• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Кейтерингові послуги на 2022 рік

Завершена

3 245 697.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 228.48 UAH
Номер: 3a8df7a26c09461e93072280e8ff631e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-30-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.06.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 30.06.2022 14:54 - 22.07.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.06.2022 № 172 Київ Про здійснення моніторингу закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів, додається (далі – Перелік). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 29.06.2022 № 172 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу 9. UA-2021-12-16-008897-b Комунальне некомерційне підприємство "Володимирецька багатопрофільна лікарня" Володимирецької селищної ради Кейтеренгові послуги на 2022 рік 3 245 697,00 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 391-39-85, mendelmo33@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог пункту 11 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції Переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 16.12.2021 б/н (далі – ТД), тендерну пропозицію КП Володимирецький комбінат громадського харчування (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 06.01.2022 № 1, повідомлення про намір укласти договір від 06.01.2022, договір від 17.01.2022 № 4, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 05.07.2022 та від 13.07.2022. За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII. Відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII, у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 01.01.2022. Тобто, Замовник повинен був встановити кінцевий строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, не менше 90 днів від дати 01.01.2022. Натомість, відповідно до пункту 4 Розділу 2 ТД, Замовник зазначає, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, тобто 90 днів від дати 04.01.2022, чим, відповідно, порушено вимоги пункту 11 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень: 18.07.2022 09:59 - 02.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 18.07.2022 09:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Адміністрація закладу розглянула висновок за результатами моніторингу закупівлі UA-2021-12-16-008897-b за кодом CPV за ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги. Під час даного моніторингу було встановлено порушення вимог пункту 11 частини 2 статті 22 Закону №922-VIII. В результаті чого було проведено бесіду з уповноваженою особою Логацькою Світланою Ігорівною щодо встановленого порушення та недопущення таких помилок в подальшій роботі.
Дата публікації звіту: 22.07.2022 15:35

Запити/Пояснення