-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Інвентаризація земель м.Вільногірськ з формуванням земельних ділянок під багатоквартирними будинками, належними до них будівлями, спорудами та прибудинковими територіями, об'єктами нерухомого майна, які належать до комунальної власності та окремим земельним ділянкам за межами населених пунктів
Завершена
3 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 117 000.00 UAH
мін. крок: 3% або 117 000.00 UAH
Номер:
38ba5ccaba8042b990eb1606eb546855
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-01-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.12.2022 00:00
Період моніторингу:
01.12.2022 16:20 - 23.12.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.12.2022 №78-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 05 вересня 2022 року №003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 01.12.2022 №78-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2021-12-15-018702-c 15.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (UA-P-2021-12-15-006225-c) Управління архітектури, капітального будівництва та житлово-комунального господарства Вільногірської міської ради Дніпропетровської області (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 28 грудня 2021 року №229) із змінами, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03 лютого 2022 року №2312-р/пк-пз, тендерні пропозиції ПП "АРТАР ПРОЕКТ" та ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ", протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10 січня 2022 року №9, від 13 січня 2022 року №4, від 10 лютого 2022 року №32 та від 15 лютого 2022 року №38, повідомлення про намір укласти договір від 15 лютого 2022 року, договір від 01 березня 2022 року №42, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 06 грудня 2022 року №1 та пояснення від 12 грудня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
19.12.2022 16:35 - 23.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
19.12.2022 16:35
Запити/Пояснення
Номер:
72e51288280c47ff8a8d5931675e09df
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.12.2022 13:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з інвентаризації земель м.Вільногірськ з формуванням земельних ділянок під багатоквартирними будинками, належними до них будівлями, спорудами та прибудинковими територіями, об'єктами нерухомого майна, які належать до комунальної власності та окремим земельним ділянкам за межами населених пунктів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-15-018702-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Яким чином при розміщенні повідомлень про усунення невідповідностей, дотримано вимоги пункту 16 частини 4 статті 29 Закону щодо виправлення невідповідностей в інформації та/або документах?
3. Згідно пункту 4 частини 5 статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
З огляду на зазначене, просимо надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника, що спричинили продовження строку дії договору від 01 березня 2022 року №42 та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг додатковою угодою від 06 грудня 2022 року №1?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2a160dc881a74244b60c3a1304871507
Назва:
Про надання відповідних пояснень.
Дата опублікування:
12.12.2022 08:04
Опис:
Про надання відповідних пояснень
У відповідь на Ваш запит Замовнику на пояснення від 07.12.2022 року у межах проведення моніторингу закупівлі послуг з інвентаризації земель м. Вільногірськ з формуванням земельних ділянок під багатоквартирними будинками, належними до них будівлями, спорудами та прибудинковими територіями, об'єктами нерухомого майна, які належать до комунальної власності та окремим земельним ділянкам за межами населених пунктів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-15-018702-c), Управління архітектури, капітального будівництва та житлово- комунального господарства Вільногірської міської ради Дніпропетровської області (далі – Управління) повідомляє наступне:
1. Обґрунтування розміру витрат на проведення закупівлі послуги з інвентаризації
земель м. Вільногірськ з формуванням земельних ділянок під багатоквартирними будинками, належними до них будівлями, спорудами та прибудинковими територіями, об’єктами нерухомого майна , які належать до комунальної власності та окремими земельними ділянками за межами населених пунктів (далі за текстом – предмет закупівлі) та визначення її очікуваної вартості здійснено методом порівняння ринкових цін із відкритих джерел інформації та наданих комерційних пропозицій з урахуванням положень наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами);
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на
