• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 5

Електрична енергія

Завершена

656 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 3 939.00 UAH
Номер: 49457ef1c76448e0a1bd92ceb6693903
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-04-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.02.2022 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 04.02.2022 14:10 - 26.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 04.02.2022 № 68 Дніпро Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника управління Вікторія КОРОЛЬ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 04.02.2022 № 68 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-16-004051-b 16.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель В.о. начальника управління Вікторія КОРОЛЬ
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 50) 715-93-42, vikaksvika@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення пункту 3 частини 1 статті 10, частини 2 статті 24 Закону. За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення частини 10 статті 29 Закону. За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710, установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель 14.02.2022, відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.02.2022 № 3, Замовником відмінено процедуру закупівлі.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 лютого 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу комунальної власності, містобудування та архітектури, житлово-комунального господарства, охорони навколишнього природного середовища та благоустрою Устинівської селищної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням від 15.12.2021 б/н, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «СКАЙ СОФТ», товариства з обмеженою відповідальністю «ГАЗ.УА» (далі – ТОВ «ГАЗ.УА»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.01.2022 б/н, від 26.01.2022 б/н, повідомлення про намір укласти договір, пояснення Замовника, надані в електронній системі закупівель. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено, що на порушення вимог пункту 3 частини 1 статті 10, частини 2 статті 24 Закону, Замовником, разом із змінами, внесеними до тендерної документації 29 грудня 2021 року, не оприлюднений в електронній системі закупівель в окремому документі перелік внесених змін. За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗ.УА» перевищує 5 робочих днів, при тому що повідомлення щодо продовження строку розгляду вказаної тендерної пропозиції не оприлюднене в електронній системі закупівель. За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710, на запит Держаудитслужби про надання пояснень від 11.02.2022 щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник 14.02.2022 повідомив про не оприлюднення відповідної інформації на сторінках власного веб-сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови № 710.
Період усунення порушень: 14.02.2022 16:50 - 01.03.2022 00:00
Дата публікації висновку: 14.02.2022 16:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунено шляхом відміни процедури закупівлі.
Дата публікації звіту: 15.02.2022 13:25

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionConsideration: Так
Опис: -
Дата публікації: 15.02.2022 14:26

Запити/Пояснення