• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

21Т-332_31150000-2 - Баласти для розрядних ламп чи трубок (Системи частотного керування)

Завершена

17 931 456.16 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 179 314.00 UAH
Номер: 819a35a8e90e4cd98fc7c8a5fe8d537a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-07-19-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.07.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 19.07.2022 10:46 - 10.08.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 18.07.2022 № 144 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 20 UA-2021-12-14-012958-c 14.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, marchukm.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання роз’яснень на вимоги про усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Євротехенерго», ТОВ «КСК-Автоматизація», ПРАТ «ЗЕАЗ», ТОВ «Енергомашкомплект», ТОВ «Торговий дім «Ватра Дніпровський регіон», ТОВ «ЛБЮ Тех», ТОВ «ЕТФ ЛТД», ТОВ «Спецпартнер», ТОВ «Фінансово-промислова компанія «Ресурсгруп», ТОВ «Газенергобуд», ТОВ «НІК», відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення; відповідності умов Договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення Колегії АМКУ – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень на вимоги про усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесене змін до договору та їх оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – Колегія АМКУ), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариство «Укргазвидобування» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 13.01.2022 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Євротехенерго» (далі – ТОВ «Євротехенерго»), товариства з обмеженою відповідальністю «КСК-Автоматизація» (далі – ТОВ «КСК-Автоматизація»), приватного акціонерного товариства «Запорізький електроапаратний завод» (далі – ПРАТ «ЗЕАЗ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Енергомашкомплект» (далі – ТОВ «Енергомашкомплект»), товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Ватра Дніпровський регіон» (далі – ТОВ «Торговий дім «Ватра Дніпровський регіон»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЛБЮ-Тех» (далі – ТОВ «ЛБЮ Тех»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЕТФ ЛТД» (далі – ТОВ «ЕТФ ЛТД»), товариства з обмеженою відповідальністю «Спецпартнер» (далі – ТОВ «Спецпартнер»), товариства з обмеженою відповідальністю «Фінансово-промислова компанія «Ресурсгруп» (далі – ТОВ «Фінансово-промислова компанія «Ресурсгруп»), товариства з обмеженою відповідальністю «Газенергобуд» (далі – ТОВ «Газенергобуд»), товариства з обмеженою відповідальністю «НІК» (далі – ТОВ «НІК»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 18.02.2022, вимоги про усунення невідповідностей, протокол рішення уповноваженої особи щодо встановлення строку визначення переможця від 26.05.2022 № 066, у зв’язку з необхідністю підтвердження строків дії тендерних пропозиції Учасників та визначення переможця ТОВ «ЛБЮ Тех», протокол рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛБЮ Тех» від 09.06.2022 № 073, протокол рішення уповноваженої особи про визначення учасника ТОВ «Газенергобуд» переможцем від 09.06.2022 № 21Т-332, повідомлення про намір укласти договір 09.06.2022, договір поставки від 24.06.2022 № 199/11-22 (далі - Договір), додаткова угода до Договору від 30.06.2022 № 1, рішення Колегії АМКУ від 17.05.2022 № 4627-р/пк-пз, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 01.08.2022 року. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до частини першої статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. При цьому згідно із вимогами пункту 3 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель повинен містити інформацію про розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі. Отже перед здійсненням процедури закупівлі замовник зобов’язаний визначити очікувану вартість предмета закупівлі з урахуванням усіх його необхідних технічних, функціональних та якісних характеристики. Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 27.07.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість. Однак Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав через електронну систему закупівель інформацію та документи на підставі яких розрахував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість.
Період усунення порушень: 11.08.2022 17:47 - 26.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 11.08.2022 17:47

Оскарження висновку в суді

Опис: Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ за результатами проведеного моніторингу закупівлі
Дата публікації: 23.08.2022 10:00
Дата відкриття провадження: 31.08.2022 00:00
Номер відкриття провадження: 12.09.2022 р. на адресу АТ «Укргазвидобування» надійшла ухвала Окружного адміністративного суду м. Києва від 31.08.2022 року про відкриття провадження у справі № 640/13703/22 за позовом АТ «Укргазвидобування» до Державної аудиторської служби про скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-12-14-012958-с від 11.08.2022 року (21Т-332).

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на висновок Державної аудиторської служби за результатами моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону предмету закупівлі 21Т-332_31150000-2 - Баласти для розрядних ламп чи трубок (Системи частотного керування), ідентифікатор закупівлі № UA-2021-12-14-012958-c, надаємо аргументовані заперечення до Висновку про наявність порушень.
Дата публікації звіту: 15.08.2022 08:51

Запити/Пояснення