• Переговорна процедура
  • Мультилотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Охоронні послуги

Завершена

1 543 984.20 UAH з ПДВ
Номер: 8bde289070d04e9ca62d543b1ba53d17
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-12-07-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.12.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 07.12.2022 11:11 - 29.12.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.12.2022 № 361 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.12.2022 № 361. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-15-005666-c, 15.12.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, atv.zakup@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 грудня 2022 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Рівненського обласного виробничого комунального підприємства водопровідно-каналізаційного господарства «Рівнеоблводоканал» (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2021-12-15-005722-c), оприлюднене в електронній системі закупівель обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 15.12.2021 (за Лотами 1, 2), договір від 28.12.2021 №854 (Лот 1) та договір від 28.12.2021 №20109/Р/855 (Лот 2);опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником. Згідно з пунктом 8 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі. Одночасно, відповідно до вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Моніторингом встановлено, що Замовником в опублікованому повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) умовою застосування переговорної процедури закупівлі зазначено відсутність конкуренції з технічних причин (пункт 2 частини другої статті 40 Закону), а в обгрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі здійснено посилання на постанову Кабінету Міністрів України від 21.11.2018 №975, якою затверджено категорії об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, що підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах. Крім того, разом з наданим під час моніторингу поясненням Замовником, зокрема, надано скан-копію ліцензії, виданої Управлінню поліції охорони у Рівненській області на здійснення охоронної діяльності. Водночас, на порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, при опублікуванні повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури не опубліковано.
Період усунення порушень: 19.12.2022 12:08 - 03.01.2023 00:00
Дата публікації висновку: 19.12.2022 12:08

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У зв’язку з проведеним моніторингом UA-M-2022-12-07-000001 були виявлені порушення в частині вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю. Враховуючи рекомендації Держаудитслужби з Уповноваженою особою ДІДУХ Юлією була проведена роз’яснювальна бесіда щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю. Разом з тим, її було зобов’язано відвідати онлайн вебінар «Правильно переходимо до закупівель 2023 року: кейси, рекомендація, практика», який проводив журнал Радник в сфері публічних закупівель 20.12.2022. Також уповноважену особу зобов’язано відвідати онлайн вебінар «Особливості закупівель і закупівельні зміни за грудень», який відбудеться 29.12.2022. Враховуючи вищенаведене, інформуємо, що здійснено комплекс заходів для усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, а також їх недопущення в подальшому.
Дата публікації звіту: 22.12.2022 09:42

Запити/Пояснення