з урахуванням видатків замовника, очікувана вартість процедури закупівлі складатиме 2 711 406,00 грн. з ПДВ. Ціна за одиницю товару перебуває в межах діапазону показників, актуальних на момент оприлюднення закупівлі, ринкових цін на відповідні види фруктів на території України. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснень Мінекономіки Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р. та Щодо передумов здійснення закупівель № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020 р. і Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, здійснювався замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін на відповідні види фруктів при плануванні відповідної закупівлі. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель, проводились ринкові консультації.
Відповідно до пункту 4 та абзацу третього пункту 41 Постанови № 710 з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі у разі оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (перелік визначений у частині першій статті 13 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон)) або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті розпорядника бюджетних коштів за посиланням - http://rosvita.rv.ua/dergavnizakypivli.html.
Номер:
ab5821cac0f444b7a0b2daa54328b129
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
18.11.2022 14:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Овочі, фрукти, горіхи (яблука, банани, апельсини, груші), код ДК 021:2015: 03220000-9: овочі, фрукти та горіхи, (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-17-001042-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
З якої причини Вами при внесенні змін до тендерної документації 30.12.2021 разом із змінами до тендерної документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносяться, чим порушено вимоги пункту 2 частини 2 статті 24 Закону України?
Чому договір про закупівлю від 27.01.2022 № 1/22, укладений між замовником та фізичною особою-підприємцем Сизова Юлія Вікторівна, в електронній системі закупівель оприлюднено не в повному обсязі, а саме, відсутні розділ «XI. Порядок внесення змін до Договору» та розділ «XII. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін», чим порушено вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8b25445c83dc4a1d948ca9b05d8783fa
Назва:
Пояснення замовника
Дата опублікування:
22.11.2022 11:33
Опис:
Наказом Північний офісу Держаудитслужби у Кіровоградській області від 09.11.2022 № № 58-з року розпочато моніторинг закупівлі UA-2021-12-17-001042-a.
Відповідно Запиту надаю пояснення щодо правомірності прийнятих рішень.
Щодо внесення змін, що вносились до тендерної документації, які розміщені та відображені в електронній системі закупівель повідомляємо наступне.
Протокольним рішенням Уповноваженої особи Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради № 62 від 30.12.2021 року затверджено нову редакцію тендерної документації на закупівлю «Овочі, фрукти, горіхи». Додатково даним протоколом затверджено перелік змін до даної тендерної документації.
Оскільки, в момент публікації змін до тендерної документації закупівлі UA-2021-12-17-001042-a «Овочі, фрукти, горіхи» електронна система працювала нестабільно, тому виникла помилка синхронізації з ЦБД і замовником допущено технічну помилку і не опубліковано окремим документом перелік змін.
Однак, учасники подали документи у відповідності до нової редакції тендерної пропозиції, тому дана технічна помилка не вплинула на проведення процедури закупівлі.
В подальшому уповноважена особа замовника буде здійснювати заходи направлені на недопущення порушень Закону при публікації змін до тендерної документації в електронній системі закупівель.
Щодо оприлюднення не в повному обсязі договору про закупівлю повідомляємо наступне.
Замовником під час оприлюднення було допущено технічну помилку, а саме оприлюднено неповний файл договору про закупівлю. Процедура закупівлі знаходиться на стадії “Завершена”, і в замовника на даному етапі відсутня технічна можливість видалити помилково завантажений файл та замінити його договором про закупівлю. У зв’язку з цим замовником прийнято рішення оприлюднити договір про закупівлю через функціонал для оприлюднення додаткових угод шляхом обрання підстави для внесення змін до договору про закупівлю “покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю”.
Додаток: протокол № 62 від 30.12.2021 року про затвердження нової редакції тендерної документації та переліку змін, копія договору № 1/22 від 27.01.2022 р., копія протоколу № 119 від 22.11.2022 р.