-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Додаткові роботи по об'єкту: "Будівництво амбулаторії по вул. Київській в с. Піщане Кременчуцького району Полтавської області"
Умова застосування переговорної процедури: ст. 13 та п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі». Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Завершена
4 000 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
8d394c9da58049dbbbd541a368808454
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-09-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.09.2022 00:00
Період моніторингу:
09.09.2022 11:14 - 01.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.09.2022 № 194
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2021-12-15-022827-c 15.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 установлено порушення вимог пункту 4-1 цієї Постанови.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю під час застосування переговорної процедури, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до нього та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі (далі – Закон), виконання вимог постанови Кабінетів Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (далі – Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення переговорної процедури, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, договір від 28.12.2021 № 03-21/234, повідомлення про внесення змін до договору та додаткову угоду від 19.05.2022 № 1, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані 15.09.2022 та 16.09.2022 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що на порушення вимог пункт 4-1 Постанови № 710 Замовник не оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційного веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів.
Період усунення порушень:
26.09.2022 17:12 - 11.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
26.09.2022 17:12
Оскарження висновку в суді
Опис:
Висновок моніторингу оскаржено в суді
Дата публікації:
06.10.2022 15:02
Дата відкриття провадження:
21.10.2022 00:00
Номер відкриття провадження:
440/8635/22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Щодо висновку
Дата публікації звіту:
30.09.2022 11:13
Запити/Пояснення
Номер:
15692db11ce24d47a37e78d568d7ac31
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.09.2022 14:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Додаткові роботи по об'єкту: «Будівництво амбулаторії по вул. Київській в с. Піщане Кременчуцького району Полтавської області». (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-15-022827-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Надати пояснення (інформацію) та нормативні або інші документи, які підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4827a57e0bde4e3fa01bbc820b6323dc
Назва:
Щодо надання відповіді
Дата опублікування:
15.09.2022 14:49
Опис:
Розглянувши Ваш запит на пояснення Департамент будівництва, містобудування і архітектури Полтавської обласної державної адміністрації (далі - Департамент) може повідомити наступне.
1. Департамент одержав від ДП «Укрдержбудекспертиза» позитивний Експертний звіт № 17-0451/01-21/КД від 15.12.2021 щодо розгляду кошторисної частини проектної документації на будівництво за робочим проектом «Будівництво амбулаторії по вул. Київській в с. Піщане Кременчуцького району Полтавської області. Коригування». Між Департаментом та ТОВ «МЕЙКОР» укладено Договір підряду № 03-21/93 від 18.08.2021 року на виконання робіт по об’єкту: «Будівництво амбулаторії по вул. Київській в с. Піщане Кременчуцького району Полтавської області» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) на загальну суму 8 077 994,30 грн. з ПДВ. Уповноваженою особою встановлено, що в ході розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Будівництво амбулаторії по вул. Київській в с. Піщане Кременчуцького району Полтавської області» виникла необхідність виконання додаткових робіт по об’єкту: «Будівництво амбулаторії по вул. Київській в с. Піщане Кременчуцького району Полтавської області» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) очікувана вартість яких становить 4 000 000,00 грн. з ПДВ. Згідно з п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Керуючись ст. 13 та п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону, для закупівлі додаткових робіт по об’єкту: «Будівництво амбулаторії по вул. Київській в с. Піщане Кременчуцького району Полтавської області» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) потрібно застосувати переговорну процедуру закупівлі.
(Додаток: Експертний звіт (позитивний) 17-0451/01-21/КД від 15.12.2021, відомість обсягів робіт, відомість обсягів ресурсів).
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо, що Департамент не має власного веб-сайту. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета розміщено на веб-порталі Prozorro за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-15-022827-c.
Номер:
ecfd1dd7761d4c109ec1db5b8a58fd54
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.09.2022 17:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Додаткові роботи по об'єкту: «Будівництво амбулаторії по вул. Київській в с. Піщане Кременчуцького району Полтавської області». (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-15-022827-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та документів, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 19.05.2022 № 1 до договору від 28.12.2021 № 03-21/234.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e3ac077ae65f461995bf1780164a8cf1
Назва:
Щодо надання відповіді
Дата опублікування:
16.09.2022 13:47
Опис:
Розглянувши Ваш запит на пояснення Департамент будівництва, містобудування і архітектури Полтавської обласної державної адміністрації (далі - Департамент) може повідомити наступне.
Департаментом отримано лист 18.05.2022 від ТОВ «МЕЙКОР» (далі - Підрядник) в якому останній посилався на виникнення надзвичайних, невідворотних обставин, що пов’язані з активними військовими діями та їхніми наслідками, у зв’язку з чим темпи будівництва були сповільнені, що об’єктивно унеможливило виконання зобов’язань Підрядником передбачених умовами п. 1.1. Розділу 1 Договору підряду № 03-21/234 від 28.12.2021 (далі-Договір підряду) у строки визначені п. 5.2. Розділу 5 Договору підряду.
Статтею 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) передбачено основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього.
Так відповідно до п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Враховуючи те, що Замовника було повідомлено у строк визначений п. 13.2. Договору підряду про виникнення об’єктивних обставин форс-мажорного характеру які підтверджені документально Листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1., між сторонами Договору підряду на підставі п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону укладено додаткову угоду №1 від 19.05.2022, якою продовжено строк виконання робіт до 30 грудня 2022 року.
До пояснень викладених вище додаємо скан копії листа №18052022 від 18.05.2022 на 2 арк., листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1. на 1 арк.