• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дизельне паливо по талонах/скретч-картах, бензин А-92 по талонах/скретч-картах, бензин А-95 по талонах/скретч-картах

Завершена

1 715 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 575.00 UAH
Номер: fdb2187a27dc4b41a85244a88ae67a5b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-20-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.10.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 20.10.2022 17:05 - 10.11.2022 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 20.10.2022 №27-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 05.09.2022 № 003100-18/6851-2022, почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 20.10.2022 №27-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2021-12-15-023443-c 15.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Закарпатська, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.), +38 (0 99) 555-05-13, kolodiynataliya86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII встановлено, що тендерна документація складена з порушеннями пункту 19 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII та Наказу № 710 та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу відповідності умов договору вимогам законодавства встановлено недотримання пункту 6 частини п’ятої статті 41 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2022 рік, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання вимог Постанови № 710, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує: - здійснити заходи щодо усунення виявленого недотримання пункту 6 частини п’ятої статті 41 Закону №922-VIII, шляхом зменшення ціни вказаної у договору №216 від 14.03.2022 у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів (пункт договору 6.2.5, стаття 188 Господарського кодексу України, з дотриманням частини першої та другої статті 632 Цивільного кодексу України) та/або у разі неможливості, розглянути питання щодо припинення зобов’язань за укладеним договором (розірвання договору) з ТОВ «МОТТО КОНТРАКТ» від 18.01.2022року, з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України та статті 651 Цивільного кодексу України . - вжити заходів щодо недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері закупівель при складанні тендерної документації з дотриманням вимог пункту 19 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII та Наказу № 710 (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 листопада 2022 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2022 рік, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами від 16.12.2020 № 1266, далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Міське паркове господарство» Нікопольської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом тендерного комітету від 20.12.2021 №137; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МОТТО КОНТРАКТ» (далі – ТОВ «МОТТО КОНТРАКТ»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «МОТТО КОНТРАКТ» від 05.01.2022 №3; повідомлення про намір укласти договір від 05.01.2022; договір від 18.01.2022 №МС/Т-000441; додаткові угоди від 02.02.2022 № 1, від 14.02.2022 №2; пояснення та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 26.10.2022. За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII, тендерна документація містить посилання на нормативно-правовий акт, який втратив чинність, а саме: Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII ¬– втрата чинності від 28.04.2020 року. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII встановлено, що Замовником тендерну документацію складено з порушенням частини другої статті 22 Закону № 922-VIII, а саме: відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII у тендерній документації зазначаються такі відомості – опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Відповідно до пункту 11 частини першої статті 9 Закону № 922-VIII розроблення та затвердження, в тому числі, переліку формальних помилок, є однією з основних функцій Уповноваженого органу. Так, Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у відповідності до абзацу дванадцятого пункту 11 частини першої статті 9 Закону № 922-VIII 15.04.2020 видано наказ №710 (далі – Наказ № 710) та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998 «Про затвердження Переліку формальних помилок» з детальним описом помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Проте, за результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Наказу № 710, чим порушено пункт 19 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII. Під час здійснення моніторингу через електронну систему закупівель Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області було направлено запит для надання пояснень, відповідно до наданих Замовником пояснень слідує, що за укладеним договором від 18.01.2022 №МС/Т-000441 (далі –Договір) з ТОВ «МОТТО КОНТРАКТ» здійснено приймання товару (талонів) згідно наданих видаткових накладних на суму 969 168,00, остання поставка була здійснена 15.02.2022 року відповідно до видаткової накладної №1044, а також, зазначено, що у зв’язку з тим, що « м. Нікополь внесено до переліку територій, де тривають бойові дії. Російські окупанти знаходяться в м. Енергодар, від м. Нікополь на дистанції 5-10 кілометрів та щоденно здійснюють обстріли, що призводять до руйнувань як інфраструктурних об’єктів так і житлових кварталів міста. Тому, ТОВ «Мотто Контракт» відкривати АЗС, що знаходилась за адресою м. Нікополь, вул. Херсонська, буд. 366/1 найближчим часом не планує. Таким чином, враховуючи, що найближча заправна станція ТОВ "МОТТО КОНТРАКТ" від міста Нікополь розташована більш ніж за 100 км у м. Дніпро та м. Запоріжжя (надаємо скрін карти), наше підприємство на сьогоднішній день вирішує питання, щодо повернення коштів за не використані талони та в подальшому розірвання договору». У зв’язку з набранням чинності змін, внесених Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану» від 15.03.2022 2120-IX, а саме « Тимчасово, на період дії правового режиму воєнного, надзвичайного стану, операції з постачання на митній території України та ввезення на митну територію України бензинів моторних, важких дистилятів та скрапленого газу, що класифікуються за кодами УКТ ЗЕД, визначеними підпунктом 215.3.4 пункту 215.3 статті 215 цього Кодексу, на які згідно з пунктом 41 підрозділу 5 цього розділу встановлено ставку акцизного податку у розмірі 0,00 євро за 1000 літрів, а також нафти або нафтопродуктів сирих, одержаних з бітумінозних порід (мінералів), що класифікуються за кодами УКТ ЗЕД 270900 10 00 та 2709 00 90 00, оподатковуються за ставкою у розмірі 7 відсотків.». Разом з тим, на час закінчення моніторингу договір укладений між Замовником та ТОВ «МОТТО КОНТРАКТ» є чинним, зміни до договору згідно інформації Замовника не вносилися та відповідно пункту 3.1 ціна цього Договору становить 1 596 000 гривень, у тому числі: ПДВ 20% - 266 000 гривень. Таким чином, за результатами моніторингу встановлено, що Замовником, в недотримання пункту 6 частини п’ятої статті 41 Закону № 922-VIII не внесено зміни в істотні умови договору №МС/Т-000441 від 18.01.2022 року, шляхом зменшення ціни договору у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування.
Період усунення порушень: 07.11.2022 15:30 - 22.11.2022 00:00
Дата публікації висновку: 07.11.2022 15:30

