-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М’ясо (м’ясо свійської птиці)
Завершена
2 718 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 590.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 590.00 UAH
Номер:
15ac7f82a3e143b28703093935200c41
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-25-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.10.2022 00:00
Період моніторингу:
25.10.2022 14:02 - 15.11.2022 23:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.10.2022 № 314
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.10.2022 № 314.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-16-020587-c, 16.12.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Журавка», визначення вказаного учасника переможцем тендеру та укладення з ним договору встановлено порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону установлено порушення вимог пункту 8 частини восьмої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю відповідності тендерної документації вимогам Закону, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи усунення порушень вимог частини сьомої статті 33 Закону у встановленому законодавством порядку, а саме вжити заходи щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «Журавка» щодо розірвання договору.
Крім того здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 8 частини восьмої статті 41 Закону при заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 листопада 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Роменської міської ради Сумської області (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2021-16-013622-с), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 05.01.2022 №11, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальність «Журавка» (далі – ТОВ «Журавка»), повідомлення про намір укласти договір від 05.01.2022, опубліковані переможцем тендеру документи після аукціону, договір закупівлі від 01.08.2022 №14-ЖК (далі - Договір №14-ЖК), додаткові угоди від 18.01.2022 №1 та від 01.08.2022 №2 до вказаного договору, опубліковані під час моніторингу Замовником інформацію та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Відповідно до вимог частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Отже, нормою частини шостої статті 17 Закону імперативно визначено обов’язок переможця надати замовнику, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документи, які підтверджують відсутність відповідних підстав, визначених відповідними пунктами частини першої та частиною другою цієї статті.
Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що в недотримання вимог частини шостої статті 17 Закону переможцем тендеру ТОВ «Журавка» у визначений Законом термін не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 8 та 13 частини першої статті 17 Закону.
Відповідно до норми частини сьомої статті 33 Закону, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Однак, на порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця тендеру ТОВ «Журавка», а укладено з ним договір від 18.01.2022 №14-ЖК на суму 2 398 4101,00 грн з ПДВ.
За результатами моніторингу встановлено, що додатковою угодою від 18.01.2022 №1 до Договору №14-ЖК зменшено ціну за одиницю товару (четвертинка куряча задня охолоджена) без зміни кількості товару, тобто внесено зміну до істотних умов договору, що відповідає підставі, визначеній у пункті 5 частини п’ятої статті 41 Закону.
Однак в опублікованому 19.01.2022 повідомленні про внесенні змін до договору Замовник зазначив випадок для внесення змін до істотних умов договору відповідно до статті 41 Закону - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника (що відповідає пункту 1 частини п’ятої статті 41 Закону та не відповідає змісту додаткової угоди від 18.01.2022 № 1), чим порушено норму пункту 8 частини восьмої статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
16.11.2022 15:42 - 01.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
16.11.2022 15:42
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відділ освіти Роменської міської ради Сумської області (далі – Замовник), на отриманий висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-16-020587-c: М’ясо (м’ясо свійської птиці) (код ДК 021:2015 – 15110000-2: М’ясо) повідомляє про здійснені заходи щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема шляхом письмового звернення до ТОВ «Журавка» щодо розірвання договору.
Проведена роз’яснювальна робота щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 8 частини восьмої статті 41 Закону про заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону.
Дата публікації звіту:
23.11.2022 14:20
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Відсутній механізм
- other: Так
Опис:
Договір розірвано
Дата публікації:
17.01.2023 15:25
Запити/Пояснення
Номер:
344c3b254b1d45aebdb8a55e03c5a3ec
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.10.2022 17:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.10.2022 23:00
Опис:
Дата: 26.10.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-12-16-020587-c, яка проводилась відділом освіти Роменської міської ради Сумської області.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування бюджетних призначень, розміру очікуваної вартості предмета закупівель, його технічних та якісних характеристик?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Під час моніторингу встановлено, що за результатами проведеної закупівлі Замовником укладено з ТОВ «Журавка» договір про закупівлю від 18.01.2022 №14 (далі – Договір №14) на суму 2 398 410,00 грн. з ПДВ.
До вказаного договору укладено додаткову угоду від 01.08.2022 №2 щодо зміни ціни товару, а саме збільшено ціну за одиницю товару на всі найменування товару.
Підставою для збільшення ціни за вищевказаною додатковою угодою зазначено пункт 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати відповідне документально підтверджене обгрунтування щодо наявності фактичного коливання (зростання) ціни товару на ринку та наявності підстав для збільшення ціни товару додатковою угодою №2 (у розрізі кожного найменування товару), що є предметом Договору №14 згідно Додатку 1 (Специфікація).
4. Надати до моніторингу інформацію та відповідні підтверджуючі документи (рахунки, акти приймання-передачі, накладні, платіжні доручення, видаткові накладні, тощо) щодо обсягів отриманого та оплаченого Замовником товару за Договором №14 в розрізі кожної поставки та в розрізі встановленої згідно з договором ціни (згідно Додатку 1 (Специфікація) з врахуванням внесених додатковою угодою змін.
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю та копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
5. Надати відповідну інформацію чи було надано переможцем тендеру при укладанні договору відповідні документи про підтвердження права підписання договору про закупівлю та копію ліцензій або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
b880d56849014e7190e828f48ef8c2c3
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
31.10.2022 15:46
Опис:
Відділ освіти Роменської міської ради Сумської області надає пояснення по закупівлі № UA-2021-12-16-020587-c.
1. Обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі: м’ясо (м’ясо свійської птиці), розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до Додатку 1.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі: м’ясо (м’ясо свійської птиці), розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі: http://voromny.org.ua/2021/12/16/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-zakupivli-m-yaso-m-yaso-svijskoyi-ptytsi-rozmiru-byudzhetnogo-pryznachennya-ta-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli/
3. Документальне підтвердження обгрунтування щодо наявності фактичного коливання (зростання) ціни товару на ринку та наявності підстав для збільшення ціни товару додатковою угодою № 2, відповідно до Додатку 2.
4. Інформація стосовно обсягів отриманого (накладні) та оплаченого (платіжні доручення) Замовником товару, відповідно до Додатку 3.
5. Документи про підтвердження права підписання договору про закупівлю та документа дозвільного характеру на провадження господарської діяльності містяться в Додатку 4.