-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021 – 2015 (CVP) – 15110000-2– м’ясо (м’ясо яловичини 1 категорії в напівтушах (охолоджене), філе куряче (охолоджене))
Завершена
1 791 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 955.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 955.50 UAH
Номер:
5d40b36f85914e3f8d2cfc623e68994c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-17-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.10.2022 00:00
Період моніторингу:
17.10.2022 15:38 - 07.11.2022 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.10.2022 №7-з
Херсон
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається..
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка головного державного аудитора відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Олега Коротєєва від 17.10.2022.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
17.10.2022 №7-з
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-16-004449-a Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону; відповідності поданих учасниками пропозицій вимогам тендерної документації; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
За результатами проведеного моніторингу порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності поданих учасниками пропозицій вимогам тендерної документації; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель МРЦ МВС України «Миргород», (далі – Замовник) на 2022 рік, тендерна документація, що затверджена рішенням уповноваженої особи від 16.12.2021 протоколом №145, тендерні пропозиції учасників торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БС-ФУД» та Фізична особа-підприємець Охріменко Марія Леонідівна, повідомлення про намір укласти договір від 12.01.2022, договір поставки від 24.01.2022 № 10, додаткова угода № 1 від 16.02.2022, додаткова угода № 2 від 07.04.2022 та додаткова угода № 3 від 07.09.2022.
Період усунення порушень:
27.10.2022 13:59 - 01.11.2022 23:00
Дата публікації висновку:
27.10.2022 13:59