-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Хліб
Місцезнаходження Замовника: Юридична адреса: вул. Електрометалургів,3 м. Нікополь, Дніпропетровська обл., 53210. Фактична адреса: пр. Трубників,3 м. Нікополь, Дніпропетровська обл., 53210. Категорія Замовника: згідно п.3 ч.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка є установою)Закупівля проводиться на очікувану вартість, після затвердження кошторису на 2022р. сума може бути змінена у відповідності до нього
Завершена
2 018 530.08
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 092.65 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 092.65 UAH
Номер:
bbd6b23ea9cc4014b3e868ec2d8e4d36
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-27-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.10.2022 00:00
Період моніторингу:
27.10.2022 11:10 - 17.11.2022 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.10.2022 № 42-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 27.10.2022 №42-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7.UA-2021-12-15-006576-b від 15.12.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону, встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері публічних закупівель, встановлено порушення пунктів 2, 19 частини другої статті 22 Закону та частини п’ятої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МК-ТАКА», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує дотримуватися вимог законодавства у сфері закупівель при оприлюдненні інформації у оголошенні про проведення відкритих торгів, зокрема, пункту 9 частини другої статті 21 Закону та при складанні тендерної документації, зокрема, пунктів 2, 19 частини другої статті 22 Закону та частини п’ятої статті 17 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти і науки Нікопольської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.12.2021 №353, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.01.2022 за №7, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МК-ТАКА» (далі – ТОВ «МК-ТАКА»), повідомлення про намір укласти договір від 05.01.2022 року, договір закупівлі від 24.01.2022 за №19, додаткова угода до договору закупівлі від 24.01.2022 за №1, пояснення Замовника від 27.10.2022, отримане через електронну систему закупівель.
Аналізом відповідності оголошення про проведення відкритих торгів Замовника нормам Закону виявлено, що на порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону, у ньому не міститься інформація щодо виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій учасників, а зазначено лише його розмір.
Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Перелік формальних помилок затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за №715/34998, далі – Наказ Мінекономрозвитку №710).
Під час аналізу тендерної документації встановлено, що Замовником у пункті 2 розділу V «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації міститься інформація щодо переліку формальних помилок без зазначення їх прикладів, що є порушенням вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
Окрім вищезазначеного, Замовником, на порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону та частини п’ятої статті 17 Закону, пунктом 7 додатку 8 тендерної документації зазначено вимогу про надання у складі пропозиції завіреної учасником копії розширеного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, чинного на момент подання тендерної пропозиції.
Період усунення порушень:
08.11.2022 16:24 - 23.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
08.11.2022 16:24
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
поянення надано
Дата публікації звіту:
09.11.2022 13:30
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
10.11.2022 09:12
Запити/Пояснення
Номер:
1c2eaf26e52a42ac890e583dddecb4bc
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
27.10.2022 11:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.11.2022 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Хліб» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-15-006576-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.