-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-92 код ДК 021:2015 09132100-4, Бензин А-95 код ДК 021:2015 09132100-4, Дизельне паливо код ДК 021:2015 09134200-9, Газ нафтовий скраплений ДК 021:2015 09133000-0
Бензин А-92 код ДК 021:2015 09132100-4, Бензин А-95 код ДК 021:2015 09132100-4, Дизельне паливо код ДК 021:2015 09134200-9, Газ нафтовий скраплений ДК 021:2015 09133000-0
Завершена
2 880 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 400.00 UAH
Номер:
de5bcb95c2084ca29318178dbad57ada
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-28-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.01.2022 00:00
Період моніторингу:
28.01.2022 17:41 - 19.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
28.01.2022 33
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 28.01.2022 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 28.01.2022 № 33
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
17 UA-2021-12-15-004963-a 15.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності та повноти розміщеної інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку зокрема шляхом припинення зобов`язань по договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 січня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності та повноти розміщеної інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ «КОМУНЕНЕРГО» (далі - Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.12.2021 року, тендерну пропозицію ПП «МАРШАЛ», повідомлення про намір укласти договір від 06.01.2022 року, договір від 26 січня 2022 року №26/22.
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до розділу «Якість нафтоподуктів» Додатку 3 до тендерної документації, нафтопродукти, які Учасник планує відпускати через мережу АЗС, повинні відповідати встановленим діючим законодавством України вимогам якості, що обов’язково повинно бути підтверджено Учасником сертифікатом відповідності на кожен вид палива.
Проте, учасником – переможцем у складі тендерної пропозиції не надано сертифікат відповідності та інші документи, що підтверджують якість продукту на газ нафтовий скраплений, чим порушено умови розділу «Якість нафтоподуктів» Додатку 3 до тендерної документації.
Відповідно абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Однак, на порушення абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив пропозицію учасника ПП «МАРШАЛ», визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав договір від 26 січня 2022 року №26/22.
Період усунення порушень:
31.01.2022 19:16 - 15.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
31.01.2022 19:16
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "КОМУНЕНЕРГО" (код ЄДРПОУ 39402730) далі – Замовник) повідомляє, що відповідно до пункту 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник, використовуючи своє право, надає аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-M-2022-01-28-000063 за процедурою відкритих торгів за номером оголошення UA-2021-12-15-004963-a на закупівлю товару робіт «Бензин А-92 код ДК 021:2015 09132100-4, Бензин А-95 код ДК 021:2015 09132100-4, Дизельне паливо код ДК 021:2015 09134200-9, Газ нафтовий скраплений ДК 021:2015 09133000-0».
Щодо якості товару. Пунктом 4 розділу 6 тендерної документації зазначено, що проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Разом з тендерною пропозицією подається Проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Пунктом 1.8. проєкту договору зазначено, що якість Товару повинна відповідати вимогам ДСТУ, ТУ та інших нормативних документів та підтверджуватися сертифікатом відповідності та паспортом якості.
Отже, під час укладання договору та його виконання учасником буде підтверджено якість товару, шляхом надання сертифікатів відповідності на кожен вид палива.
Повідомляємо про відсутність порушень у цій частині.
Стосовно зазначення у висновку здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо припинення зобов’язань за Договором №26/22 від 26 січня 2022 року та його розірвання шляхом укладання відповідної додаткової угоди, надаємо аргументовані заперечення та зазначаємо, що на момент початку моніторингу процедури закупівлі та винесення висновку сторонами виконувались умови договору. Правові наслідки зміни або розірвання договору визначені положеннями ст. 653 Цивільного кодексу України. Відповідно до ч. 4 ст. 653 Цивільного кодексу України сторони не мають права вимагати повернення того, що було виконане ними за зобов`язанням до моменту зміни або розірвання договору, якщо інше не встановлено договором або законом. Отже, припинення укладеного договору №26/22 від 26 січня 2022 року не призведе до повернення сторін до первісного стану, що існував на момент вчинення договору. Частиною 1 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. При цьому, згідно зі ст. 43 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону; 2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону; 3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.
Враховуючи вищевикладене, Замовник повідомляє про відповідність пропозиції Учасника ПП "МАРШАЛ" всім умовам чинного законодавства, та чітку відповідність вимогам тендерної документації. Таким чином, наголошуємо на відсутності підстав здійснювати заходи про усунення порушень, оскільки Замовником, керуючись ч.8 ст.8 Закону, надано аргументовані заперечення.
Дата публікації звіту:
07.02.2022 15:26