-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вершкове масло
Завершена
1 540 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 700.00 UAH
Номер:
7769b9b3397d4ab8b49ec8ed433f1811
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-08-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.11.2022 00:00
Період моніторингу:
08.11.2022 10:36 - 30.11.2022 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.11.2022 № 39-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 05 вересня 2022 року № 003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
08.11.2022 № 39-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-16-014510-c, 16.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 17.12.2021; перелік змін, що вносяться до тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МОЛОКОЗАВОД №1» (далі - ТОВ «МОЛОКОЗАВОД №1»); протокольне рішення уповноваженої особи від 06.01.2022 № 2; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем відкритих торгів ТОВ «МОЛОКОЗАВОД №1» відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; пояснення Замовника, отримане 09.11.2022 в електронній системі закупівель; договір про закупівлю від 20.01.2022 № 24 з додатками; додаткові угоди від 25.04.2022 № ВТ-24/2 та від 31.10.2022 № ВТ-24/2; повідомлення про внесення змін; звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
15.11.2022 13:43 - 19.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
15.11.2022 13:43
Запити/Пояснення
Номер:
9ff47cd4622141f8ab8c3685b2f04a56
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.11.2022 14:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-16-014510-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель ID: UA-2021-12-16-014510-с відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
cac4f48e5ed4439ebf7684e263c68d53
Назва:
Відповідь замовника на пояснення
Дата опублікування:
09.11.2022 10:57
Опис:
1. Щодо інформації про те,яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення,технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість,повідомляємо наступне.
Розмір бюджетного призначення здійснюється відповідно до затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 28 січня 2022 року №57 (у редакції наказу Міністерства фінансів України 04.12.2015 №1118) Кошторису на 2022 рік Відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.
Очікувана вартість закупівлі розрахована відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки,торгівлі та сільського господарства України №275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», визначення Замовником очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено, виходячи із цін згідно аналогічних тендерних власних договорів попередніх бюджетних періодів, а також був врахований прогнозний індекс інфляції на 2022 рік, а також відповідно до постанови КМУ від 24.03.2021 №305 «Про затвердження норм та порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено згідно Національного стандарту України, також згідно вимог чинних нормативних документів: ДСТУ або ТУ або ГОСТ.
2) Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення,очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення), повідомляємо наступне.
У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України,яка стала підставою введення воєнного стану з 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», продовженим згідно Указу Президента України від 17.05.2022 №341/2022 та від 12.08.2022 №573/2022 станом на 31.10.2022 року офіційний вебпортал міста Кривого Рогу «Криворізький ресурсний центр», з метою захисту інформації,що підлягає оприлюдненню, працює у режимі обмеженого доступу для користувачів. Розділ «Закупівлі» та інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,розміру бюджетного призначення,очікуваної вартості предмета закупівлі станом на 09.11.2022 не доступні для користувачів.