• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія (Постачання електричної енергії зовнішнього освітлення вулиць населених пунктів Херсонської міської територіальної громади (міста Херсона, селищ Антонівка, Комишани, Зеленівка, Наддніпрянське та сіл Степанівка, Садове)) (Supply of electricity for outdoor lighting of streets of settlements of Kherson city territorial community (cities of Kherson, settlements Antonovka, Komyshany, Zelenovka, Naddnipryanske and villages Stepanovka, Sadovoe))

Завершена

7 244 027.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 221.00 UAH
Номер: b5a59d73c5224153830f6eec72fe364d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-07-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.02.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 07.02.2022 16:16 - 01.03.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ Херсон 07.02.2022 № 93 Про початок моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2021-12-15-003231-a. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 07.02.2022. Начальник управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 55) 222-60-07, oli4kabr@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, що визначені частиною третьою статті 10 Закону встановлено порушення вимог пунктів 1, 3, 5, 7, 8, 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Пром Електро Сервіс» встановлено порушення вимог абзацу п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій та їх оцінки ТОВ «ЄвроТрейдЕнерджи», ТОВ «Статус Енерго», виконання рішення Антимонопольного комітету України – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Дежаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 лютого 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій та їх оцінки; виконання рішення Антимонопольного комітету України. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства електромереж зовнішнього освітлення «Херсонміськсвітло» Херсонської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, яка затверджена рішенням уповноваженої особиЗамовника від 20.12.2021 № 156; тендерні пропозиції учасників торгів ТОВ «ЄвроТрейдЕнерджи», ТОВ «ПромЕлектро Сервіс», ТОВ «Статус Енерго», рішення АМКУ від 08.02.2022,протокол розгляду тендерних пропозицій від 11.02.2022. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 30 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті. Водночас згідно з частиною третьою статті 10 Закону оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро, для робіт - 5150 тисячам євро. Отже, Законом передбачена імперативна норма щодо обов’язкового оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує межі, визначені частиною третьою статті 10 Закону. Станом на день оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення відбору, а саме 15.12.2021, офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України становив 30,5340 грн, відповідно очікувана вартість закупівлі перевищила суму в 133 тисяч євро. Разом з цим, моніторингом установлено, що Замовником оприлюднено оголошення з обов’язковою публікацією англійською мовою яке не містить інформацію про місцезнаходження замовника, місце та строк поставки товарів, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій,умов оплати, мови (мов), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. З метою забезпечення належного функціонування електронної системи закупівель та відповідно до наказу від 07.04.2020 № 648 «Про веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель» інформаційно-телекомунікаційну систему "PROZORRO" (за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua) визначено веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11.06.2020 № 1082 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 01 липня 2020 р за № 610/34893) затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (далі – Порядок). Пунктом 3 цього Порядку визначено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. В той же час встановлено, що на день оприлюднення оголошення про закупівлю електронна система закупівель не дає можливості оприлюднити англійською мовою всю необхідну інформацію шляхом заповнення електронних полів. Таким чином, у разі технічної неможливості заповнити електронне поле щодо оприлюднення інформації передбаченої Законом Замовник мав можливість завантажити окремо документ доступний для друку з зазначенням всієї необхідної інформації англійською мовою, проте не зробив цього, що призвело до неоприлюднення обов’язкової інформації в оголошенні про закупівлю, чим недодержано вимоги пунктів1, 3, 5, 7, 8, 9 частини другої статті 21 Закону. Також, моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПромЕлектро Сервіс» установлено, що Замовник відповідно до інформації зазначеної урозділі «розмір, вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників» оголошенняпро проведення відкритих торгівта пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації встановив вимогу щодо надання учасниками забезпечення тендерних пропозицій, у вигляді електронної банківської гарантії у розмірі – 3% від очікуваної вартості предмета закупівлі, в розмірі 217 320,81 грн. Проте, учасник ТОВ «ПромЕлектро Сервіс» у складі тендерної пропозиції надав банківську гарантію, видану 10.01.2022 АТ «Банк Інвестицій та Заощаджень» на суму 217 321, 00 грн, у той час як замовником вимагалося надання банківської гарантії на суму 217 320, 81 грн, чим не дотримано вимоги пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації. Не відхиливши тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПромЕлектро Сервіс», як таку, що не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції та допустивши до аукціону його тендерну пропозицію, Замовником порушено вимоги абзацу п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону
Період усунення порушень: 23.02.2022 11:28 - 12.03.2022 00:00
Дата публікації висновку: 23.02.2022 11:28