-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М'ясо свинини крупношматкове охолоджене, м'ясо яловичини крупношматкове охолоджене, філе куряче охолоджене.
Завершена
394 040.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 970.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 970.20 UAH
Номер:
023239cffff74748b51a66a01001e3d0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-23-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.05.2022 00:00
Період моніторингу:
23.05.2022 14:25 - 15.06.2022 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.05.2022 №2-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 23.05.2022 №2-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2021-12-16-020464-c 16.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення абзацу другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 16 «Сонечко» м. Суми, Сумської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.12.2021 (протокол №1), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 04.01.2022, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Глущенко Володимира Миколайовича (далі - ФОП Глущенко В.М.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 05.01.2022 №2, повідомлення про намір укласти договір від 05.01.2022, договір від 17.01.2022 №6.
За результатами моніторингу встановлено, що у пункті 6.3 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовника міститься посилання на нормативний акт, який втратив чинність 19 жовтня 2021р., а саме на наказ МОЗ, МОН «Про затвердження порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» від 01.06.2005 № 242/329, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Також, за результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1.2 частини першої розділу ІІІ тендерної документації Замовника, тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно цієї документації.
Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
Удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис
Слід зазначити, що в листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, зазначено, що «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим».
Моніторингом установлено, що тендерна пропозиція ФОП Глущенко В.М. містить накладений електронний підпис Глущенка Володимира Миколайовича, за результатами перевірки якого на сайті центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) засіб кваліфікованого електронного підпису надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», тип носія особистого ключа «незахищений», тобто накладений електронний підпис Глущенка Володимира Миколайовича не може вважатися кваліфікованим, що не відповідає вимогам пункту 1.2 частини першої розділу ІІІ тендерної документації Замовника.
Також, моніторингом установлено, що відповідно до пункту 1.1 частини першої розділу ІІІ тендерної документації Замовника, тендерна пропозиція повинна містити лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних осіб, які надають свої персональні дані (учасника або представника учасника, посадової особи учасника) для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах.
При цьому, у складі тендерної пропозиції ФОП Глущенко В.М. відсутній зазначений лист-згода щодо обробки, використання, поширення та доступу до персональних даних, що не відповідає вимогам пункту 1.1. частини першої розділу ІІІ тендерної документації Замовника.
Також моніторингом установлено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», в пункті 5.1 частини п’ятої розділу ІІІ тендерної документації Замовника міститься вимога щодо надання довідки в довільній формі, в якій зазначається наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виробництва (зберігання) та доставки товару. В цій довідці повинно бути вказано: адреса складських приміщень, їх площа; перелік та кількість холодильного обладнання та транспортних засобів.
У складі тендерної пропозиції ФОП Глущенко В.М. міститься лише довідка про наявність автотранспорту від 22.12.2021 №1, в той час як інформація про складські приміщення та холодильне обладнання відсутня, що не відповідає вимогам пункту 5.1. частини п’ятої розділу ІІІ тендерної документації Замовника.
Отже, на порушення вимог абзацу другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Глущенко В.М. через його невідповідність кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, невідповідність встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та уклав з ним договір від 17.01.2022 №6.
Період усунення порушень:
03.06.2022 12:08 - 21.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
03.06.2022 12:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Дія Договору № 6 від 17.01.2022р з ФОП Глущенко припинена 08.06.2022 року.
Дата публікації звіту:
08.06.2022 11:41
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
.
Дата публікації:
08.06.2022 11:46