-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з організації гарячого харчування дітей у навчальних закладах освіти
Послуги їдалень (послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій в загальноосвітніх навчальних закладах)
Завершена
636 700.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 6 367.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 367.00 UAH
Номер:
381dc96b6d134d0e916d855ada3deddf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-27-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.01.2022 00:00
Період моніторингу:
28.01.2022 09:48 - 19.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.01.2022 № 50
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Віктор ГАЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 27.01.2022 №50
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-12-15-002787-a від 15.12.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Токова Л.П., встановлено порушення вимог пункту 1 та 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та не допускати в подальшому порушення законодавства у сфері закупівель при складанні тендерної документації, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 лютого 2022 р.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладення договору про закупівлю та змін до нього, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Володимир-Волинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 імені Анатолія Кореневського Володимир-Волинської міської ради Волинської області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету Замовника від 13.12.2021 № 9 (далі – тендерна документація), тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Токова Людмила Павлівна (далі ФОП Токова Л.П.), фізичної особи-підприємця Оніщук Лілія Вадимівна (далі ФОП Оніщук Л. В.), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 06.01.2022 №1, повідомлення про намір укласти договір від 06.01.2022, договір від 17.01.2022 № 1, відповідь Замовника на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 02.02.2022.
Проведеним моніторингом встановлено невідповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Токова Л.П. тендерній документації.
Підпунктом 1.3 пункту 1 розділу 1 додатку 2 до тендерної документації встановлено, що для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: «видаткова накладна або акт прийому-передачі, які підтверджуюсь виконання договору про поставку у період 2017-2019 р., на який є посилання у довідці складеної відповідно до вимог пп. 1.1 цього Додатку».
Проте, в тендерній пропозиції учасника ФОП Токова Л.П. відсутні копії видаткових накладних або актів прийому-передачі, які підтверджуюсь виконання договорів про поставку у період 2017-2019р., на які є посилання у довідці про досвід виконання аналогічного договору. Однак, Замовником не відхилено пропозицію ФОП Токова Л.П., чим порушено вимоги пункту 1 частини 1 статті 31 Закону та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір від 06.01.2022.
Проведеним моніторингом встановлено, що повідомлення про намір укласти договір оприлюднене Замовником в електронній системі закупівель 06.01.2022. Проте Учасником, якого визнано переможцем за результатами розгляду тендерних пропозицій - ФОП Токова Л.П. не оприлюднено в електронній системі закупівель документів у відповідності до вимог встановлених частиною 5 статті 17 Закону та пунктом 2 (документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем)) розділу ІІ додатку Додаток 2 до Тендерної документації.
Однак, Замовником не відхилено пропозицію ФОП Токова Л.П., чим порушено вимоги пункту 3 частини 1 статті 31 Закону та укладено договір про закупівлю від від 17.01.2022 № 1.
Період усунення порушень:
07.02.2022 14:00 - 22.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
07.02.2022 14:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання Вашого висновку повідомляємо, що оскільки усунути виявлені порушення неможливо, то із ФОП Токовою Л.П. будуть припинені зобов’язання по договору до 22.02.2022 року і оголошено новий тендер.
Дата публікації звіту:
14.02.2022 16:15
Запити/Пояснення
Номер:
c3f1551c5f8b46068cd2ba572bafecf8
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
28.01.2022 10:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги з організації гарячого харчування дітей у навчальних закладах освіти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-15-002787-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1d2a0ef776704bbe8a1df1dce647b7f8
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
02.02.2022 15:21
Опис:
Вiдповiдь на запит щодо монiторингу закупiвлi снiданків для учнiв
пiльгових категорiй, учнiв 1-4 класiв, учнiв табору з денним перебуванням
(UA-2021-12-15-002787-a)
Для встановлення очікуваної вартості закупівлі послуги з організації
шкільного харчування UA-2021-12-15-002787-a замовник керувався Примірною
методикою визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, затвердженою
Наказом №275 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського
господарства України від 18.02.2020р. Очiкувана вapтicть закупiвлi
товарiв/послуг, щодо яких проводиться державне реryлювання цiн i тарифiв
(вiдповiдно до постанов, наказiв, iнших нормативно-правових aктів органiв
державноi влади, уповноважених на здiйснення державного реryлювання цiн у
вiдповiднiй сферi), визначаеться як добуток необхiдного обсяry товарiв/послуг
та цiни (тарифу), затвердженоiї вiдповiдним нормативно-правовим актом, що
розраховуеться за такою формулою: ОВрег: V * Цтар, Де: ОВрег - очiкувана
вapтicть закупiвлi товарiв/послуг, щодо яких проводиться державне
реryлювання цiн i тарифiв; V - кiлькiсть (обсяг) товару/послуги, що
закуповуеться; Цтар - цiна (тариф) за одиницю товару/послуги, затверджена
вiдповiдним нормативно-правовим актом.
Рiшенням виконавчого комітeтy Володимир-Волинської мiської ради
№474 вiд 21|.12.2021 (Про встановлення вартості харчування в закладах
загальної середньої освiти) (додається) було вирiшено органiзувати
безкоштовне харчування учнів 1- 4 класiв з 01 .01|.2022 року з розрахунку 9 грн
на учня щоденно за фактом вiдвiдування ними навчальних занять, для yчнів
пiльгових категорiй - 21 грн.
Харчування дiтей у пришкiльному таборi закладено в кошторисi (кошторис
додається) Кiлькiсть порцiй визначена виходячи iз кiлькостi навчальних днiв у
навчальному роцi та кiлькостi учнiв, якi охопленi харчуванням. Відповідно до
п.3ст.10розділу ІІІ Закону України «Про повну загальну освіту» освітній процес
триває не менше 175 днів ( у тендерній документації 140 дітоднів).
Користуrочись формулою ОВрег = V * Цтар, де V - кiлькiсть дiтоднiв
(кiлъкiсть навчальних днiв помножена на кiлъкiсть учнiв охоплених
харчуванням), Цтар - цiна однiєї порцiї розраховуємо :
31650дітоднів х9грн=284850грн.
14780дітоднів х21грн=310380грн.
1885дітоднів х22грн.=41470грн.
Очікувана вартість закупівлі: 636700грн.
Договір із переможцем закупівель укладено на суму 626700грн. Економія
10 000грн.
Інформація щодо процедури закупівель розміщена на веб-сайті закладу:
http://vvschool5.at.ua (у розділі «Тендери.Тендер 2022») відповідно до
Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020р. №1266 «Про внесення
змін до постанови Кабінету Міністрів України від 01серпня 2013р.№631 і від 11
жовтня 2016р.№710».
Вимоги до кількісних та якісних характеристик прописані у Тендерній
документації, затвердженій рішенням тендерного комітету від 13.12.2021р.
протокол №9 (додаток 3)
До даної відповіді додаються:
- Рішення виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради
Волинської області №474 від 21.12.2021р. «Про встановлення вартості
харчування в закладах загальної середньої освіти»;
- Річний кошторис видатків на 2022 рік.