-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція (168 найменувань)
Завершена
350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 500.00 UAH
Номер:
1b61714401234d9d9150d7001874fe6d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-21-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.11.2022 00:00
Період моніторингу:
21.11.2022 16:31 - 13.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.11.2022 № 86-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
21.11.2022 № 86-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2021-12-16-014571-c, 16.12.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознакипорушення (порушень) законодавства у сферіпублічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електроннійсистемі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено, порушення абзацу 3 пункту 3 Порядку №1082 та частини третьої статті 12 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; відповідності тендерної документації вимогам Закону; своєчасність надання відповіді замовником на запитання та вимоги учасників до процедури закупівлі, оприлюднені в електронній системі закупівель; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткових угод – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; своєчасність надання відповіді замовником на запитання та вимоги учасників до процедури закупівлі, оприлюднені в електронній системі закупівель; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткових угод.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вишняківського будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів (далі – замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 01.12.2021 № 162; тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 01.12.2021 № 162; зміни, що внесені до Тендерної документації про закупівлю по ДК021:2015:33600000-6 «Фармацевтична продукція»; запитання учасників до процедури: від 17 грудня 2021 року, від 20 грудня 2021 року, від 21 грудня 2021 року; відповіді замовника від 21 грудня 2021 року та 22 грудня 2021 року; вимога UA-2021-12-16-014571-c.a1 учасника ТОВ «Авентусфарм» від 11 січня 2022 року; тендерні пропозиції учасників закупівлі: ТОВ «СТМ-Фарм», ТОВ «Авентусфарм»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір з ТОВ «СТМ-Фарм», від 11 січня 2022 року; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СТМ-Фарм» від 13 січня 2022 року; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір з ТОВ «АВЕНТУСФАРМ» від 13 січня 2022 року; повідомлення про намір укласти договір від 14 січня 2022 року; договір про закупівлю товару від 27 січня 2022 року № 1; додаткова угода № 1 до договору про закупівлю № 1 від 27 січня 2022 року від 29.06.2022; додаткова угода № 2 до договору по закупівлю № 1 від 27 січня 2022 року від 18.11.2022.
Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником при підписанні річного плану закупівель UA-2021-12-16-014571-c, оголошення про закупівлю, тендерної документації; протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір з ТОВ «СТМ-Фарм», від 11 січня 2022 року; протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СТМ-Фарм» від 13 січня 2022 року; протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір з ТОВ «АВЕНТУСФАРМ» від 13 січня 2022 року, додаткової угоди № 1 до договору про закупівлю № 1 від 27 січня 2022 року від 29.06.2022 використано електронний цифровий підпис, що належить фізичній особі Литвиновій Тетяні Іванівні, при підписанні укладеного договору, додаткової угода № 2 до договору по закупівлю № 1 від 27 січня 2022 року від 18.11.2022 використано електронний цифровий підпис, що належить фізичній особі Виноградовій Марині Олександрівні, що суперечить абзацу 3 пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 (далі – Порядок № 1082) та частині третій статті 12 Закону.
Так, частиною третьою статті 12 Закону передбачено: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, замовником в тендерній документації (Додаток № 3 «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» до Тендерної документації в частині 2 пункт 3.3 зазначено «…Учасник повинен копії договору, разом із додатками і додатковими угодами, актів виконаних робіт (наданих послуг) або товарних накладних, документи, що підтверджують проведення розрахунків за договорами (акти звірки за договорами), листи-відгуки від замовників, які свідчить про повне виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі».
В той же час, учасник ТОВ «АВЕНТУСФАРМ» у складі своєї тендерної пропозиції не завантажив документи, що підтверджують проведення розрахунків за аналогічними договорами (акти звірки за договорами).
При цьому, Замовник на порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону не надав учаснику змогу на виправлення невідповідності в документах, поданих ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій.
Так, частиною шістнадцятою статті 29 Закону зазначено «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель».
За результатами проведення процедури закупівлі між замовником та ТОВ «АВЕНТУСФАРМ» укладено договір від 27 січня 2022 р. № 1 на суму 296 836,00 гривень.
Період усунення порушень:
12.12.2022 17:03 - 27.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
12.12.2022 17:03
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Добрий день! З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель здійснених фахівцями з публічних закупівель Вишняківського будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів Виноградовою М.О. та Литивиновою Т.І., обмежитись виданим наказом № 121/од від 08.12.2022 року про притягнення винних до відповідальності. В подальшому уповноваженим особам чітко вказано про дотримання законодавства в сфері здійснення закупівель.
Дата публікації звіту:
14.12.2022 08:30
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Відсутній механізм
Опис:
На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
Дата публікації:
19.12.2022 14:28