• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Борошно, крупа гречана, рис, крупа перлова, крупа кукурудзяна, крупа пшенична, крупа ячмінна, крупа пшоно, крупи бобові (сочевиця), крупа булгур, крупа вівсяна

Завершена

1 916 243.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 582.00 UAH
Номер: 80c288aa72e84b08b678c73cb5c584de
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-26-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.09.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 26.09.2022 13:44 - 18.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.09.2022 № 34-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 26.09.2022 №34-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 4. UA-2021-12-16-018248-c від 16.12.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 505-61-40, janna30081971@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини п’ятої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону . За результатами аналізу, питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про публічну закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує дотримуватися вимог законодавства у сфері закупівель зокрема при складанні тендерної документації (частини п’ятої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 6 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділ освіти, молоді та спорту Черняхівської селищної ради (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.12.2021 за №223, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Клинчук Дмитра Сергійовича (далі – ФОП Клинчук Д.С.), протокол уповноваженої особи від 11.01.2022 за №11 про визначення переможця торгів та намір укласти договір з ФОП Клинчук Д.С., повідомлення про намір укласти договір від 11.01.2022, договір від 25.01.2022 за №26, додаткова угода від 25.01.2022 за №1, відповідь Замовника на запит з документальним підтвердженням, оприлюднена в електронній системі закупівель 26.09.2022. За результатами моніторингу відповідності тендерної документації вимогам Закону, встановлено, що на порушення частини п’ятої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації (пункт 1 розділу III) зазначено вимогу щодо подачі інформації яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме для учасників торгів надання витягу із ЄДР (для фізичних осіб-підприємців).
Період усунення порушень: 06.10.2022 13:28 - 21.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 06.10.2022 13:28

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунуті
Дата публікації звіту: 13.10.2022 14:39

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 17.10.2022 10:12

Запити/Пояснення