Оскарження висновку в суді

Опис: Повідомляємо, що КП "Міське паркове господарство" НМР подало до суду позовну заяву до ТОВ «Мотто Контракт» про стягнення боргу. Ухвала Господарського суду Київської області про відкриття позовного провадження по справі №911/2636/22 від 19.12.2022 року.
Дата публікації: 28.12.2022 11:10
Дата відкриття провадження: 19.12.2022 00:00
Номер відкриття провадження: №911/2636/22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Наступним повідомляємо, що КП «Міське паркове господарство» НМР розглянула висновок від 07.11.2022 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-15-023443-c та вжила заходи щодо усунення зазначених порушень. Після впровадження воєнного стану, зв'язок з ТОВ «МОТТО КОНТРАКТ» був відсутній у зв’язку з тим, що постачальник знаходиться у м. Вишгород, Київської області, що розташоване приблизно у 28 км від міста Буча, Ірпінь, Гостомель, які перебували в тимчасовій окупації російськими військами. З цього часу, ТОВ «МОТТО КОНТРАКТ» зачинив заправки в м. Нікополі і на сьогоднішній день вони не працюють. Представників підприємства також в місті немає. Наше підприємство звернулось до ТОВ «МОТТО КОНТРАКТ» щодо укладення додаткової угоди до договору № 216 від 14.03.2022 року на зменшення ціни у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, але між сторонами нема порозуміння, та не досягнуто згоди щодо внесення змін до істотних умов Договору № 216 від 14.03.2022 року. Крім того, на Замовників, що укладають договори, в яких передбачається оплата за рахунок бюджетних коштів, поширюються норми Бюджетного кодексу України (далі за текстом - Кодекс). Зокрема щодо обмеження у часі строку дії такого договору (строку виконання замовником зобов’язань за таким договором). Згідно статті 75 Господарського кодексу України - основним плановим документом державного комерційного підприємства є фінансовий план, відповідно до якого підприємство отримує доходи і здійснює видатки, визначає обсяг та спрямування коштів для виконання своїх функцій протягом року відповідно до установчих документів. Строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору (стаття 631 Цивільного кодексу України). Відповідно до частин 1 статті 3 Кодексу бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Замовник здійснив оплату товару за рахунок коштів місцевого бюджету. Тому, враховуючи, що ТОВ «МОТТО КОНТРАКТ» має заборгованість перед нашим підприємством, ми не можемо наразі розірвати договір до повернення коштів за сплачений товар. Таким чином, підприємство вирішує питання, щодо врегулювання спору в судовому порядку, про що буде повідомлено Вас додатково
Дата публікації звіту: 15.11.2022 14:24

Запити/Пояснення