-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Торги відмінено
5 565 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 825.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 825.00 UAH
Номер:
f463b56a46e5437e84f2981daed7d071
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-23-000081
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.12.2021 00:00
Період моніторингу:
23.12.2021 15:28 - 19.01.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.12.2021 № 811
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 23 грудня 2021 року № 811
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
9. UA-2021-12-15-016735-c від 15.12.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону.
За результатами розгляду питання повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель встановлено порушення вимог пункту четвертого частини другої статті 4 Закону.
За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту чотирнадцятого частини другої статті 22 Закону.
За результатами розгляду питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини третьої статті 10 Закону.
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 січня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Заставнівської міської ради Чернівецької області (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-12-15-019098-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи, із змінами від 20.12.2021 (далі – тендерна документація); перелік змін до тендерної документації, оприлюднені 20.12.2021; пояснення Замовника, надане через електронну систему закупівель 25.12.2021.
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено, що Замовником у річному плані закупівлі зазначено, що закупівля здійснюється на 2021 рік, в той час як оголошенням про проведення відкритих торгів та тендерною документацією поставка товару передбачена протягом 2022 року.
З огляду на зазначене, на порушення вимог частини першої статті 4 Закону Замовник здійснював закупівлю електричної енергії не у відповідності до річного плану.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель встановлено, що Замовник у формі річного плану закупівель (UA-P-2021-12-15-019098-c) щодо закупівлі пари, гарячої води та пов’язаної продукції не зазначив код економічної класифікації видатків бюджету, чим порушив вимоги пункту четвертого частини другої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту чотирнадцятого частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не зазначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Відповідно до частини третьої статті 10 Закону оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт – 5 150 тисячам євро.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовник додатково не оприлюднив в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів англійською мовою, оскільки очікувана вартість (5 565 000,00 грн.) закупівлі пари, гарячої води та пов’язаної продукції, перевищує суму (4 061 022,00 грн.), еквівалентну 133 тисячам євро (30,534 грн. за 1 євро згідно з офіційним курсом НБУ) станом на дату оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, чим порушив вимоги частини третьої статті 10 Закону.
Під час моніторингу Замовник 25.12.2021 відмінив дану процедуру закупівлі, чим усунув виявлені порушення.
Період усунення порушень:
04.01.2022 16:02 - 20.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
04.01.2022 16:02
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
- documentsForm: Так
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
17.01.2022 11:10
Запити/Пояснення
Номер:
b4eba0077a6c4d22903e9bbf0a30284e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.12.2021 15:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-15-016735-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із такого питання:
1) Чому оголошення про проведення відкритих торгів додатково не оприлюднено англійською мовою, якщо предметом закупівлі є товар, очікувана вартість якого перевищує 133 тисячі євро?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
dec24d3636dd4731ad2060b550fdf0ad
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.12.2021 17:44
Опис:
Мною було помилково обрано невірний вид закупівлі, у звязку з неможливістью усунення виявленого порушення законодавства у сфері публічних закупівель мною буде відмінено відкриті торги «UA-2021-12-15-016735-c» та повторно оголошено Відкриті торги з публікацією англійською мовою. Дякую.