• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування дітей у навчальних закладах освіти

Послуги їдалень (послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій в загальноосвітніх навчальних закладах)

Завершена

636 700.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 6 367.00 UAH
Номер: 381dc96b6d134d0e916d855ada3deddf
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-01-27-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.01.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 28.01.2022 09:48 - 19.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.01.2022 № 50 Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Віктор ГАЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 27.01.2022 №50 Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-12-15-002787-a від 15.12.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 844-88-69, duhnevicho@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Токова Л.П., встановлено порушення вимог пункту 1 та 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та не допускати в подальшому порушення законодавства у сфері закупівель при складанні тендерної документації, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 лютого 2022 р. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладення договору про закупівлю та змін до нього, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Володимир-Волинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 імені Анатолія Кореневського Володимир-Волинської міської ради Волинської області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету Замовника від 13.12.2021 № 9 (далі – тендерна документація), тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Токова Людмила Павлівна (далі ФОП Токова Л.П.), фізичної особи-підприємця Оніщук Лілія Вадимівна (далі ФОП Оніщук Л. В.), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 06.01.2022 №1, повідомлення про намір укласти договір від 06.01.2022, договір від 17.01.2022 № 1, відповідь Замовника на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 02.02.2022. Проведеним моніторингом встановлено невідповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Токова Л.П. тендерній документації. Підпунктом 1.3 пункту 1 розділу 1 додатку 2 до тендерної документації встановлено, що для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: «видаткова накладна або акт прийому-передачі, які підтверджуюсь виконання договору про поставку у період 2017-2019 р., на який є посилання у довідці складеної відповідно до вимог пп. 1.1 цього Додатку». Проте, в тендерній пропозиції учасника ФОП Токова Л.П. відсутні копії видаткових накладних або актів прийому-передачі, які підтверджуюсь виконання договорів про поставку у період 2017-2019р., на які є посилання у довідці про досвід виконання аналогічного договору. Однак, Замовником не відхилено пропозицію ФОП Токова Л.П., чим порушено вимоги пункту 1 частини 1 статті 31 Закону та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір від 06.01.2022. Проведеним моніторингом встановлено, що повідомлення про намір укласти договір оприлюднене Замовником в електронній системі закупівель 06.01.2022. Проте Учасником, якого визнано переможцем за результатами розгляду тендерних пропозицій - ФОП Токова Л.П. не оприлюднено в електронній системі закупівель документів у відповідності до вимог встановлених частиною 5 статті 17 Закону та пунктом 2 (документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем)) розділу ІІ додатку Додаток 2 до Тендерної документації. Однак, Замовником не відхилено пропозицію ФОП Токова Л.П., чим порушено вимоги пункту 3 частини 1 статті 31 Закону та укладено договір про закупівлю від від 17.01.2022 № 1.
Період усунення порушень: 07.02.2022 14:00 - 22.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 07.02.2022 14:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання Вашого висновку повідомляємо, що оскільки усунути виявлені порушення неможливо, то із ФОП Токовою Л.П. будуть припинені зобов’язання по договору до 22.02.2022 року і оголошено новий тендер.
Дата публікації звіту: 14.02.2022 16:15

Запити/Пояснення