-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Торги відмінено
0.00
UAH з ПДВ
Номер:
62bbb747286c46dfa51329b210ae4e63
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-12-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.01.2022 00:00
Період моніторингу:
12.01.2022 15:43 - 03.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.01.2022 № 6
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 12.01.2022 № 6
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-15-015635-c, 15.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону, пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному план; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом виконання вимог пункту 2 частини першої статті 32 Закону, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного центру підготовки особового складу Державної прикордонної служби України Імені Генерал-Майора Ігоря Момота (Військова частина 9930) (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 15.12.2021 № 15; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію Фізичної особи – підприємця Гребенюк Сергія Миколайовича (далі – ФОП Гребенюк Сергій Миколайович); протокол уповноваженої особи від 06.01.2022 № 1; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; пояснення, надані Замовником 14.01.2022 в електронній системі закупівель.
Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що тендерна пропозиція учасника ФОП Гребенюк Сергій Миколайович не відповідає кваліфікаційному критерієві, установленому статтею 16 Закону та тендерною документацією, а саме: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Відповідно до вимог частини 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника учасники повинні самостійно завантажити в електронну систему закупівель скановані копії таких документів: на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону: 1) для підтвердження наявності в нього обладнання та матеріально-технічної бази – оригінал довідки у довільній формі, що містить інформацію про: - наявність пральних машин з завантаженням не менше 20 кг сухої білизни, прасувальний каток, прасувальний прес. Все обладнання з потужністю не менше 200 кг/год, (надати копії паспортів), наявність у працівників відповідної кваліфікації, знань та досвіду для виконання умов договору; наявність транспортних засобів які забезпечуватимуть доставку чистої білизни протягом 5 годин після отримання брудної (надати погодинний розрахунок замовлення, враховуючи одноразову партію 400 кг) за адресою: Головний центр підготовки особового складу Державної прикордонної служби України імені генерал – майора Ігоря Момота (військова частина 9930), вул. підполковника Красніка, буд. 1, селище Оршанець, м. Черкаси у визначений Замовиком час. У разі використання орендованого обладнання (транспорту) надати копії відповідних договорів оренди.
У довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 29.12.2021 № 296, яка надана ФОП Гребенюк Сергій Миколайович, зазначене обладнання: Центрафуга ПК-3А (завантажувальна маса 100 кг; продуктивність 400 кг/год) та Цетрафуга КП-233 (завантажувальна маса 50 кг; продуктивність 200 кг/год). Водночас, у складі тендерної пропозиції останнього відсутні копії паспортів на зазначене обладнання.
Слід зауважити, що відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація – це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тобто, Замовник самостійно визначає вимоги в межах законодавства, які він бажає вказати в тендерній документації, і які учасник торгів повинен виконати.
Тобто, Замовник на стадії розроблення та затвердження тендерної документації не обмежений у своєму праві стосовно зазначення у тендерній документації усіх необхідних на його погляд умов, що дадуть змогу максимально ефективно оцінити подані учасниками тендерні пропозиції в частині їх відповідності предмету закупівлі.
Відповідно до пояснень, наданих Замовником 14.01.2022 в електронній системі закупівель, ним прийнято рішення про недоцільність додаткового витребування у ФОП Гребенюк Сергій Миколайович копій паспортів на обладнання. Згідно тендерної документації єдиними критерієм оцінки є ціна, а тому прийнято рішення про визначення ФОП Гребенюк Сергій Миколайович переможцем у даній процедурі.
Окрім цього, виявлене порушення не належить до формальних (несуттєвих) помилок, які визначені тендерною документацією.
З огляду на зазначене, Замовником на порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону не надано у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією.
Як наслідок, Замовником визнано переможцем ФОП Гребенюк Сергія Миколайовича та оприлюднено 06.01.2022 повідомлення про намір укласти договір з учасником тендерна пропозиція якого не відповідає кваліфікаційному критерієві, установленому статтею 16 Закону, чим порушено вимоги пункту 1 частини першої статті 31 Закону та недотримано принципи здійснення закупівель визначених у статті 5 Закону (об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі).
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення (порушень) законодавства.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону, пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному план; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Період усунення порушень:
18.01.2022 16:59 - 02.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
18.01.2022 16:59
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідь
на висновок від 18.01.2022
у процедурі закупівлі за предметом «ДК 021:2015:98310000-9:
«Послуги з прання і сухого чищення» (UA-2021-12-15-015635-c)
З метою усунення порушень виявлених Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Замовником (Головний центр підготовки особового складу Державної прикордонної служби України імені генерал-майора Ігоря Момота (військова частина 9930) виконано наступне:
1. На виконання пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів» та вимог пункту 2.4 наказу АДПСУ від 14.09.2020 №99 «Про перевірку, реєстрацію та зберігання господарських договорів, угод у ДПСУ», оголошення про процедуру закупівлі ID: UA-2021-12-15-015635-c оприлюднено на офіційному сайті ДПСУ – https://dpsu.gov.ua, яку можна переглянути за посиланням https://dpsu.gov.ua/ua/Obruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-Poslugi-z-prannya-i-suhogo-chishchennya/
2. На виконання вимог про усунення порушень, щодо недотримання принципів здійснення закупівель визначених у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі) Уповноваженою особою Замовника прийнято рішення про відміну процедури відкритих торгів предмету закупівлі «Послуги з прання і сухого чищення» ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення (ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-15-015635-c) відповідно до пункту 2 ч.1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель (протокол №5 від 19.01.2022, копія якого додається).
Дата публікації звіту:
21.01.2022 09:56
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Торги відмінено.
Дата публікації:
25.01.2022 10:37
Запити/Пояснення
Номер:
5025efb03af74a7bbb44a1903dbf2286
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.01.2022 16:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-15-015635-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-12-15-015635-c відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація;
- чому не відхилено тендерну пропозицію учасника відкритих торгів ФОП Гребенюк Сергія Миколайовича (далі – Учасник), якщо Учасник не надав у складі тендерної пропозиції копії паспортів на обладнання з потужністю не менше 200 кг/год, а саме: відповідно до довідки від 29.12.2021 № 296 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази на Центрафугу ПК-3А (завантажувальна маса 100 кг; продуктивність 400 кг/год) та Центрафуга КП-223 (завантажувальна маса 50 кг; продуктивність 200 кг/год)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.