-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Паливо рідинне
Завершена
6 501 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 506.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 32 506.50 UAH
Номер:
58defb4df03a4e9aa4ab69b3198d3cc0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-19-000111
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.07.2022 00:00
Період моніторингу:
20.07.2022 11:22 - 11.08.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.07.2022 № 189
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 19.07.2022 № 189
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
17. UA-2021-12-15-005281-b
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ"
Паливо рідинне 6 501 300,00 Пункт 2 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.12.2021 № 2 (зі змінами) (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «АВТО ОЙЛ» (далі – Переможець), ТОВ «НАФТОДИЛЕР» та ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ», протоколи про прийняття рішення уповноваженою особою від 29.04.2022, повідомлення про намір укласти договір від 06.05.2022, договір від 24.05.2022 № 81к, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 22.07.2022, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.02.2022 № 3055-р/пк-пз, від 22.04.2022 № 4049-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
У ході здійсненого моніторингу встановлено, що ТОВ «АВТО ОЙЛ» при поданні тендерної пропозиції 20.01.2022 розмістив в файл «Цін Проп.pdf», відповідно до якого ціна за одиницю палива з ПДВ складає:
- дизельне пальне (налив) 75 000 л *29,94 грн на суму 2 245 500,00 грн;
- дизельне пальне (талони) 35 000 л * 31,56 грн на суму 1 1047 600,00 грн;
- бензин А-95 (талони) 25 000 л * 32,34 грн на суму 808 500,00 грн;
- бензин А-92 (талони) 25 000 л * 31,56 грн на суму 789 000,00 грн;
- бензин А-92 (налив) 55 000 л * 27,10 грн на суму 1 490 500,00 грн.
Загальна вартість цінової пропозиції - 6 438 100,00 грн з ПДВ.
При цьому, умовами тендерної документації, зокрема пунктом 2 Додатку 3 до ТД передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, подає «Цінову пропозицію» відповідно до Додатку 5 з урахуванням результату аукціону, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель.
Так, за результатами аукціону переможцем торгів обрано ТОВ «АВТО ОЙЛ» з остаточною ціною пропозиції 6 405 310,00 грн з ПДВ. Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 06.05.2022 року.
На виконання вимог пункту 2 Додатку 3 до ТД Переможець процедури закупівлі 13.05.2022 подав оновлену інформацію «Цінову пропозицію», в якій зазначив наступні ціни за одиницю товару:
- дизельне пальне (налив) 75 000 л * 66,05 грн на суму 4 953 750,00 грн;
- дизельне пальне (талони) 35 000 л * 0,01 грн на суму 350,00 грн;
- бензин А-95 (талони) 25 000 л *58,01 грн на суму 1 450 250,00 грн;
- бензин А-92 (талони) 25 000 л *0,0164 грн на суму 410,00 грн;
- бензин А-92 (налив) 55 000 л * 0,01 грн на суму 550,00 грн.
Отже, в приведеній ціні за результатами аукціону Переможцем по окремих позиціях (бензин А – 92 (талони, налив) та дизельне пальне (талони)) застосовано аномально низькі ціни, а по іншим двом (дизельне пальне (налив) та бензин А 95 (талони) подано ціни, які є вищими у 2 рази від ціни пропозиції, поданої до аукціону.
Як наслідок, між Замовником та ТОВ «АВТО ОЙЛ» укладено договір від 24.05.2022 № 81-к на суму 6 405 310, 00 грн з ПДВ, з ціною за одиницю товару відповідно до оновленої цінової пропозиції, згідно з яким передбачено придбання 115 000 л палива рідинного (дизельне пальне (талони) у кількості 35 000 л за ціною 0,01 грн, бензин А-92 (талони) у кількості 25 000 л за ціною 0,0164 грн та бензин А-92 (налив) у кількості 55 000 л за ціною 0,01 грн) загальною сумою 1310,00 гривень.
Враховуючи вищевказане та те, що умови тендерної документації не містили вимоги щодо надання переможцем забезпечення виконання договору, вказане може призвести до можливого невиконання умов договору від 24.05.2022 № 81-к, в частині постачання та задоволення потреби Замовника в необхідній кількості, що визначена у договорі.
