-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з відведення стічних вод
Завершена
3 809 552.88
UAH з ПДВ
Номер:
c3c6d032a13845348edcfd8c4977539f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-07-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.12.2022 00:00
Період моніторингу:
07.12.2022 11:20 - 29.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.12.2022 № 361
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.12.2022 № 361.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-16-004303-a, 16.12.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону встановлено порушення вимог пункту 8 частини восьмої статті 41 Закону та вимог пункту 3 частини шостої статті 40 Закону.
Крім того, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок порушення строків надання інформації у випадках, визначених Законом.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону при розміщені та оприлюдненні інформації про закупівлю, вимог частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації у випадках, визначених Законом, а також вимог пункту 3 частини шостої статті 40 Закону та вимог пункту 8 частини восьмої статті 41 Закону при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 грудня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Новоград-Волинської квартирно-експлуатаційної частини району (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2021-12-16-021155-c), протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір №773-К від 04.01.2022 та додаткову угоду №5 від 14.09.2022, опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Західним офісом Держаудитслужби під час моніторингу 08.12.2022 розміщено в електронній системі закупівель запит до Замовника щодо надання пояснень з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі Замовник на порушення частини п’ятої статті 8 Закону не надав протягом трьох робочих днів пояснення (інформацію, документи) на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель 08.12.2022. Відповіді на запити в електронній системі закупівель Замовником оприлюднені лише 20.12.2022.
Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (далі – Постанова КМУ №710) постановлено головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктам господарювання державного сектору економіки забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; та оприлюднення такого обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
У наданому під час моніторингу на запит органу державного фінансового контролю щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення) поясненні Замовником зазначено, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сайті nvkech.zt.ua, однак у звя’зку з військовою агресією російської федерації проти України на даний час офіційний сайт (nvkech.zt.ua) закритий.
Проведеним під час моніторингу аналізом інформації, наявної на сайті Новоград-Волинської кварторно-експлуатаційної частини району за наданим Замовником посиланням (nvkech.zt.ua) встановлено, що сайт не функціонує.
Таким чином, дослідити питання дотримання Замовником вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 під час здійснення моніторингу неможливо.
Відповідно до вимоги пункту 3 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір повинно містити інформацію, зокрема, кількість, місце та строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.
Водночас, на порушення вимог пункту 3 частини шостої статті 40 Закону у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі UA-2021-12-16-004303-a не вказано місце надання послуг (зазначено: «0, Україна, 2, Відповідно до документації, 4»).
Згідно з нормою пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Під час моніторингу встановлено, що у повідомленні про намір укласти договір, умовою застосування переговорної процедури закупівлі вказано відсутність конкуренції з технічних причин, а в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі зазначено, що КП Новоград-Волинської міської ради «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» є монополістом по наданню послуг з водопостачання та водовідведення і внесено до Переліку суб'єктів природних монополій Житомирської області м.Новограда-Волинського з посиланням на Зведений перелік суб’єктів природних монополій від 31.10.2021.
Проте, на порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону разом з повідомленням про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури Замовником не оприлюднено експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Згідно з нормою пункту 11 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
При цьому, відповідно до частини восьмої статті 41 Закону повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю повинно містити, зокрема, таку інформацію: випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до цієї статті (пункт 8 частини восьмої статті 41) та опис змін, що внесені до істотних умов договору (пункт 9 частини восьмої статті 41).
Моніторингом встановлено, що додатковою угодою №5 від 14.09.2022 внесено зміни до пункту 1 розділу 2 Договору №773-К від 04.01.2022, зокрема, збільшено тариф на послуги централізованого водовідведення (з 01.09.2022) на підставі рішення виконавчого комітету Новоград-Волинської міської ради від 27.04.2022 року №427 «Про встановлення тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення для комунального підприємства Новоград-Волинської міської ради «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» та рішення від 25.08.2022 року №506 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 27.04.2022 №427 «Про встановлення тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення для комунального підприємства Новоград-Волинської міської ради «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства», яке набрало чинності з 01.09.2022
Відповідно до пункту 7 частини п'ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
Водночас, на порушення вимог пункту 8 частини восьмої статті 41 Закону у повідомленні про про внесення змін до договору про закупівлю Замовником вибрано підставу для внесення змін до істотних умов договору, що відповідає пункту 2 частини пятої статті 41 Закону - збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків, при тому, що Замовником фактично внесено зміни додатковою угодою №5 від 14.09.2022 до Договору №773-К від 04.01.2022, що відповівідають пункту 7 частини п’ятої статті 41 Закону (із зазначенням у описі змін в повідомленні про внесення змін до договору про закупівлю - в зв’язку зі зміною тарифу на централізоване водовідведення).
