-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам’яне ДГКОМ 13-100, вугілля кам’яне Г(Г1)Р 0-200, брикети торф’яні
Торги відмінено
5 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 500.00 UAH
Номер:
53014d12d9054d2aa6f5098ccacda794
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-24-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.12.2021 00:00
Період моніторингу:
28.12.2021 16:47 - 21.01.2022 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
24.12.2021
№ 731
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 24.12.2021 № 731.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2021-12-15-005524-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю та повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 та частини 3 статті 10 Закону. Як наслідок, Замовником встановлені строки для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу 2 частини 3 статті 20 Закону.
За результатами аналізу інших питань дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель, щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходи щодо відміни тендера з урахуванням вимог частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 січня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Відділу освіти Хорошівської селищної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, затверджена протоколом засідання тендерного комітету від 15.12.2021 року № 34, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, документи та пояснення надані Замовником через електронну систему закупівель від 30.12.2021 року.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, щодо оприлюднення інформації про закупівлі та повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, встановлено наступне.
Так, відповідно до частини 3 статті 10 Закону, оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, у строки встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг – 133 000 євро; для робіт – 5 150 000 євро.
Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі.
Поряд з тим, згідно вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 10 та абзацу 2 частини 3 статті 20 Закону, встановлено умову, що у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини 3 статті 10 цього Закону, строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 30 днів з дня його оприлюднення.
Слід зазначити, що станом на день оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення вищевказаної процедури закупівлі (15.12.2021 року) офіційний курс Національного банку України відповідно до даних офіційного сайту Міністерства фінансів України (https://minfin.com.ua/ua/currency/2021-12-15/) становив – 30,5340 грн за 1 євро, тобто вимоги частини 3 статті 10 Закону поширювались на процедури закупівель, оголошення щодо проведення яких оприлюднені в електронній системі закупівель 15.12.2021 року, якщо очікувана вартість закупівлі товарів перевищувала суму еквівалентну 4 061 022,00 грн. (133 000 євро x 30,5340 гривень).
Згідно інформації оприлюдненої Замовником в електронній системі закупівель, очікувана вартість закупівлі вугілля кам’яного становить 5 100 000,00 гривень, що перевищує суму, за якої в обов’язковому випадку інформація про закупівлю оприлюднюється на англійській мові і строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 30 днів з дня його оприлюднення.
Враховуючи вищевикладене, Замовником додатково не оприлюднено в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівель на англійській мові, чим не дотримано вимоги абзацу 2 пункту 1 частини 1 та частини 3 статті 10 Закону. Як наслідок, Замовником встановлені строки для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу 2 частини 3 статті 20 Закону, що в подальшому призведе до розгляду тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу 3 частини 1 статті 28, та частини 2 та 12 статті 29 Закону.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє тендер.
Період усунення порушень:
19.01.2022 16:03 - 03.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
19.01.2022 16:03
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У зв"язку з неможливістю усунення виявлених порушень, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону уповноважена особа відділу освіти Хорошівської селищної ради відміняє дану закупівлю.
Дата публікації звіту:
24.01.2022 10:38
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівель.
Дата публікації:
26.01.2022 16:50
Запити/Пояснення
Номер:
9f59f517bf774d0bb7faa52fede4d67a
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
28.12.2021 16:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Вугілля кам’яне ДГКОМ 13-100, вугілля кам’яне Г(Г1)Р 0-200, брикети торф’яні» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-15-005524-b), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення за наступним питанням.
Так, відповідно до частини 3 статті 10 Закону, оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, у строки встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг – 133 000 євро; для робіт – 5 150 000 євро.
Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі.
Cтаном на день оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення вищевказаної процедури закупівлі (15.12.2021 року) офіційний курс Національного банку України відповідно до даних офіційного сайту Міністерства фінансів України (https://minfin.com.ua/ua/currency/2021-12-15/) становив – 30,5340 грн за 1 євро, тобто вимоги частини 3 статті 10 Закону поширювались на процедури закупівель, оголошення щодо проведення яких оприлюднені в електронній системі закупівель 15.12.2021 року, якщо очікувана вартість закупівлі товарів перевищувала суму еквівалентну 4 061 022,00 грн. (133 000 євро x 30,5340 гривень).
Чому, в порушення вимог частини 3 статті 10 Закону, додатково не оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівель відкритих торгів на англійській мові, враховуючи той факт, що очікувана вартість закупівлі за вищевказаним предметом становила 5 100 000,00 гривень, що перевищує суму, за якої в обов’язковому випадку інформація про закупівлю оприлюднюється на англійській мові?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a8d120d1136b42fb809a0bbb5dc6f344
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
30.12.2021 09:34
Опис:
У зв"язку з неможливістю усунення виявлених порушень, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону тендерний комітет відділу освіти Хорошівської селищної ради відміняє дану закупівлю.