• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Розподіл води (водопостачання для навчальних корпусів, гуртожитку та інших приміщень)

Завершена

224 000.00 UAH з ПДВ
Номер: b7bb16bde6c3414eb01d2f48dd92b114
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-02-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.02.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 02.02.2022 15:25 - 24.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 02.02.2022 № 43 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.02.2022 №43. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2021-12-17-001404-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 255-47-20, amatoryzt@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимог пункту 5 частини 8 статті 40 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, повноти відображення закупівлі у річному плані, наявності умов для застосування переговорної процедури, відповідності повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 лютого 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, повнота відображення закупівлі у річному плані, наявність умов для застосування переговорної процедури, відповідність повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік Відокремленого структурного підрозділу Житомирського технологічного фахового коледжу Київського національного університету будівництва і архітектури (далі – Замовник), обґрунтування застосування переговорної процедури закупівель, повідомлення про намір укласти договір від 17.12.2021 року, договір про закупівлю від 19.01.2022 року № 49 з додатковими угодами від 10.02.2022 року №1 та №2, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 10.02.2022 року. За результатами моніторингу своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено, що відповідно до пункту 5 частини 8 статті 40 Закону, переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі непідписання договору про закупівлю у строк 20 днів (у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі, зокрема, централізованого водопостачання та/або водовідведення), з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Однак, в порушення вимог пункту 5 частини 8 статті 40 Закону Замовником не відмінено процедуру закупівлі, у зв’язку з укладанням договору про закупівлю від 19.01.2022 року № 49 на 33 день з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (17.12.2021 року). Слід відмітити, що відповідно до інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель, у зв’язку з порушенням законодавства у сфері закупівель при укладанні договору, додатковою угодою від 10.02.2022 року №2 сторонами розірвано договір про закупівлю від 19.01.2022 року № 49.
Період усунення порушень: 15.02.2022 16:40 - 02.03.2022 00:00
Дата публікації висновку: 15.02.2022 16:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: В зв’язку з неможливості усунити порушення, що виникли через допущення помилки при публікації договору, що призвело до порушення законодавства у сфері публічних закупівель, було прийнято рішення розірвати договір № 49 від 19.01.2022 року за взаємною згодою сторін. Договір розірвано згідно з вимогами ЦКУ та ГКУ, відповідна додаткова угода про розірвання договору оприлюднена в електронній системі закупівель за № 2 від 10.02.2022 року. Всі Ваші зауваження були прийняті Уповноваженою особою. Зобов’язуємося здійснити заходи щодо недопущення в подальшому порушень законодавства.
Дата публікації звіту: 17.02.2022 09:18

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: порушення усунуто
Дата публікації: 17.02.2022 17:09

Запити/Пояснення