Період усунення порушень:
23.12.2022 12:33 - 07.01.2023 00:00
Дата публікації висновку:
23.12.2022 12:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
В Новоград – Волинський КЕЧ району опрацьовано Ваш лист – «Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-16-004303-а» від 23 грудня 2022 року, який надійшов в Новоград – Волинську КЕЧ району та зареєстрований 26.12.2022 року. За результатами опрацювання надаю наступну інформацію:
Законом України « Про публічні закупівлі» визначено , що відсутність конкуренції з технічних причин є підставою застосувати ч.2 п.2 ст 40 Закону України « Про публічні закупівлі». В обґрунтуванні застосування переговорної процедури нами було повністю роз’яснено і підтверджено, що КП Новоград-Волинської міської ради “Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» є монополістом в нашому регіоні і єдиним надавачем послуг, як єдиний монополіст, на підтвердження надаємо ліцензію. А це означає, що відсутня конкуренції з технічних причин надавати послуги з відведення стічних вод;
щодо оприлюднення експертних, нормативних , технічних та інших документів , що підтверджують наявність застосування переговорної процедури в Законі України « Про публічні закупівлі» немає чіткого визначення , як саме має бути підтверджене обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі;
щодо порушень при заповнені документів, які було виявлені в результаті перевірки повідомляємо , що це була технічна помилка усунути яку на даний час неможливо у зв’язку з тим , що уповноважена особа Мікац Анастасія Юріївна, яка проводила дану процедуру закупівлі , по якій проводився моніторинг, звільнилась з роботи 17.09.2022р. за угодою сторін ( Наказ № 119 від 16.09.2022р.) (скан-копію наказу додаємо) і на даний час місце її перебування невідомо.
Електронна пошта, на яку надійшов Ваш лист - висновок , щодо надання пояснень по даній процедурі закупівлі , а саме nv-kech tender@post.mil.gov.ua була прикріплена за даною уповноваженою особою і на теперішній час закрита, тому не було змоги вчасно надати пояснення на запит.
Всі рекомендації та зауваження, які були надані нам Держаудит Службою під час моніторингу, будуть взяті до уваги при подальшій роботі.
Враховуючи висвітлену інформацію прошу Вас поставитися з розумінням стосовно невиконання вимог викладених Вами у висновку.
Дата публікації звіту:
29.12.2022 11:27
Запити/Пояснення
Номер:
19c36339888f416da1cb62aa403ac709
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
08.12.2022 14:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.12.2022 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-12-16-004303-a, яка проводилась Державною організацією (установа, заклад) Новоград-Волинською квартирно-експлуатаційною частиною району (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Згідно пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, зокрема, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати обґрунтоване документальне підтвердження відсутності конкуренції з технічних причин, на підставі якого було прийнято рішення про застосування саме переговорної процедури закупівлі ID: UA-2021-12-14-003293-b (із долученням відповідних документів).
4. Вказати причини не опублікування в електронній системі закупівель експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
5. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю виконано вимогу частини другої статті 41 Закону щодо надання відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Під час моніторингу встановлено, що у відповідності до умов укладеного договору №773-К від 04.01.2022 (пункту 1 та 2 частини 2) передбачено надання послуги з відведення стічних вод. Тарифи на послуги становлять: централізоване водовідведення – 25,62 грн з ПДВ за куб.м. Обсяги закупівлі становлять – 140 тис..куб.м. Плата за абонентське обслуговування становить – 12,00 грн з ПДВ на місяць. Загальна сума договору на рік становить 3809552,88 грн з ПДВ, в тому числі абонентське обслуговування становить 144,00 грн з ПДВ (пункт 1 та 3 частини 3 вказаного договору).
Водночас, згідно з умовами додаткової угоди №5 від 14.09.2022 тариф з 01.09.2022 на послуги централізоване водовідведення становить 35,10 грн за 1 куб.м. з ПДВ.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
6. Надати документальне підтвердження наявності коливання ціни на послуги з централізованого водовідведення, що було підставою для укладання додаткової угоди №5 від 14.09.2022.
7. Надати інформацію та відповідні підтверджуючі документи (рахунки, акти приймання-передачі, платіжні доручення, видаткові накладні тощо) про обсяги наданих та оплаченого Замовником послуги (кількість, ціна та сума) – в розрізі місячних норм централізованого водовідведення та в розрізі встановленої згідно з договором ціни (з врахуванням внесених змін додатковою угодою №5 від 14.09.2022).
Відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Під час моніторингу встановлено, що в електронній системі закупівлі Замовником за вище вказаною процедурою закупівлі оприлюднено лише додаткову угоду №5 від 14.09.2022 про внесення змін до договору №773-К від 04.01.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
8. Чи укладались Замовником додаткові угоди до договору №773-К від 04.01.2022, окрім додаткової угоди №5 від 14.09.2022 за процедурою закупівлі за ID: UA-2021-12-16-004303-a?
9. Якщо укладались додаткові угоди №1, №2, №3 та №4 пояснити причини їх не оприлюднення?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
cba7febab04f4ec991b9260b1c11c837
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 08.12.2022 р.по процедурі закупівлі за ID: UA-2021-12-16-004303-a "Послуги з відведення стічних вод ДК 021:2015: 90430000-0 Послуги з відведення стічних вод,м.Новоград-Волинський Житомирська обл.
Дата опублікування:
20.12.2022 15:51
Опис:
На Ваш запит від 08.12.2022 р.,щодо надання інформації повідомляємо наступне:
Повідомляємо, що уповноважена особа Мікац Анастасія Юріївна звільнена з роботи 17.09.2022р. за угодою сторін ( Наказ № 119 від 16.09.2022р.)
