• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з прибирання приміщень Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області

Завершена

1 825 908.15 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 259.08 UAH
Номер: 04b5cad35c274424aa219a6ad3bad442
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-25-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.10.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 25.10.2022 14:02 - 15.11.2022 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 25.10.2022 № 314 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.10.2022 № 314. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-16-018903-c, 16.12.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, розгляду тендерних пропозицій, виконання замовником рішення Органу оскарження, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, та враховуючи опублікування звіту про виконання договору за процедурою закупівлі, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 07 листопада 2022 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, виконання замовником рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження), надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2021-12-15-009879-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця ФОП Слісь Тетяни Леонідівни (далі – ФОП Слісь Т.Л.), наявну в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження учасником ФОП Слісь Т.Л. порядку проведення Замовником процедури закупівлі (щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ФОП Слісь Т.Л.) та винесене Органом оскарження рішення від 31.01.2022 №1847-р/пк-пз за результатами розгляду скарги; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника №1 від 11.01.2022, №2 від 13.01.2022 №9 від 04.02.2022; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані переможцем тендеру документи після аукціону; договір про надання послуг з прибирання №79 від 16.02.2022, опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги ФОП Слісь Т.Л. та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду, (від 31.01.2022 №1847-р/пк-пз) моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився. Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (далі – Постанова КМУ №710) постановлено головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктам господарювання державного сектору економіки забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; та оприлюднення такого обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. У наданому під час моніторингу на запит органу державного фінансового контролю поясненні Замовником зазначено, що до повномасштабної збройної агресії російської федерації зазначена інформація розміщувалась на інформаційній сторінці Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області, створеній на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України та що на час дії в Україні правового режиму воєнного стану доступ до інформаційної сторінки Пенсійним фондом України тимчасово призупинено (посилання на сторінку веб-сайту: https://www.pfu.gov.ua/kontakty/kontakty-pidvidomchyh-upravlin/golovne-upravlinnya-pensijnogo-fondu-ukrayiny-v-chernigivskij-oblasti/). Проведеним під час моніторингу аналізом інформації, наявної на сайті Головного управління Пенсійного фонду України за наданим Замовником посиланням (https://www.pfu.gov.ua/kontakty/kontakty-pidvidomchyh-upravlin/golovne-upravlinnya-pensijnogo-fondu-ukrayiny-v-chernigivskij-oblasti/) встановлено, що функціонують лише розділи «Головна сторінка» та при обрані області «ПФУ в Чернігівській області» зазначено, що «Даний сайт не доступний». Таким чином, дослідити питання дотримання Замовником вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 під час здійснення моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-12-16-018903-c неможливо. За нормою пункту 18 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю – у разі закупівлі робіт або послуг. Однак, при здійсненні Замовником закупівлі послуг (з прибирання приміщень Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області), на порушення вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону, у тендерній документації Замовника відсутня вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Період усунення порушень: 07.11.2022 13:42 - 22.11.2022 00:00
Дата публікації висновку: 07.11.2022 13:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку моніторингу Західного офісу Держаудитслужби щодо усунення порушення законодавства при закупівлі послуг з прибирання повідомляємо наступне. Замовником проведено роз’яснювальну роботу серед уповноважених осіб щодо дотримання у подальшому вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” при складанні тендерної документації. Крім того, у період з 02 по 03 листопада 2022 року уповноважені особи замовника пройшли навчання з питань здійснення публічних закупівель, про що отримали сертифікати.
Дата публікації звіту: 09.11.2022 11:59

Запити/Пояснення