• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне ДГКОМ 13-100, вугілля кам’яне Г(Г1)Р 0-200, брикети торф’яні

Торги відмінено

5 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 500.00 UAH
Номер: 53014d12d9054d2aa6f5098ccacda794
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-24-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.12.2021 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 28.12.2021 16:47 - 21.01.2022 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 24.12.2021 № 731 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 24.12.2021 № 731. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2021-12-15-005524-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 493-74-43, lenaradchenko1992@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю та повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 та частини 3 статті 10 Закону. Як наслідок, Замовником встановлені строки для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу 2 частини 3 статті 20 Закону. За результатами аналізу інших питань дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель, щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходи щодо відміни тендера з урахуванням вимог частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 січня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Відділу освіти Хорошівської селищної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, затверджена протоколом засідання тендерного комітету від 15.12.2021 року № 34, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, документи та пояснення надані Замовником через електронну систему закупівель від 30.12.2021 року. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, щодо оприлюднення інформації про закупівлі та повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, встановлено наступне. Так, відповідно до частини 3 статті 10 Закону, оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, у строки встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг – 133 000 євро; для робіт – 5 150 000 євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі. Поряд з тим, згідно вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 10 та абзацу 2 частини 3 статті 20 Закону, встановлено умову, що у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини 3 статті 10 цього Закону, строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 30 днів з дня його оприлюднення. Слід зазначити, що станом на день оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення вищевказаної процедури закупівлі (15.12.2021 року) офіційний курс Національного банку України відповідно до даних офіційного сайту Міністерства фінансів України (https://minfin.com.ua/ua/currency/2021-12-15/) становив – 30,5340 грн за 1 євро, тобто вимоги частини 3 статті 10 Закону поширювались на процедури закупівель, оголошення щодо проведення яких оприлюднені в електронній системі закупівель 15.12.2021 року, якщо очікувана вартість закупівлі товарів перевищувала суму еквівалентну 4 061 022,00 грн. (133 000 євро x 30,5340 гривень). Згідно інформації оприлюдненої Замовником в електронній системі закупівель, очікувана вартість закупівлі вугілля кам’яного становить 5 100 000,00 гривень, що перевищує суму, за якої в обов’язковому випадку інформація про закупівлю оприлюднюється на англійській мові і строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 30 днів з дня його оприлюднення. Враховуючи вищевикладене, Замовником додатково не оприлюднено в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівель на англійській мові, чим не дотримано вимоги абзацу 2 пункту 1 частини 1 та частини 3 статті 10 Закону. Як наслідок, Замовником встановлені строки для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу 2 частини 3 статті 20 Закону, що в подальшому призведе до розгляду тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу 3 частини 1 статті 28, та частини 2 та 12 статті 29 Закону. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє тендер.
Період усунення порушень: 19.01.2022 16:03 - 03.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 19.01.2022 16:03

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У зв"язку з неможливістю усунення виявлених порушень, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону уповноважена особа відділу освіти Хорошівської селищної ради відміняє дану закупівлю.
Дата публікації звіту: 24.01.2022 10:38

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівель.
Дата публікації: 26.01.2022 16:50

Запити/Пояснення