-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прибирання приміщень Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області
Завершена
1 825 908.15
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 259.08 UAH
мін. крок: 1% або 18 259.08 UAH
Номер:
04b5cad35c274424aa219a6ad3bad442
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-25-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.10.2022 00:00
Період моніторингу:
25.10.2022 14:02 - 15.11.2022 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.10.2022 № 314
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.10.2022 № 314.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-16-018903-c, 16.12.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, розгляду тендерних пропозицій, виконання замовником рішення Органу оскарження, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, та враховуючи опублікування звіту про виконання договору за процедурою закупівлі, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 07 листопада 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, виконання замовником рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження), надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2021-12-15-009879-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця ФОП Слісь Тетяни Леонідівни (далі – ФОП Слісь Т.Л.), наявну в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження учасником ФОП Слісь Т.Л. порядку проведення Замовником процедури закупівлі (щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ФОП Слісь Т.Л.) та винесене Органом оскарження рішення від 31.01.2022 №1847-р/пк-пз за результатами розгляду скарги; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника №1 від 11.01.2022, №2 від 13.01.2022 №9 від 04.02.2022; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані переможцем тендеру документи після аукціону; договір про надання послуг з прибирання №79 від 16.02.2022, опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги ФОП Слісь Т.Л. та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду, (від 31.01.2022 №1847-р/пк-пз) моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (далі – Постанова КМУ №710) постановлено головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктам господарювання державного сектору економіки забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; та оприлюднення такого обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
У наданому під час моніторингу на запит органу державного фінансового контролю поясненні Замовником зазначено, що до повномасштабної збройної агресії російської федерації зазначена інформація розміщувалась на інформаційній сторінці Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області, створеній на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України та що на час дії в Україні правового режиму воєнного стану доступ до інформаційної сторінки Пенсійним фондом України тимчасово призупинено (посилання на сторінку веб-сайту: https://www.pfu.gov.ua/kontakty/kontakty-pidvidomchyh-upravlin/golovne-upravlinnya-pensijnogo-fondu-ukrayiny-v-chernigivskij-oblasti/).
Проведеним під час моніторингу аналізом інформації, наявної на сайті Головного управління Пенсійного фонду України за наданим Замовником посиланням (https://www.pfu.gov.ua/kontakty/kontakty-pidvidomchyh-upravlin/golovne-upravlinnya-pensijnogo-fondu-ukrayiny-v-chernigivskij-oblasti/) встановлено, що функціонують лише розділи «Головна сторінка» та при обрані області «ПФУ в Чернігівській області» зазначено, що «Даний сайт не доступний».
Таким чином, дослідити питання дотримання Замовником вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 під час здійснення моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-12-16-018903-c неможливо.
За нормою пункту 18 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю – у разі закупівлі робіт або послуг.
Однак, при здійсненні Замовником закупівлі послуг (з прибирання приміщень Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області), на порушення вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону, у тендерній документації Замовника відсутня вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Період усунення порушень:
07.11.2022 13:42 - 22.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
07.11.2022 13:42
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку моніторингу Західного офісу Держаудитслужби щодо усунення порушення законодавства при закупівлі послуг з прибирання повідомляємо наступне. Замовником проведено роз’яснювальну роботу серед уповноважених осіб щодо дотримання у подальшому вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” при складанні тендерної документації. Крім того, у період з 02 по 03 листопада 2022 року уповноважені особи замовника пройшли навчання з питань здійснення публічних закупівель, про що отримали сертифікати.
Дата публікації звіту:
09.11.2022 11:59
Запити/Пояснення
Номер:
90f68e071f86410fb71fc909c451b557
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
25.10.2022 17:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.10.2022 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-12-16-018903-c, яка проводилась Головним управлінням Пенсійного фонду України в Чернігівській області (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
У частині 3 розділу VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника зазначено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. У разі якщо переможцем процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати інформацію щодо виконання переможцем тендеру при укладанні договору вимоги частини 3 розділу VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника (з обов’язковим долученням відповідних підтверджуючих документів)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
c887070b5535402aaa1bafc9459928f7
Назва:
Надання пояснень щодо закупівлі
Дата опублікування:
28.10.2022 11:44
Опис:
На Ваш запит щодо закупівлі ID: UA-2021-16-018903-с надаємо наступні пояснення.
Очікувана вартість закупівлі визначена відповідно до п. 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі методом порівняння ринкових цін на аналогічний предмет закупівлі шляхом моніторингу загальнодоступної інформації, яка міститься у відкритих джерелах, за формулою: ОВмрц = Цод*V, де ОВмрц – очікувана вартість, розрахована методом порівняння ринкових цін; Цод – очікувана ціна за одиницю послуги; V – обсяг послуги, що закуповується. Очікувана ціна за одиницю послуги розрахована як середнє арифметичне значення отриманих цінових пропозицій (відповідно до попередньої закупівлі ID: UA-2021-01-11-003816-а), що розраховані за формулою:
Цод = (Ц1 + Цк) / К, де Цод – очікувана ціна за одиницю; Ц1, Цк – цінові пропозиції (грн за 1 кв.м);
К – кількість цінових пропозицій, та становить
(16,50 + 16,00 + 17,00) / 3 = 16,50 грн за 1 кв. м.
Загальна площа прибирання 11066,11 кв. м.
Орієнтовна вартість закупівлі становить
(16,50 * 11066,11 кв. м) * 10 міс. = 1825908,15 грн з урахуванням ПДВ.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб Замовника та вимог нормативно-правових актів, технічних норм, Договору, правил і норм техніки безпеки, виробничої санітарії, гігієни праці, пожежної безпеки, а також усіх вимог та стандартів, визначених законодавством України, що стосуються надання таких послуг.
До повномасштабної збройної агресії Російської Федерації зазначена інформація розміщувалась на інформаційній сторінці Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області, створеній на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. На час дії в Україні правового режиму воєнного стану доступ до інформаційної сторінки Пенсіним фондом України тимчасово призупинено (посилання на сторінку веб-сайту: https://www.pfu.gov.ua/kontakty/kontakty-pidvidomchyh-upravlin/golovne-upravlinnya-pensijnogo-fondu-ukrayiny-v-chernigivskij-oblasti/ ).
На виконання вимог частини другої статті 41 «Закону України про публічні закупівлі» та частини 3 розділу VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю надав наступні підтверджуючі документи:
- довідку на повноваження посадової особи;
- виписку з ЄДР;
- сканкопію паспорту;
- сканкопію ідентифікаційного коду;
- довідку щодо ліцензування.