-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Розподіл води (водопостачання для навчальних корпусів, гуртожитку та інших приміщень)
Завершена
224 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
b7bb16bde6c3414eb01d2f48dd92b114
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-02-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.02.2022 00:00
Період моніторингу:
02.02.2022 15:25 - 24.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
02.02.2022
№ 43
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.02.2022 №43.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2021-12-17-001404-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимог пункту 5 частини 8 статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, повноти відображення закупівлі у річному плані, наявності умов для застосування переговорної процедури, відповідності повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, повнота відображення закупівлі у річному плані, наявність умов для застосування переговорної процедури, відповідність повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік Відокремленого структурного підрозділу Житомирського технологічного фахового коледжу Київського національного університету будівництва і архітектури (далі – Замовник), обґрунтування застосування переговорної процедури закупівель, повідомлення про намір укласти договір від 17.12.2021 року, договір про закупівлю від 19.01.2022 року № 49 з додатковими угодами від 10.02.2022 року №1 та №2, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 10.02.2022 року.
За результатами моніторингу своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено, що відповідно до пункту 5 частини 8 статті 40 Закону, переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі непідписання договору про закупівлю у строк 20 днів (у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі, зокрема, централізованого водопостачання та/або водовідведення), з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Однак, в порушення вимог пункту 5 частини 8 статті 40 Закону Замовником не відмінено процедуру закупівлі, у зв’язку з укладанням договору про закупівлю від 19.01.2022 року № 49 на 33 день з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (17.12.2021 року).
Слід відмітити, що відповідно до інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель, у зв’язку з порушенням законодавства у сфері закупівель при укладанні договору, додатковою угодою від 10.02.2022 року №2 сторонами розірвано договір про закупівлю від 19.01.2022 року № 49.
Період усунення порушень:
15.02.2022 16:40 - 02.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
15.02.2022 16:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
В зв’язку з неможливості усунити порушення, що виникли через допущення помилки при публікації договору, що призвело до порушення законодавства у сфері публічних закупівель, було прийнято рішення розірвати договір № 49 від 19.01.2022 року за взаємною згодою сторін. Договір розірвано згідно з вимогами ЦКУ та ГКУ, відповідна додаткова угода про розірвання договору оприлюднена в електронній системі закупівель за № 2 від 10.02.2022 року.
Всі Ваші зауваження були прийняті Уповноваженою особою. Зобов’язуємося здійснити заходи щодо недопущення в подальшому порушень законодавства.
Дата публікації звіту:
17.02.2022 09:18
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
порушення усунуто
Дата публікації:
17.02.2022 17:09
Запити/Пояснення
Номер:
00e14beb435b445299919dda2bb238aa
Назва:
Запит
Дата опублікування:
07.02.2022 10:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Розподіл води (водопостачання для навчальних корпусів, гуртожитку та інших приміщень)», відповідно частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
Відповідно до пункту 5 частини 8 статті 40 Закону, переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі не підписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено 17.12.2021 року, однак, договір про закупівлю укладений сторонами 19.01.2022 року за №49, тобто, на 33 день з дня оприлюднення вказаного повідомлення.
Враховуючи викладене, чому замовником не відмінено процедуру закупівлі, у зв’язку з не підписанням договору про закупівлю у 20 денний термін?
Номер:
008de20f3bf64034a5a6688a7601af38
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
10.02.2022 09:04
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Розподіл води (водопостачання для навчальних корпусів, гуртожитку та інших приміщень)», відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник надає пояснення по суті запитуваного:
Уповноважена особа замовника при оприлюднені договору про закупівлю від 19 січня 2022 року за № 49, допустив помилку в трактуванні змісту п.5.ч.8. статті 40 Закону України « Про публічні закупівлі» та вважав, що строк на підписання договору складає 35 днів і в разі спливу 35 днів Замовник відміняє переговорну процедуру закупівель. Тому замовником і було опубліковано договір на 33 день.
Після початку проведення моніторингу Замовник зрозумів допущення собою помилки та зробить все необхідно для того щоб її усунити, та в подальшому не допускати виникнення такої ситуації.