- 
                    Закупівля без використання електронної системи
- 
                        КЕП
- 
                        Без аукціону
Право на використання екземпляру Комп’ютерної програми «Система електронного документообігу «АйДок»
Система документообігу (СЕД) - на базі бізнес-процесів BPMN 2.0 з екстреністю, делегуванням, референтністю, послідовне та паралельне візування, ЕЦП, фільтрами і т.і. Електронна Система Контролю (ЕСК) - керування завданнями співробітників, контроля термінів, оповіщення по статусах завдань, затримки і т.і. Календар завдань - Зручний інтерфейс по неділях і місяцях по виконанню/контролю. Ескалації - Завдання правил реакцій на невиконання в строк документів або завдань. iDoc light - Обмін документами з контрагентами та клієнтами і миттєве онлайн-підписання (юридично значимим ЕЦП). Персонал - адміністрування персоналом та ролями на підприємстві Публікації - гарантоване донесення важливої інформації (наприклад по Приказу або розрядженню) до всіх співробітників (у т.ч. ознайомлення "під підпис" та/або до дати). HelpDesk - Система обробки питань співробітників, інтегрована у JIRA (робота окремо) Інтеграція з GoogleDocs - онлайн-узгодження документів з контрагентами у GoogleDocs Авторизація Google/LDAP/ActiveDirectory - додаткова авторизація (у т.ч. двуфакторна) Інші інтеграції - можливість інтеграції з іншими обліковими системами (інтеграції окремо).