Період усунення порушень:
15.08.2022 16:08 - 19.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
15.08.2022 16:08
Запити/Пояснення
Номер:
eb8e261d72164f1ea240cf7bf990720f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.07.2022 11:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі палива рідинного (ДК 021-2015 - 09130000-9: Нафта і дистиляти) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-15-005281-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
52c001d32c4b4b2a95deeb8e29af3b1e
Назва:
Відповідь на запит. Паливо рідинне
Дата опублікування:
22.07.2022 13:27
Опис:
Основним напрямком діяльності КП «Бровари-Благоустрій» (далі – КП) є обслуговування інфраструктури міста Бровари. На балансі КП знаходиться 79 одиниць спеціалізованої техніки, яка постійно, протягом року, задіяна в роботі підтримання інфраструктури в належному стані. Для безперебійної роботи вищевказаної техніки КП здійснює закупівлю палива рідинного.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в межах розміру бюджетного призначення, згідно плану використання бюджетних коштів КП «Бровари-Благоустрій» на 2022 рік, затвердженого головним розпорядником – Управлінням будівництва, житлово-комунального господарства, інфраструктури та транспорту. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено за допомогою розрахунку очікуваної вартості Палива рідинного методом порівняння ринкових цін, шляхом здійснення аналізу наданих Постачальниками комерційних пропозицій, відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (зі змінами, внесеними наказом від 07.04.2020 №649).
Аналітична записка аналізу ринку (з розрахунком)
Для розрахунку очікуваної вартості Палива рідинного Замовником взято три комерційні пропозиції від різних Постачальників даного товару станом на 13.12.2021 року (пропозиції додаються).
Для розрахунку використовується формула середнього арифметичного значення:
ОВ = V * (Ц1 + … +Цк)/К,
де:
ОВ – очікувана вартість товару;
V – кількість (обсяг) товару, що закуповується;
Ц1, Цк – ціни отримані з відкритих джерел інформації;
К – кількість цін отриманих з відкритих джерел інформації.
Примітка: взято інформацію 3-х Постачальників по даному предмету закупівлі.
Найменування Кількість/л Ціни, зазначені в комерційних пропозиціях, грн з ПДВ Середня ціна за 1 л, грн з ПДВ Очікувана вартість, грн з ПДВ
Дизельне паливо (налив) 75000,00 29,80 30,00 30,00 29,93 2245000,00
Дизельне паливо (талони) 35000,00 30,20 30,40 30,50 30,37 1062833,33
А-95 (талони) 25000,00 30,90 31,20 31,00 31,03 775833,33
А-92 (талони) 25000,00 30,40 30,60 30,50 30,50 762500,00
А-92 (налив) 55000,00 29,98 30,30 30,00 30,09 1655133,33
Загальна очікувана вартість, грн з ПДВ 6501300,00
Згідно розрахунку очікувана вартість склала 6 501 300,00 грн з ПДВ.
Кількісні межі визначені на основі аналізу показників використання палива рідинного за минулі роки (2020-2021 р), з урахуванням прогнозованого показника використання на 2021-2022 рік, у зв’язку з приєднанням у 2021 році до об’єктів обслуговування комунальним підприємством «Бровари-Благоустрій» сіл Требухів та Княжичі Броварського району.
Одночасно повідомляємо, що у КП «Бровари-Благоустрій» відсутній власний веб-сайт, на якому повинно бути розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. КП «Бровари-Благоустрій» згідно Постанови КМУ №1266 від 16.12.2020 року, що вносить зміни до Постанови КМУ від 11.10.2016 р. №710, перебуває поза межами переліку категорій замовників, які мають оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки). При цьому, звертаємо увагу, що з 02.08.2021 р. Фінансовим управлінням Броварської міської ради Броварського району Київської області створено проект, який передбачає проведення закупівель КП «Бровари-Благоустрій» за попереднім погодженням, щодо обґрунтування необхідності закупівлі, детальних технічних характеристик предмета закупівлі, переліку робіт чи надання послуг.