-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Мультилотова
-
КЕП
-
Без аукціону
- 1
Постачання теплової енергії за кодом ДК 021:2015 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія для навчальних корпусів та гуртожитку коледжу на 2022 рік)
Торги відмінено
1 325 522.44
UAH з ПДВ
Номер:
31a8693eddfa4b33892ee98e64d67bca
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-21-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.12.2021 00:00
Період моніторингу:
21.12.2021 17:03 - 15.01.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.12.2021 №723
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 21.12.2021 №723 Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3. UA-2021-12-16-007768-b, 16.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), оприлюднення інформації щодо закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Могилів-Подільського медичного фахового коледжу (далі – Замовник), повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі, протокол засідання тендерного комітету від 16 грудня 2021 року №48 та пояснення від 23 грудня 2021 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу встановлено, що у повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі, Замовником зазначено умову застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону, а саме: відсутність конкуренції з технічних причин.
Відповідно до частини першої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Згідно з пунктом 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити інформацію про обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Проте, на порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі, не містить експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону, а саме: відсутність конкуренції з технічних причин.
Крім того, установлено, що річний план закупівель (UA-P-2021-12-16-006732-b) не містить інформації про назву предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником стосовно кожного лота та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів), чим порушено вимоги пункту 2 частини другої статті 4 Закону.
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, Замовником 23 грудня 2021 року (протокол від 23 грудня 2021 року №50) процедуру закупівлі відмінено.
Період усунення порушень:
24.12.2021 15:04 - 13.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
24.12.2021 15:04
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунуто шляхом відміни переговорної закупівлі.
Дата публікації звіту:
28.12.2021 09:05
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто, шляхом відміни переговорної процедури закупівлі
Дата публікації:
28.12.2021 09:30
Запити/Пояснення
Номер:
16dc1f9be62940aba8c1935bf2f2b3de
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
22.12.2021 09:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі постачання теплової енергії за кодом ДК 021:2015 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія для навчальних корпусів та гуртожитку коледжу на 2022 рік) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-16-007768-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чому повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить документів (експертні, нормативні, технічні та інші документи), що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону?
3. З яких підстав річний план (UA-P-2021-12-16-006732-b) не містить інформації стосовно назви предмета закупівлі за кожним лотом та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1a322cb556484741a83e3b878f8a62ce
Назва:
UA-2021-12-16-007768-b пояснення щодо проведення переговорної процедури закупівлі (скороченої) згідно предмету закупівлі «Пара, гаряча вода та пов`язана продукція за кодом CPV за ДК-021:2015 – 09320000-8 (постачання теплової енергії для навчальних корпусів та гуртожитку коледжу на 2022 рік)
Дата опублікування:
23.12.2021 16:40
Опис:
ВІДПОВІДЬ на 1 запитання.
Розрахунок очікуваної вартості здійснений на підставі фактичних показників минулого бюджетного року, з урахуванням запланованих поточних завдань, потреб та у межах затверджених орієнтовних обсягів фінансування на 2022 рік.
Відповідно до Рішення Могилів-Подільської міської ради №314 від 12.10.2021 «Про встановлення МКП «Теплоенергетик» тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування, постачання для потреб бюджетних установ, інших споживачів, населення (гуртожитки) постачання предмета закупівлі по Лот-1 та Лот-2 відповідно до класифікатора ДК 021:2015 09320000-8- Пара, гаряча вода та пов’язана продукція на 2022 рік буде за наступними тарифами, діючими на момент переговорів:
Лот-1 навчальні корпуси– 4 336,79 (чотири тисячі триста тридцять шість грн 79 коп) з ПДВ за 1 гКал;
Лот-2 гуртожиток - 2 743,38 (дві тисячі сімсот сорок три грн 38 коп) з ПДВ за 1 гКал.
в погодженому обсязі закупівлі: Лот-1 – 260,1 гКал; Лот-2 – 72 гКал.
Відповідно загальна очікувана вартість предмета закупівлі становить: 1 325 522,44 грн (один мільйон триста двадцять п’ять тисяч п’ятсот двадцять дві грн 44 коп) з ПДВ, в т.ч.:
Лот-1 -1 127 999,08 грн (один мільйон сто двадцять сім тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять грн 08 коп) з ПДВ, (вартість без ПДВ – 939 999,23 грн);
Лот-2-197 523,36 грн (сто дев’яносто сім тисяч п’ятсот двадцять три грн 36 коп) з ПДВ, (вартість без ПДВ – 164 602,80 грн).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати вимогам Закону України від 02.06.2005 року №263-IV «Про теплопостачання» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2633-15#Text
На виконання вимог п.3. ст 3 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» № 710 від 11 жовтня 2016 р (зі змінами) Могилів-Подільським медичним фаховим коледжем розміщено інформацію на сайті коледжу
http://medcollege.mogpod.com/engine/index.php?option=com_content&task=view&id=731&Itemid=121
Додатки:
1. Рішення №314 від 12.10.2021 про тариф;
2. №9 16.12.2021 СЛУЖБОВА про розміщення інформації про закупівлю на сайті (Постанова КМУ від 11.10.2016 № 710) на 2022 рік
ВІДПОВІДЬ на 2 запитання.
