-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Кейтерингові послуги на 2022 рік
Завершена
3 245 697.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 228.48 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 228.48 UAH
Номер:
3a8df7a26c09461e93072280e8ff631e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-30-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.06.2022 00:00
Період моніторингу:
30.06.2022 14:54 - 22.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.06.2022 № 172
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів, додається (далі – Перелік).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 29.06.2022 № 172
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
9. UA-2021-12-16-008897-b Комунальне некомерційне підприємство "Володимирецька багатопрофільна лікарня" Володимирецької селищної ради Кейтеренгові послуги на 2022 рік 3 245 697,00 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог пункту 11 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції Переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 16.12.2021 б/н (далі – ТД), тендерну пропозицію КП Володимирецький комбінат громадського харчування (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 06.01.2022 № 1, повідомлення про намір укласти договір від 06.01.2022, договір від 17.01.2022 № 4, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 05.07.2022 та від 13.07.2022.
За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII.
Відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII, у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 01.01.2022. Тобто, Замовник повинен був встановити кінцевий строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, не менше 90 днів від дати 01.01.2022.
Натомість, відповідно до пункту 4 Розділу 2 ТД, Замовник зазначає, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, тобто 90 днів від дати 04.01.2022, чим, відповідно, порушено вимоги пункту 11 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
18.07.2022 09:59 - 02.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
18.07.2022 09:59
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Адміністрація закладу розглянула висновок за результатами моніторингу закупівлі UA-2021-12-16-008897-b за кодом CPV за ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги. Під час даного моніторингу було встановлено порушення вимог пункту 11 частини 2 статті 22 Закону №922-VIII.
В результаті чого було проведено бесіду з уповноваженою особою Логацькою Світланою Ігорівною щодо встановленого порушення та недопущення таких помилок в подальшій роботі.
Дата публікації звіту:
22.07.2022 15:35
Запити/Пояснення
Номер:
89e0e1b8a61148419fa518d72ef672c8
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
01.07.2022 14:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.07.2022 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
01df8238c3844e9f9b0e50fe0e83cbf8
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
13.07.2022 13:08
Опис:
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі UA-2021-12-16-008897-b за предметом закупівлі «Кейтерингові послуги код ДК 021:2015 55520000-1 на 2022 рік, було здійснено відповідно ідентичної закупівлі Замовника за ідентифікатором UA-2020-12-16-002849-а Кейтерингові послуги (2021рік):
Кількість ліжко днів, визначена відповідно до прогнозованої кількості пацієнтів на 2021 р – 61 106 л/днів
Витрати на харчування на одного хворого на день станом на 01.12.2020 р. становили 55,91 грн.
Прогнозований індекс споживчих цін на товари та послуги на 2021 рік – 108,1%, згідно додатку до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.07.2020 р. № 671 «Основні прогнозовані макропоказники економічного і соціального розвитку України на 2021-2023 роки»
Очікувана вартість кейтерингових послуг на 2021 рік:
61 106 л/днів * 55,91 грн.* 108,1% = 3 693,2 тис. грн.
Відповідно проводився розрахунок очікуваної вартості закупівлі UA-2021-12-16-008897-bза предметом закупівлі «Кейтерингові послуги код ДК 021:2015 55520000-1 на 2022 рік:
Кількість ліжко днів, визначена відповідно до прогнозованої кількості пацієнтів на 2022 р – 53 521 л/днів
Витрати на харчування на одного хворого на день станом на 01.12.2021 р. становили 56,57 грн.
Прогнозований індекс споживчих цін на товари та послуги на 2022 рік – 107,2%, згідно додатку до Постанови Кабінету Міністрів України від 31.05.2021 р. № 586 «Основні прогнозовані макропоказники економічного і соціального розвитку України на 2021-2023 роки»
Очікувана вартість кейтерингових послуг на 2022 рік:
53521 л/днів * 56,57 грн.* 107,2% = 3 245,7 тис. грн.