виконання п.8 р.ІІ «Прикінцевих та перехідних положень» закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо врегулювання окремих питань у сфері надання житлово-комунальних послуг» від 03.12.2020р. № 1060-ІХ яким передбачена необхідність органам місцевого самоврядування до 31 грудня 2021 року забезпечити формування земельних ділянок шляхом визначення меж земельних ділянок державної чи комунальної власності, на яких розташовані багатоквартирні будинки, а також належні до них будівлі, споруди та прибудинкові території та рішення Вільногірської міської ради «Про надання дозволу на проведення інвентаризації земель м. Вільногірська та окремих земельних ділянок за межами населених пунктів» від 30.11.2021р. № 582-21/УІІІ, яким вирішено провести інвентаризації земель міста Вільногірська з формуванням земельних ділянок під багатоквартирними будинками, належними до них будівлями, спорудами та прибудинковими територіями об’єктами нерухомого майна , які належать до комунальної власності та окремими земельними ділянками за межами населених пунктів та надано дозвіл УАКБ та ЖКГ Вільногірської міської ради на розробку документації із землеустрою щодо інвентаризації земель в межах адміністративної території міста Вільногірськ на площі 1046 га та щодо інвентаризації окремих земельних ділянок, розташованих на території Вільногірської міської ради Кам’янського району Дніпропетровської області за межами населених пунктів, з метою встановлення місця розташування об’єктів землеустрою, їх меж, розмірів, правового статусу, виявлення земель, які використовуються, не раціонально або не за цільовим призначенням, встановлення якісних та кількісних характеристик земель, необхідних для ведення Державного земельного кадастру, формування земельних ділянок комунальної власності, відповідно до вимог Порядку проведення інвентаризації земель, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05 червня 2019 року № 476 (зі змінами) та закону України «Про землеустрій» (зі змінами та доповненнями) 22 травня 2003 року
№ 858-IV.
https://vilnogirsk-rada.gov.ua/publichni-zakupivli/obhruntuvannya-tekhnichnykh-ta-yakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-uakb-ta-zhkh-vid-15112021/– веб сайт на якому розміщено Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Відповідно до Рішення № 2312-р/пк-пз від 03.02.2022 року постійно діючої
адміністративної колегії Антимономпольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель процедури закупівлі згідно ДК 021:2015 код 79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою (Інвентаризація земель м.Вільногірськ з формуванням земельних ділянок під багатоквартирними будинками, належними до них будівлями, спорудами та прибудинковими територіями, об'єктами нерухомого майна, які належать до комунальної власності та окремим земельним ділянкам за межами населених пунктів), ідентифікаційний номер закупівлі UA-2021-12-15-018702-с Управлінням архітектури, капітального будівництва та житлово- комунального господарства Вільногірської міської ради Дніпропетровської області було скасовано рішення про визначення переможця процедури закупівлі ПП «АРТАР ПРОЕКТ».
В зв’язку з чим обидва учасника, а саме ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" та ПП "АРТАР ПРОЕКТ" були повернуті до кваліфікації.
Відповідно до частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю. згідно з цим Законом.
Згідно частини 16 статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Згідно частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під час розгляду тендерних пропозицій Учасників, були виявлені невідповідності в документах, що подані у тендерних пропозиціях.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Враховуючи викладене, відповідно до статей 26, 29 Закону необхідно: розмістити в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасниками.
3. В підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії
договору від 01 березня 2022 року № 42 та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг додатковою угодою від 06 грудня 2022 року №1 надаємо лист директора ПП «Артар Проект» Раімової О.А. від 23 листопада 2022 року № 133 щодо виникнення форс –мажорних обставин. Додатково пояснюємо, що згідно календарного плану (додаток № 3 до Договору від 01.03.2022р. № 42) першим етапом робіт є аерофотознімання території з подальшим створенням ортофотопланів на основі проведеної аерофотозйомки. Відповідно до Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 року № 64/2022, затвердженого Законом України від 24.02.2022 року № 2102-ІХ в Україні введено режим воєнного стану. З 24 лютого 2022 року, відповідно до пункту 30 Положення про використання повітряного простору України, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 954 від 06.12.2017 року, закрито повітряний простір України для цивільних користувачів повітряного простору, включаючи й безпілотні повітряні літальні апарати (БПЛА). Дана обставина непереборної сили об'єктивно унеможливила виконання ПП «Артар Проект» зобов'язань, передбачених умовами договору від 01.03.2022 року № 42.