1.Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначаються відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства.
Щодо визначення очікуваної вартості.
Замовником визначено очікувану вартість, виходячи з розміру затверджених тарифів на послугу (рішення виконавчого комітету Новоград-Волинської міської ради від 11.10.2021 року №261(рішення додається) та обсяг спожитих послуг(які взяті на основі даних попередніх закупівель)
Обсяги закупівлі визначено відповідно до очікуваної потреби та розрахунків комунальних послух військових частин. Копія розрахунку очікуваної вартості додається.
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення , очікуваної вартості предмета закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення , очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог Постанови КМУ від 11.10.2016 р. №710 зі змінами розміщено на сайті nvkech.zt.ua
У звя’зку з військовою агресією російської федерації проти України та Указу Президента України №64/2022 від 24 лютого 2022 року «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами) на даний час офіційний сайт nvkech.zt.ua закритий так як розголошення інформації розміщеної на сайті, під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці та порядку.
3.Щодо надання обґрунтованого документального підтвердження відсутності конкуренції з технічних причин застосування переговорної процедури.
Згідно зі Зведеного переліку суб’єктів природних монополій , від 31.10.2021 р.,який згідно з частиною другої статті 5 Закону України « Про природні монополії» складається і ведеться Антимонопольним комітетом України відповідно до його повноважень(розпорядження АМКУ від 28.11.2012р. № 874-р) КП Новоград-Волинської міської ради «Виробниче управління водопровідно-каналізаційне господарство» є монополістом у даному сегменті ринку по наданню послуг з водопостачання та водовідведення і внесено до Переліку суб’єктів природних монополій Житомирської області м.Новограда-Волинського. Копія переліку суб’єктів природних монополій додається.
4. Щодо не оприлюднення експертних , нормативних, технічних чи інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі за ID: UA-2021-12-16-004303-а, то повідомлення про намір укласти договір про закупівлю містить обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, в свою чергу містить посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п.5 ч.2 ст.40Закону України «публічні закупівлі».Зауважимо, що Закон не містить прямої вимоги щодо публікації скан-копій підтверджуючих документів.
5.Щодо надання інформації про те, яким чином надана інформація про те, яким чином переможцем закупівля виконана вимога частини 2 статті41 Закону України « Про публічні закупівлі»
Згідно частини 2 статті 41 Закону,щодо надання відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру ( у разі ії наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, така інформація переможцем закупівля була надана поза електронною системою, а саме наручно. Скан-копії відповідних документів додаються.
6. Щодо надання документального підтвердження коливання ціни на послуги централізованого водовідведення, що було підставою для укладання додаткової угоди №5 від 14.09.2022р.
Згідно рішення виконавчого комітету Новоград-Волинської міської ради від 27.04.2022 року №427 « Про встановлення тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення для комунального підприємства Новоград-Волинської міської ради « Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» та рішення від 25.08.2022 року №427 « Про встановлення тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення для комунального підприємства Новоград-Волинської міської ради «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» тариф на послугу встановлюється 35,10 грн. за 1 м.куб. в т.ч. ПДВ.
Рішення міської ради додається
7 Щодо надання інформації про обсяги наданих та оплачених Замовником послуг повідомляємо , що згідно актів надання послуг (без урахуванням абонентського обслуговування):
№ Місяць Кількість (м.куб) Ціна ,без ПДВ Сума без ПДВ Сума з ПДВ
1 Січень 2022 2924,89 21,35 62446,40 74935,68
2 Лютий 2022 2419 21,35 51645,65 6 1974,78
3 Березень 2022 3723 21,35 79486,05 95383,26
4 Квітень 2022 5703 21,35 121759,05 146110,86
5 Травень 2022 5159 21,35 110144,65 132173,58
6 Червень 2022 4455 21,35 95114,25 114137,10
7 Липень 2022 4970 21,35 106109,50 27331,40
8 Серпень 2022 4308 21,35 91975,80 110370,96
9 Вересень 2022 4793 29,25 140195,25 168234,30
10 Жовтень 2 022 4111 29,25 120246,75 144296,10
11 Листопад 2022 4267 29,25 124809,75 149 771,70
Скан-копії актів надання послуг додаються.
8.Щодо оприлюднення додаткових угод до договору №773-К від 04.01.2022 р. повідомляємо, що до договору №773-К від 04.01.2022 за процедурою закупівлі ID: UA-2021-12-16-004303-а укладалися додаткові угоди , а саме додаткова угода № 1 від 17.01.2022 р., додаткова угода № 2 від 16.05.2022 р., додаткова угода № 3 від 06.07.2022 р., додаткова угода №4 від 08.09.2022 р. 9.Повідомляємо, що згідно п.5 ст 41 Закону зміни , які вносилися в додаткові угоди №1,№2,№3,№4 не відносяться до істотних умов договору , тому публікації такі додаткові угоди не підлягають.
Додаткові угоди додаються
Усі скан-копії будуть вкладені в наступній відповіді