• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів

Завершена

1 383 200.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 916.00 UAH
Номер: 9acb46ec51244a83b2aefb738949fa03
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-21-000099
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.06.2022 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 21.06.2022 15:01 - 15.07.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 20.06.2022 № 20-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, доручення Держаудитслужби від 06.06.2022 №040800-12-819-22 НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 20.06.2022 № 20-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 26 UA-2021-12-16-017125-c, яку проводить Довговільський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Володимирецької селищної ради;
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 95) 331-53-64, nadyas78@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції КП «Володимирецький комбінат громадського харчування» встановлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. В ході моніторингу встановлено порушення пункту 16 статті 29 Закону в частині не оприлюднення вимоги про усунення невідповідностей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом порушень, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Школярик», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо припинення договірних відносин, враховуючи норми договору, Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «12» липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Довговільського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Володимирецької селищної ради (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 17.12.2021 № 2); тендерні пропозиції учасників торгів – ПП «Школярик» та КП «Володимирецький комбінат громадського харчування»; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою; повідомлення про намір укласти договір від 12.01.2022; укладений договір від 26.01.2022 № 2. В ході проведення моніторингу встановлено, що за результатами аукціону, який відбувся 04.01.2022, електронною системою закупівель переможцем торгів визначено учасника ПП «Школярик». Уповноваженою особою Замовника 10.01.2022 прийнято рішення (протокол від 10.01.2022 № 3) щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «Школярик» у відповідності до пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону. Наступною найбільш економічно вигідною за результатами оцінки визначено пропозицію учасника КП «Володимирецький комбінат громадського харчування», під час дослідження якої встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог пункту 2 Додатку 3 ТД учасник торгів повинен надати довідку у відповідності до форми 2, в якій зазначається інформація щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуг з організації харчування, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід (освіта, посада, кваліфікація тощо). В штаті обов’язкова наявність не менше трьох кухарів, одного техніка-технолога з технології харчування та водія з наданням підтверджуючих документів, зокрема: копій наказів про прийняття на роботу, копій документів про освіту та копій медичних книжок. Водночас, інформація у зазначеній довідці щодо наявності працівників відповідної кваліфікації повинна співпадати та бути взаємопов’язаною із підтверджуючими документами, що надаються за змістом тендерної документації. На виконання вказаної вище вимоги ТД учасником торгів учасника КП «Володимирецький комбінат громадського харчування» в складі своєї тендерної пропозиції надано довідку від 24.12.2021 № 107 щодо наявності працівників відповідної кваліфікації у кількості 7 осіб, а саме: технік-технолог з технології харчування (Кубай Вікторія Василівна), 5 кухарів (Шикало Валентина Антонівна, Лосінець Анастасія Федорівна, Ліцевич Тетяна Захарівна, Ващишина Ганна Володимирівна та Охремчук Ольга Сергіївна) та водій (Базака Валентин Макарович). Учасником документ про освіту на кухара Охремчук Ольгу Сергіївну не надано, чим не дотримано вимоги Додатку 3 до ТД. Поряд з цим, відповідно до вимог пункту 16 статті 29 Закону для підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону замовник оприлюднює вимогу про усунення невідповідностей, яка повинна містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. В порушення вимог пункту 16 статті 29 Закону Замовником не оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей, що призвело до не відповідності тендерної пропозиції переможця пункту 2 Додатку 3 ТД та повинна була бути відхилена на підставі пункту 1 частини 1 статті 31 Закону як така, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Таким чином, в ході моніторингу встановлено порушення пункту 16 статті 29 Закону в частині оприлюднення вимоги про усунення невідповідностей.
Період усунення порушень: 13.07.2022 11:10 - 28.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 13.07.2022 11:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Довговільським закладом загальної середньої освіти I-III ступенів Володимирецької селищної ради 12.01.2022р. на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено Повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування відкритих торгів закупівлі по предмету «Послуги з організації гарячого харчування учнів» ( Державний класифікатор 021-2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги) з КП «Володимирецький комбінат громадського харчування». На виконання висновку Управління східного офісу Держаудитслужби в Запорізьській області, Договір про послуги з організації гарячого харчування учнів від 26 січня 2022 року № 2, укладений за результатом проведеної закупівлі відкритих торгів, достроково розірвано за згодою Сторін (Додаткова угода від 18.07.2022 № 1). Інформацію про розірвання договору оприлюднено в електронній системі закупівель Prozorro 19.07.2022 року.
Дата публікації звіту: 20.07.2022 10:12