-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Лікарські засоби (засоби для наркозу)
Місцезнаходження замовника - м. Рівне, вул. Київська 60, 33027. Категорія - 3. Підприємства, установи, організації, Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою
Завершена
671 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 710.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 710.00 UAH
Номер:
142e983f96524f11b268d3aa75029477
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-02-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.11.2022 00:00
Період моніторингу:
02.11.2022 18:41 - 24.11.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.11.2022 № 46
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 02.11.2022 № 46
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2021-12-16-008321-b 16.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляд тендерних пропозицій та правомірності допущення учасників до аукціону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірність внесення змін до договору, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляд тендерних пропозицій та правомірності допущення учасників до аукціону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірність внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від грудня 2021 № б/н (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від 27.01.2022, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Волиньфарм» (далі – ТОВ «Волиньфарм»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Подорожник Рівне» повідомлення про намір укласти договір від 04.02.2022, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.02.2022 № 45, договір від 15.02.2022 № 51, укладений Замовником з ТОВ ТОВ «Волиньфарм» (далі – Договір), додаткові угоди: від 18.02.2022 № 1, від 07.03.2022 № 2, від 15.06.2022 № 3, від 01.07.2022 № 4, від 29.08.2022 № 5, 14.09.2022 № 6, від 14.10.2022 № 7, від 04.11.2022 № 8, від 09.11.2022 № 9 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 15.02.2022, пояснення з документами Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області та пояснення з власної ініціативи з документами, оприлюднені в електронній системі закупівель 14.11.2022.
Період усунення порушень:
21.11.2022 16:53 - 25.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
21.11.2022 16:53
Запити/Пояснення
Номер:
ec06e62f92144a0796897af967f0d68f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.11.2022 13:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з публікацією англійською мовою процедури закупівлі «Лікарські засоби (засоби для наркозу)», код ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція, очікуваною вартістю 671 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-16-008321-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Чи були дотримані переможцем – ТОВ «Волиньфарм» вимоги частини другої статті 41 Закону, а саме «Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
584e0a9a2ee94c9e82f12b6c262da618
Назва:
Пояснення щодо проведення моніторингу
Дата опублікування:
14.11.2022 16:26
Опис:
Для пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість надаються додатки до листа «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі Лікарські засоби (засоби для наркозу) згідно ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (33661100-2 Анестетичні засоби)» та «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Також, для дотримання вимог передбачених частиною другою статті 41 Закону: «Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі» переможцем ТОВ «Волиньфарм» було надано відповідні документи, а саме: надано інформацію про право Уповноваженою особою на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі (Протокол №94 від 06.05.2021 р., Протокол №114 від 03.09.2021 р.); та відповідно до законів України «Про ліцензування видів господарської діяльності», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», та «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» копію Ліцензії на оптову, роздрібну торгівлю лікарськими засобами серія АВ №518281 від 05.02.2010 р. видану Державною інспекцією з контролю якості лікарських засобів.