• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-95, бензин А-92, дизельне пальне, масло дизельне - М-10Г2К

Завершена

450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 500.00 UAH
Номер: cef8887b63fc40ff982b8f5ea292c869
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-21-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.11.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 21.11.2022 15:49 - 13.12.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.11.2022 № 85-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 21.11.2022 № 85-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8. UA-2021-12-15-002528-c, 15.12.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознакипорушення (порушень) законодавства у сферіпублічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електроннійсистемі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 618-52-87, ulyaska007@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу 3 пункту 3 Порядку № 1082 та частини третьої статті 12 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства при укладанні додаткових угод до договору встановлено порушення пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо: - усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання додаткової угоди від 18.02.2022 № 2 до Договору про закупівлю від 28.01.2022 № 1, укладеного із ТОВ «Татнєфть-АЗС-України» з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України; - а також з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель в частині оприлюднення інформації про закупівлю, та неможливість його усунення, здійснити заходи щодо недопущення в подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 грудня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, в редакції, що діяла на момент проведення відкритих торгів (далі − Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткових угод; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вишняківського будинку-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів (далі − Замовник) на 2022 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 30.11.2021 № 161; тендерну пропозицію учасника ТОВ «Татнєфть - АЗС – Україна» (далі – Переможець); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.12.2021 № 203; повідомлення про намір укласти договір від 11.01.2022; договір про закупівлю від 28.01.2022 № 1 укладений з ТОВ «Татнєфть - АЗС – Україна» на суму 373623,00 грн. (у т.ч. ПДВ) (далі – Договір про закупівлю № 1); додаткову угоду від 02.02.2022 № 1 до Договору про закупівлю № 1; додаткову угоду від 18.02.2022 № 2 до Договору про закупівлю № 1; додаткову угоду від 18.05.2022 № 3 до Договору про закупівлю № 1; відповіді замовника (від 25.11.2022, 29.11.2022) на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель. Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено, що замовником при підписанні річного плану закупівель UA-P-2021-12-01-000776-c (процедури закупівлі за номером UA-2021-12-15-002528-c), тендерної документації, укладеного договору та додаткової угоди № 1 використано електронний цифровий підпис, що належить фізичній особі Виноградовій Марині Олександрівні; протоколу розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, додаткової угоди до договору № 2 та № 3 використано електронний цифровий підпис, що належить фізичній особі Литвиновій Тетяні Іванівні. Вказане суперечить абзацу 3 пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 (далі – Порядок № 1082) та частині третій статті 12 Закону. Так, частиною третьою статті 12 Закону передбачено: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». В ході моніторингу питання дотримання законодавства при укладанні додаткової угоди до договору органом державного фінансового контролю 28.11.2022 надано запит замовнику стосовно підстав для укладення додаткової угоди від 18.02.2022 № 2 до Договору про закупівлю від 28.01.2022 № 1, у відповідь на який замовник 29.11.2022 надав пояснення, лист постачальника від 04.02.2022 № 07-123 та скан-копію цінової довідки Харківської торгово-промислової палати від 04.02.2022 № 182/22. З урахуванням вищевикладеного встановлено, що замовник керуючись частиною п’ятою статті 41 Закону, пунктом 3.2 Договору про закупівлю від 28.01.2022 № 1, на підставі листа постачальника від 04.02.2022 № 07-123 та цінової довідки Харківської торгово-промислової палати від 04.02.2022 № 182/22 уклав додаткову угоду від 18.02.2022 № 2 до вищевказаного договору. Відповідно до пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. Додаткову угоду від 18.02.2022 № 2 укладено між замовником в особі директора Переятенця Володимира Денисовича та ТОВ «Татнєфть-АЗС-України» в особі директора Р. Гайнутдінова та встановлено постачання дизельного палива за ціною 28,74 грн/л, бензину А-92 за ціною 28,50 грн/л та бензину А-95 за ціною 29,64 грн/л з 18.02.2022. Дана додаткова угода набирає чинності з моменту підписання. Встановлено, що цінова довідка Харківської торгово-промислової палати від 04.02.2022 № 182/22 не підтверджує коливання ціни такого товару на ринку в період з дати укладання договору про закупівлю від 28.01.2022 № 1 (28.01.2022) до дати укладання додаткової угоди від 18.02.2022 № 2 (18.02.2022), оскільки зазначає ціни на дизельне паливо, бензин А-92 та бензин А-95 на одну з дат, що передує даті укладання договору про закупівлю 28.01.2022 № 1 (12.01.2022) та ціни вказаних товарів станом на 03.02.2022. Вказаним не дотримано пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону, в частині безпідставного збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Період усунення порушень: 06.12.2022 11:39 - 21.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 06.12.2022 11:39

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Добрий день. Повідомляємо Вам, що 18.05.2022 року додатковою угодою № 3 за згодою сторін в звязку з неможливістю здійснення поставок пального було розірвано дію Договору № 1 від 28.01.2022 року укладеного між ТОВ "Татнєфть-АЗС-Україна" та Вишняківським будинком-інтернатом. В звязку з чим укласти додаткову угоду про розірвання додаткової угоди №2 від 18.02.2022 року не маємо змоги, так як не можливо вчиняти дії до недіючого договору. Наказом директора Вишняківського будинку-інтернату було притягнуто до відповідальності фахівців з публічних закупівель якими допущено порушення.
Дата публікації звіту: 08.12.2022 15:17

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionChanges: Відсутній механізм
  • other: Відсутній механізм
Опис: На виконання висновку відносно процедури закупівлі UA-2021-12-15-002528-c, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
Дата публікації: 13.12.2022 11:35

Запити/Пояснення