• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 90610000-6- Послуги з прибирання та підмітання вулиць - Послуги з комплексного прибирання території Галицького району м. Львова

Завершена

47 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 235 000.00 UAH
Номер: f59ccb1ac9f44d0cab4b74968920bfd7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-11-000089
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.02.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 11.02.2022 15:26 - 05.03.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 11.02.2022 № 88 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 09.02.2022 № 003100-18/1510-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 11.02.2022 № 88 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 6 UA-2021-12-14-004957-b 14.12.2021 Галицька районна адміністрація Львівської міської ради (ЄДРПОУ 20847537) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-69, yukov0912@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 лютого 2022 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік UA-P-2021-12-14-004874-b Галицької районної адміністрації Львівської міської ради (далі Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, яка затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 05.01.2022 № 1/05-01, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі Львівське комунальне підприємство “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району” та ПП "Паркбуд", протокол прийняття рішення уповноваженої особи Замовника від 28.01.2022 № 6/28.01, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 28.01.2022, договір про закупівлю послуг від 10.02.2022 № 6, пояснення Замовника, які оприлюднені в електронній системі закупівель 17.02.2022, 21.02.2022. Опрацюванням наявної в електронній системі закупівель інформації, документів щодо предмета закупівлі за номером ID: UA-2021-12-14-004957-b встановлено дотримання Замовником норм чинного законодавства у сфері закупівель, тендерна пропозиція учасника торгів відповідає умовам тендерної документації Замовника, умови договору відповідають умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Період усунення порушень: 23.02.2022 15:50 - 01.03.2022 00:00
Дата публікації висновку: 23.02.2022 15:50

Запити/Пояснення