На виконання вимог абзацу 4 п.2 ч. 2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (в новій редакції, зі змінами) (надалі – Закон) щодо наявністі умов застосування переговорної процедури закупівлі а саме – відсутності конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником (в редакції Закону № 1530-IX від 03.06.2021) під час проведення переговорної процедури закупівлі було складено пакет документів, які підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, але так і не опубліковані в електронній системі закупівель у зв’язку з технічними питаннями. І наразі вже технічно не може бути опубліковано, так як функціонал майданчику не передбачає дорозміщення документів на етапі «Підготовка угоди» після опублікування інформації про повідомлення про намір укласти договір та накладання кваліфікованого електронного підпису. На виконання вище вказаної статті Закону та Наказу МЕРТУ №1082 "Про затвердження порядку розміщення інформації про публічні закупівлі" замовник зобов’язується в подальшому не допускати даного порушення та розміщувати (опубліковувати) документи, в тому числі скановані в реалізованих майданчиком «e-tender» для цього місцях.
Додатки:
1. Закон України «Про природні монополії» № 1682-ІІІ від 20.04.2000 року ст.5;
2. Положення про НКРЕКП затвердженим Указом Президента України від 10.09.2014 № 715;
3. НКРЕКП сторінка 88 пункт 85 ТЕПЛОЕНЕРГЕТИК зведений перелік природних монополій за листопад 2021;
4. Рішення Могилів-Подільська міська рада №314 від 12.10.2021 про тариф;
4. Розпорядження Вінницької обласної держаної адміністрації від 18 січня 2018 року № 25 «Про видачу ліцензій»;
5. Розпорядження АМКУ від 28 листопада 2012 року № 874-р;
6. АМКУ сторінка 220 пункт 85 ТЕПЛОЕНЕРГЕТИК зведений перелік природних монополій за листопад 2021;
7. Закон України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (в новій редакції, зі змінами).
ВІДПОВІДЬ на 3 запитання.
Відповідно ч.1 ст 4 Закону річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом пяти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Відповідно до п.2 ч.2 ст.4 Закону у річному плані повинна міститися назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазаначатися стосовно кожного лоту) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
Замовником було прийнято рішення внести зміни в річний план закупівель на 2022 рік на підставі рішення тендерного комітету від 15.12.2021 року №47, а саме:
• Пара, гаряча вода та пов`язана продукція за кодом CPV за ДК-021:2015 – 09320000-8 (постачання теплової енергії для навчальних корпусів та гуртожитку коледжу на 2022 рік) в.т.ч.:
Лот-1 -Пара, гаряча вода та пов`язана продукція за кодом CPV за ДК-021:2015 – 09320000-8 (постачання теплової енергії для навчальних корпусів коледжу)
Лот-2-Пара, гаряча вода та пов`язана продукція за кодом CPV за ДК-021:2015 – 09320000-8 (постачання теплової енергії для гуртожитку коледжу);
• код за Єдиним закупівельним словником CPV за ДК-021:2015 – 09320000-8 «Пара, гаряча вода та пов`язана продукція»
За номенклатурою:
Лот-1 - постачання теплової енергії для навчальних корпусів коледжу за кодом CPV за ДК-021:2015 – 09323000-9 «Централізоване опалення»;
Лот-2- постачання теплової енергії для гуртожитку коледжу за кодом CPV за ДК-021:2015 – 09323000-9 «Централізоване опалення».
• Очікувана вартість закупівлі – 1 325 522,44 грн (один мільйон триста двадцять п’ять тисяч п’ятсот двадцять дві грн 44 коп) з ПДВ., в т.ч.:
- Лот-1 (навчальні корпуси) – 1 127 999,08 грн (один мільйон сто двадцять сім тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять грн 08 коп) з ПДВ,
- Лот-2 (гуртожиток) - 197 523,36 грн (сто дев’яносто сім тисяч п’ятсот двадцять три грн 36 коп) з ПДВ;
КЕКВ 2282 – Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку. Тип процедури закупівлі – Переговорна процедура закупівлі (скорочена). Вид предмету закупівлі – товари. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі – грудень 2021 року. Назва джерела фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету. Роки початку та кінця строку дії плану: 2022-2022 р.р.
На виконання вимог ч.1 і п.2 ч. 2 ст 4 та Наказу МЕРТУ №1082 "Про затвердження порядку розміщення інформації про публічні закупівлі" замовник вказує в електронному полі «Конкретна назва закупівлі» на майданчику «e-tender» назву предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назву по кожному лоту.
Річний план UA-P-2021-12-16-006732-b до закупівлі UA-2021-12-16-007768-b не містить повної інформації стосовно назви предмету закупівлі за кожним лотом у зв’язку з технічною помилкою, наразі яку вже не можливо виправити.
