-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі Лохвицької загальноосвітної школи І-ІІІ ступенів №2 (термомодернізація фасаду з переобладнанням вхідних груп, влаштуванням пандусу та відмостки; заміна покрівлі з утепленням; заміна зовнішніх мереж теплопостачання) по вул. Шкільна, 10 в. м.Лохвиця Полтавської області
Завершена
20 887 353.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 104 436.77 UAH
мін. крок: 0.5% або 104 436.77 UAH
Номер:
4946bdb93dd147fd81e76549d6aee399
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-21-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2022 00:00
Період моніторингу:
21.04.2022 13:33 - 18.05.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.04.2022 Одеса № 146
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 21.04.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 21.04.2022 № 146
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
2 UA-2021-12-16-019604-c 16.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти виконавчого комітету Лохвицької міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «СКМ МОНТАЖ» (далі – ТОВ «СКМ МОНТАЖ») та товариства з обмеженою відповідальністю «ОПТИМАЛ-БУД», вимогу про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «СКМ МОНТАЖ», протоколи уповноваженої особи від 10.01.2022 № 15, від 12.01.2022 № 21, від 12.01.2022 № 22, від 16.02.2022 № 57, від 07.03.2022 № 67, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 31.01.2022 № 1867-р/пк-пз та від 03.02.2022 № 2290-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 16.02.2022 в електронній системі закупівель, договір про закупівлю від 05.04.2022 № 141 (далі – Договір), пояснення отримані 26.04.2022 через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих питань, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався.
Період усунення порушень:
04.05.2022 18:01 - 11.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
04.05.2022 18:01
Запити/Пояснення
Номер:
f512f91bb8384f58b5e11494389e8651
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
21.04.2022 14:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.04.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
589ad99cd7584feba7b50a2d232ffbc8
Назва:
Надання інформації
Дата опублікування:
26.04.2022 14:26
Опис:
На виконання вимоги частини 5 статті 8 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року №922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення у вигляді інформації по суті питань, які отримані у запиті про надання інформації.
По першому питанню:
З метою виконання вимог Закону та вимог Постанови КМУ від 16 грудня 2020 р. № 1266 "Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710" замовником було затверджено та оприлюднено тендерну документацію разом із технічними та якісними характеристиками предмета закупівлі, визначено очікувану вартість предмета закупівлі та розміру бюджетного призначення.
Технічні та якісні характеристиками предмета закупівлі у додатку 5 тендерної документації визначено згідно до вимог ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила вартості будівництва" на підставі проектно-кошторисної документації, за результатом перевірки якої було отримано позитивний експертний звіт. Згідно п. 5.1.1 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 кошторисна вартість будівництва, що визначається у складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі. При цьому, згідно до п. 5.1.2 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, кошторисна вартість будівництва складається з будівельних робіт, вартості устаткування, що монтується чи не монтується, меблів, інвентарю та інших витрат.
Проектна документація розроблена у відповідності до вихідних даних на проектування з дотриманням вимог до міцності надійності та довговічності об'єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, в тому числі щодо доступності осіб з обмеженими можливостями та інших маломобільних груп населення, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, пожежної безпеки, техногенної безпеки, енергозбереження, охорони праці.
За результатом розгляду проектної документації та її розрахунків (кошторисна вартість будівництва) було затверджено (схвалено) в установленому порядку, в результаті чого було отримано позитивний експертний звіт №05/0457-11/21 від 05.11.2021р. виконаний ТОВ «ЄВРОЕКСПЕРТ». Розробленим проектом кошторисної документації, за яким отримано позитивний експертний звіт, за об'єктом та з урахуванням його технічного стану, визначено зокрема обсяг робіт, кількість та якість матеріалів, які мають використовуватись при виконання робіт за об'єктом "капітальний ремонт будівлі Лохвицької загальноосвітної школи І-ІІІ ступенів №2 (термомодернізація фасаду з переобладнанням вхідних груп, влаштуванням пандусу та відмостки; заміна покрівлі з утепленням; заміна зовнішніх мереж теплопостачання) по вул. Шкільна, 10 в. м.Лохвиця Полтавської області".
Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась згідно до вимог ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та наказу Мінрегіонбуду від 05.07.2013 №293, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється згідно Зведеного кошторисного розрахунку, який є частиною проекту кошторисної документації за об'єктом будівництва, за результатом перевірки отримано позитивний експертний звіт №05/0457-11/21 від 05.11.2021р. З метою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проведено розрахунок наступним чином у зведено кошторису розрахунку об’єкта будівництва завірений наказом відділу освіти виконавчого комітету Лохвицької міської ради .
Розмір витрат визначався із дотриманням вимог до визначення очікуваної вартості робіт згідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" та відповідно до Програми «Комплексна програма розвитку освітньої галузі Лохвицької ОТГ на 2019-2021 роки та затвердження Програми та її заходів у новій редакції», затвердженої рішенням 4 сесії 8 скликання №34 від 24.12.2020 року Лохвицької міської ради за рахунок коштів місцевого бюджету Лохвицької територіальної громади, на підставі зведеного - кошторисного розрахунку по об'єкту будівництва за предметом закупівлі. Програма діє протягом 2022 року з відповідним заходом і затвердженим фінансуванням.
Більш детально у відповідь на дане питання можна ознайомитись в обґрунтуванні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, яке розміщено на офіційному веб-сайті головного розпорядника (https://lmr.gov.ua).
По другому питанню:
На виконання вимоги пункту 4-1 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 "Про ефективне використання державних коштів" (зі змінами) було розміщено на офіційному веб-сайті головного розпорядника обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням в мережі Інтернет - https://lmr.gov.ua/news/1640072790/