• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Гранули паливні з деревини – пелети

Торги відмінено

560 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 4590bdf9424d4f9a93fd7280abb1aa38
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-01-13-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.01.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 13.01.2022 16:25 - 04.02.2022 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.01.2022 № 20 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.01.2022 №20. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-15-007607-b, 15.12.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимог пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Під час моніторингу Замовником відмінено торги, про що опубліковано відповідну інформацію в електронній системі закупівель 14.01.2022.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 січня 2022 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального закладу Львівської обласної ради «Винниківська загальноосвітня санаторна школа І-ІІІ ступенів» (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-12-15-020695-c), оприлюднені в електронній системі закупівель обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, протокол № 54 від 14.12.2021, опубліковану інформацію щодо оскарження рішення Замовника (рішення Органу оскарження від 22.12.2021 №28124-р/пк-пз та від 04.01.2022 № 99-р/пк-пз), протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.01.2022 №21, опубліковані Замовником під час моніторингу (18.01.2022) пояснення на запит органу державного фінансового контролю. Моніторинг закупівлі щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження (рішення від 22.12.2021 №28124-р/пк-пз та від 04.01.2022 № 99-р/пк-пз), не проводився. У відповідності до частини сьомої статті 40 Закону замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Проведеним моніторингом своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено, що в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір опубліковано 15.12.2021, кінцевий строк оскарження наміру укласти договір – 21.12.2021, проте, станом на дату прийняття рішення про початок моніторингу та опублікування повідомлення про початок проведення моніторингу договір в електронній системі закупівель не опубліковано. Отже, з врахуванням наданого під час моніторингу Замовником пояснення, у визначений частиною сьомою статті 40 Закону строк договір про закупівлю не укладено. Слід зазначити, що відповідно до пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Однак, на порушення вимог пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону станом на час прийняття рішення про проведення моніторингу та опублікування повідомлення про початок проведення моніторингу Замовником не відмінено переговорну процедуру закупівлі. Замовником на запит Західного офісу Держаудитслужби під час моніторингу (14.01.2022) повідомлено про прийняття рішення про відміну переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 3 частини восьмої статті 40 Закону. Відповідно до наданого пояснення Замовника та опублікованого протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 21 від 14.01.2022 в електронній системі закупівель Замовник відмінив торги.
Період усунення порушень: 25.01.2022 12:05 - 09.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 25.01.2022 12:05

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionCancelled: Так
  • other: Так
Опис: Замовником усунено порушення шляхом відміни торгів.
Дата публікації: 26.05.2022 09:21

Запити/Пояснення