• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Масло вершкове

Місцезнаходження Замовника: Юридична адреса: вул. Електрометалургів,3 м. Нікополь, Дніпропетровська обл., 53210. Фактична адреса: пр. Трубників,3 м. Нікополь, Дніпропетровська обл., 53210. Категорія Замовника: згідно п.3 ч.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка є установою)Закупівля проводиться на очікувану вартість, після затвердження кошторису на 2022р. сума може бути змінена у відповідності до нього

Завершена

2 236 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 180.00 UAH
Номер: 3763df799949495092efcbd5a437b9ca
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-05-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.10.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 05.10.2022 15:59 - 27.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 05.10.2022 № 38-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 05.10.2022 №38-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 9. UA-2021-12-15-015334-c від 15.12.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 96) 824-74-97, 0909oksana@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Аналізом наявності підстав, щодо внесення змін у договір встановлено порушення пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерної пропозицій ПП «ЕКОПРОДМАРКЕТ», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення при внесенні змін у договір (пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону) шляхом зменшення ціни вказаної у додатковій угоді №2 від 02.06.2022 до рівня ціни, визначеної у договорі при його підписанні (стаття 188 Господарського кодексу України), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти і науки Нікопольської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.12.2021 №351, тендерну пропозицію Приватного підприємця «ЕКОПРОДМАРКЕТ» (далі – ПП «ЕКОПРОДМАРКЕТ»), протокол уповноваженої особи від 05.01.2022 за №5, щодо визначення переможця торгів, повідомлення про намір укласти договір від 05.01.2022, договір про закупівлю №30 від 24.01.2022, додаткові угоди №1 від 24.01.2022 та №2 від 02.06.2022, пояснення замовника оприлюднене в електронній системі закупівель від 08.10.2022 та 19.10.2022. За результатами процедури закупівлі між Замовником та ПП «ЕКОПРОДМАРКЕТ» укладено договір №30 від 24.01.2022 (далі – договір) на суму 2 159 920,00 гривень. В подальшому, 02.06.2022 до вказаного договору укладено додаткову угоду за №2 та збільшено ціну за одинцю товару. При цьому у додатковій угоді вказано, що керуючись пунктом 2 частини п’ятої статті 41 Закону та пунктом 11.3 договору сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару не більше як на 10 відсотків та дійшли згоди зменшити ціну договору. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 19.10.2022, Замовником надано лист ПП «ЕКОПРОДМАРКЕТ» від 01.05.2022 в якому він просить згідно зі складним положенням на ринку продтоварів міста і області, яке склалося з 24.02.2022 у зв’язку з агресією Російської Федерації розглянути питання підвищення ціни на масло вершкове. Окрім цього, до вказаного листа надано скріншот моніторингу цін м.Нікополь станом на 25.05.2022. Відповідно до пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону встановлено імперативну умову, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків зокрема збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Під коливанням ціни необхідно розуміти зміну за певний період часу ціни товару на ринку чи то в сторону зменшення, чи в сторону збільшення. І таке коливання має відбуватись саме в період після укладання договорів на підставі поданої пропозиції і до внесення відповідних змін до нього. При цьому необхідно зазначити, що замовником розпочато процедуру закупівлі 15.12.2021, а договір за результатами закупівлі укладено 24.01.2022, додаткову угоду №2 укладено 02.06.2022. Відповідно, дані, викладені у листі ПП «ЕКОПРОДМАРКЕТ» від 01.05.2022 та скріншот моніторингу цін м. Нікополь станом на 25.05.2022 не підтверджують наявність коливання ціни між датою укладення договору та датою укладення додаткової угоди до договору. Окрім цього, аналізом укладеного договору встановлено, що у ньому не передбачено підставу щодо підвищення ціни відповідно до пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону, а саме збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Враховуючи вищевикладене, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до Договору про закупівлю встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону укладено додаткову угоду від 02.06.2022 за №2 до договору на збільшення ціни за одиницю товару без документального підтвердження коливання ціни товару на ринку в сторону збільшення його ціни .
Період усунення порушень: 21.10.2022 11:57 - 04.11.2022 23:00
Дата публікації висновку: 21.10.2022 11:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунено
Дата публікації звіту: 25.10.2022 15:50

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionChanges: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 27.10.2022 09:45

Запити/Пояснення