Додатки:
1. Протокол засідання тендерного комітету №47 від 15.12.2021 (скан-копія);
2. Протокол засідання тендерного комітету №48 16.12.2021(скан-копія);
Враховуючи вищесказане, прийнято рішення про відміну переговорної процедури закупівлі по Лот 1 і Лот 2 згідно предмету закупівлі «Пара, гаряча вода та пов`язана продукція за кодом CPV за ДК-021:2015 – 09320000-8 (постачання теплової енергії для навчальних корпусів та гуртожитку коледжу на 2022 рік) в т.ч.:
Лот-1 -Пара, гаряча вода та пов`язана продукція за кодом CPV за ДК-021:2015 – 09320000-8 (постачання теплової енергії для навчальних корпусів коледжу)
Лот-2-Пара, гаряча вода та пов`язана продукція за кодом CPV за ДК-021:2015 – 09320000-8 (постачання теплової енергії для гуртожитку коледжу) (номер закупівлі UA-2021-12-16-007768-b) на даному етапі «Підготовка угоди» у зв’язку з виявленими порушеннями, які не можливо усунути на підставі п.2. ч.8. ст 40 Закону.
ВІДПОВІДЬ 3.
Відповідно ч.1 ст 4 Закону річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом пяти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Відповідно до п.2 ч.2 ст.4 Закону у річному плані повинна міститися назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазаначатися стосовно кожного лоту) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
Замовником було прийнято рішення внести зміни в річний план закупівель на 2022 рік на підставі рішення тендерного комітету від 15.12.2021 року №47, а саме:
• Пара, гаряча вода та пов`язана продукція за кодом CPV за ДК-021:2015 – 09320000-8 (постачання теплової енергії для навчальних корпусів та гуртожитку коледжу на 2022 рік) в.т.ч.:
Лот-1 -Пара, гаряча вода та пов`язана продукція за кодом CPV за ДК-021:2015 – 09320000-8 (постачання теплової енергії для навчальних корпусів коледжу)
Лот-2-Пара, гаряча вода та пов`язана продукція за кодом CPV за ДК-021:2015 – 09320000-8 (постачання теплової енергії для гуртожитку коледжу);
• код за Єдиним закупівельним словником CPV за ДК-021:2015 – 09320000-8 «Пара, гаряча вода та пов`язана продукція»
За номенклатурою:
Лот-1 - постачання теплової енергії для навчальних корпусів коледжу за кодом CPV за ДК-021:2015 – 09323000-9 «Централізоване опалення»;
Лот-2- постачання теплової енергії для гуртожитку коледжу за кодом CPV за ДК-021:2015 – 09323000-9 «Централізоване опалення».
• Очікувана вартість закупівлі – 1 325 522,44 грн (один мільйон триста двадцять п’ять тисяч п’ятсот двадцять дві грн 44 коп) з ПДВ., в т.ч.:
- Лот-1 (навчальні корпуси) – 1 127 999,08 грн (один мільйон сто двадцять сім тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять грн 08 коп) з ПДВ,
- Лот-2 (гуртожиток) - 197 523,36 грн (сто дев’яносто сім тисяч п’ятсот двадцять три грн 36 коп) з ПДВ;
КЕКВ 2282 – Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку. Тип процедури закупівлі – Переговорна процедура закупівлі (скорочена). Вид предмету закупівлі – товари. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі – грудень 2021 року. Назва джерела фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету. Роки початку та кінця строку дії плану: 2022-2022 р.р.
На виконання вимог ч.1 і п.2 ч. 2 ст 4 та Наказу МЕРТУ №1082 "Про затвердження порядку розміщення інформації про публічні закупівлі" замовник вказує в електронному полі «Конкретна назва закупівлі» на майданчику «e-tender» назву предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назву по кожному лоту.
Річний план UA-P-2021-12-16-006732-b до закупівлі UA-2021-12-16-007768-b не містить повної інформації стосовно назви предмету закупівлі за кожним лотом у зв’язку з технічною помилкою, наразі яку вже не можливо виправити.
Додатки:
1. Протокол засідання тендерного комітету №47 від 15.12.2021 (скан-копія);
2. Протокол засідання тендерного комітету №48 16.12.2021(скан-копія);
Враховуючи вищесказане, прийнято рішення про відміну переговорної процедури закупівлі по Лот 1 і Лот 2 згідно предмету закупівлі «Пара, гаряча вода та пов`язана продукція за кодом CPV за ДК-021:2015 – 09320000-8 (постачання теплової енергії для навчальних корпусів та гуртожитку коледжу на 2022 рік) в т.ч.:
Лот-1 -Пара, гаряча вода та пов`язана продукція за кодом CPV за ДК-021:2015 – 09320000-8 (постачання теплової енергії для навчальних корпусів коледжу)
Лот-2-Пара, гаряча вода та пов`язана продукція за кодом CPV за ДК-021:2015 – 09320000-8 (постачання теплової енергії для гуртожитку коледжу) (номер закупівлі UA-2021-12-16-007768-b) на даному етапі «Підготовка угоди» у зв’язку з виявленими порушеннями, які не можливо усунути на підставі п.2. ч.8. ст 40 Закону.