• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сир твердий 50 % жирності; сир кисломолочний 9 % жирності; сир м'який не менше 40 % жирності.

Дана закупівля проводиться на очікувану вартість для потреби на 2022 рік.

Завершена

250 260.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 502.60 UAH
Номер: 146d08a1b44b4572a3e6669aff603a78
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-02-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.02.2022 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 02.02.2022 16:35 - 24.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 01.02.2022 № 62 Дніпро Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника управління Вікторія КОРОЛЬ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 01.02.2022 № 62 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-16-009358-с 16.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель В.о. начальника управління Вікторія КОРОЛЬ
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 50) 545-63-67, eg1985@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушенням вимог частини 6 статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону, Наказу № 710. За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 установлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановленого порушення зокрема шляхом притягнення до відповідальних осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 лютого 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Новопразька спеціальна школа Кіровоградської обласної ради» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи на підставі протоколу від 16.12.2021 № 12, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МП Мрія» (далі – ТОВ «МП Мрія»), протокол уповноваженої особи про визначення переможця від 10.01.2022 № 6, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 10.01.2022, договір від 25.01.2022 № 25, укладений між Замовником та ТОВ «МП Мрія», пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатом аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено, що тендерна документація Замовника оформлена з порушенням вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Так, у Додатку 3 до тендерної документації визначено, що учасником - переможцем у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір завантажуються скановані документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону. В той час, як частиною 6 статті 17 Закону (в редакції від 19.04.2020 і є чинним на дату оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі) передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частини другої цієї статті. Також, вимогами тендерної документації не передбачено надання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, чим також недотримано вимоги частини 6 статті 17 Закону. Крім того, істотні умови договору про закупівлю (додаток 5 до тендерної документації) та проект договору, наведений в додатку до тендерної документації, містять посилання на статтю 36 Закону, тоді як норми цієї статті діяли в редакції Закону до 19.04.2020. Також, за результатами аналізу даного питання установлено, що у пункті 2 розділу V тендерної документації Замовник зазначив опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, які не відповідають переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (далі – Наказ № 710). За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710, на запит Держаудитслужби про надання пояснень від 15.02.2022 щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або на офіційну сторінку веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник 18.02.2022 не повідомив про оприлюднення відповідної інформації на сторінках власного веб-сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови № 710.
Період усунення порушень: 29.03.2022 12:51 - 13.04.2022 00:00
Дата публікації висновку: 29.03.2022 12:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Доброго дня! Адміністрація КЗ "Новопразька спеціальна школа КОР" повідомляє, що відповідно до висновку по моніторингу державної аудиторської служби з уповноваженою особою відповідальною за проведення вказаної процедури закупівлі було проведено профілактичну та роз'яснювальну роботу з приводу недопущення в у подальшому встановленого порушення та попереджено про відповідальність, що настає за порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 06.04.2022 11:05

Запити/Пояснення