Так, як власний веб-сайт відсутній, в подальшому обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі будемо оприлюднювати в електронній системі закупівель «Prozorro».
Номер:
79b921dcab4a4326823692c2262eeb47
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
05.07.2022 14:48
Опис:
Комунальним некомерційним підприємством «Володимирецька багатопрофільна лікарня» Володимирецької селищної ради (Замовником) була проведена закупівля UA-2021-12-16-008897-b за предметом закупівлі «Кейтерингові послуги код ДК 021:2015 33140000-3» на 2022 рік.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Якісні характеристики визначено згідно додатку 1 та до додатку 2 Порядку організації системи лікувального харчування хворих у закладах охорони здоров’я затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» від 29.10.2013 № 931:
відповідно до додатку 1 до Порядку організації системи лікувального харчування хворих у закладах охорони здоров’я затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» від 29.10.2013 № 931 передбачено систему лікувального харчування з розподілом на категорії:
1) Гіпотрофія (висококалорійна дієта).
2) Нормотрофія.
3) Гіпертрофія (низькокалорійна дієта).
Класифікація хворих здійснюється за допомогою визначення індексу маси тіла.
1. гіпотрофіків - < 18,5 кг/м-2 (енергетична цінність дієти на рівні 2400 - 2700 ккал з вмістом білка на рівні 90-100 г, вуглеводів на рівні 400-450 г);
2. нормотрофіків - 18,5 - 25 кг/м-2 (енергетична цінність дієти 2200 - 2400 ккал з вмістом білка на рівні 80-90 г, вуглеводів на рівні 350 г);
3. гіпертрофіків - > 25 кг/м-2 (низькокалорійна дієта, калорійність якої знижена за рахунок вуглеводів. Енергетична цінність становить 1800-2000 ккал, при достатньому вмісті білків на рівні 80-90 г). При суворому постільному режимі енерговитрати пацієнтів не перевищують 2000 ккал.
відповідно до додатку 2 до Порядку організації системи лікувального харчування хворих у закладах охорони здоров’я затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» від 29.10.2013 № 931 для кожної категорії пацієнтів затверджені відповідні різні норми харчування:
1) норми харчування на одного хворого на день у загальних відділеннях (терапевтичні, хірургічні відділення), зокрема, кількість г/нетто, залежно від харчового статусу (гіпотрофія, нормотрофія, гіпертрофія);
2) норми харчування на одного хворого на день у дитячих лікарнях та відділеннях (кількість продуктів, г/нетто), зокрема, вікові групи (років) (1-3; 3-6; 7-10; 11-14; 15-18);
3) норми харчування на одну вагітну жінку в день для пологових відділень, кількість г/нетто, залежно від харчового статусу (гіпотрофія, нормотрофія, гіпертрофія);
4) норми харчування на одну породіллю для пологових відділень, зокрема, кількість г/нетто, залежно від харчового статусу (гіпотрофія, нормотрофія, гіпертрофія).
Кількість комплектів (один комплект включає чотириразове харчування: сніданок, обід, вечерю 1 та вечерю 2) визначено на підставі аналізу фактично наданих послуг, обліку ліжко-днів перебування хворого на стаціонарному лікуванні у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника.
Очікувана вартість обрахована методом розрахунку очікуваної вартості послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель, згідно ІІІ розділу «Примірної Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Власний веб-сайт відсутній.
Відповідно до змін, унесених 16.12.2020 до Постанови № 710, з метою ефективного та раціонального використання коштів рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.
Номер:
68802b744f774668adb0bb8c81d57f44
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
11.07.2022 09:55
Опис:
Прошу надати посилання на процедури закупівель попередніх періодів Замовника на закупівлю ідентичної/аналогічної послуги, відповідно до яких Комунальним некомерційним підприємством «Володимирецька багатопрофільна лікарня» Володимирецької селищної ради здійснено розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.