-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 90610000-6- Послуги з прибирання та підмітання вулиць - Послуги з комплексного прибирання території Галицького району м. Львова
Завершена
47 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 235 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 235 000.00 UAH
Номер:
f59ccb1ac9f44d0cab4b74968920bfd7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-11-000089
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.02.2022 00:00
Період моніторингу:
11.02.2022 15:26 - 05.03.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
11.02.2022 № 88
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 09.02.2022 № 003100-18/1510-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 11.02.2022 № 88
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2021-12-14-004957-b 14.12.2021 Галицька районна адміністрація Львівської міської ради (ЄДРПОУ
20847537) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік UA-P-2021-12-14-004874-b Галицької районної адміністрації Львівської міської ради (далі Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, яка затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 05.01.2022 № 1/05-01, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі Львівське комунальне підприємство “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району” та ПП "Паркбуд", протокол прийняття рішення уповноваженої особи Замовника від 28.01.2022 № 6/28.01, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 28.01.2022, договір про закупівлю послуг від 10.02.2022 № 6, пояснення Замовника, які оприлюднені в електронній системі закупівель 17.02.2022, 21.02.2022.
Опрацюванням наявної в електронній системі закупівель інформації, документів щодо предмета закупівлі за номером ID: UA-2021-12-14-004957-b встановлено дотримання Замовником норм чинного законодавства у сфері закупівель, тендерна пропозиція учасника торгів відповідає умовам тендерної документації Замовника, умови договору відповідають умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
23.02.2022 15:50 - 01.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
23.02.2022 15:50
Запити/Пояснення
Номер:
e5cce921b23d45aab440926301055f87
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
16.02.2022 09:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з комплексного прибирання території Галицького району м. Львова, ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-14-004957-b), яку проведено Галицькою районною адміністрацією Львівської міської ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Просимо надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedi nij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnihkoshtiv), та Open Budget Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/20847537/profile) Замовник є головним розпорядником коштів місцевого бюджету.
Враховуючи зазначене, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
f6bd05a7710a4751b85db57e09d3e522
Назва:
На ваш Запит «Про надання пояснень» від 16.02.2022 о 09:14:23 відповідно до здійснення моніторингу UA-M-2022-02-11-000089 від 11.02.2022 надаємо пояснення:
Дата опублікування:
17.02.2022 11:53
Опис:
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається відповідно до Наказу Міністерства розвитку, економіки та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Загальна очікувана вартість закупівлі формується з бюджетних запитів, що є документом, підготовленим головним розпорядником бюджетних коштів, що містить пропозиції з відповідним обґрунтуванням щодо обсягу бюджетних коштів, необхідних для виконання покладених на нього функцій на середньостроковий період, на підставі відповідних граничних показників видатків бюджету та надання кредитів з бюджету. Розмір бюджетного запиту опублікованого на сайті Львівської міської ради.
Очікувана вартість предмета закупівлі розраховується Замовником з урахуванням орієнтовних потреб для утримання території району в належному санітарному стані, забезпечення функціонування району в цілому (враховуючи показники минулих років) та на підставі закупівельних цін попередніх власних закупівель.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі формуються відповідно до нормативно-правових актів України.
Відповідно до Ухвали Львівської міської ради №376 від 21.04.2011 «Про Правила благоустрою м.Львова» (зі змінами)
роботи з прибирання території міста проводяться відповідно до цих Правил, інших нормативно-правових актів, технологічних рекомендацій відповідних галузей міського господарства.
Межі прибирання територій між підприємствами, установами, організаціями та присадибними ділянками громадян визначають виконавчі органи міської ради з врахуванням задокументованих правових підстав на землю та прилеглих територій зі складанням погоджених з ними схем прибирання.
Прибирання території міста проводиться двічі на добу відповідно до п.4.2.10 цих Правил;
Період весняно-літнього та осінньо-зимового прибирання території міста встановлюється розпорядчим документом Львівської міської ради. На головних магістралях та вулицях з інтенсивним рухом транспорту роботи з прибирання територій виконуються у нічний час з 23-00 год. до 6-00 год.;
Роботи з прибирання території дитячих, спортивних, господарських майданчиків, садів, дворів, доріг, тротуарів, внутрішньоквартальних проїздів здійснюються спеціалізованою малогабаритною (самохідною або ручною) прибиральною технікою з робочою шириною охоплення до 1,5 м. Тротуари шириною понад 3,5 м, а також внутрішньоквартальні проїзди і двори, здійснюється прибирання машинами, призначеними для прибирання проїжджої частини вулиць (при задовільній несучій спроможності покриттів). Місця, які недоступні для прибиральної техніки, прибираються вручну до початку роботи прибиральної техніки на вулицях міста;
В літній період прибирання, підмітання, миття та поливання території проводиться вручну (зі спеціальних водогінних систем) чи за допомогою спецмашини у ранкові або пізні вечірні години;
Після закінчення миття та поливання проїжджої частини здійснюється миття тротуарів. Час прибирання повинен бути узгоджений з графіком роботи поливально-мийних машин;
Проведення зимових прибиральних робіт з очищення тротуарів під час снігопаду (зсування і підмітання снігу) здійснюється з періодичністю та за технологією, встановленими відповідними галузевими нормами та правилами.
Також, відповідно до Закону України «Про благоустрій населених пунктів» в редакції від 20.08.2021 № 2807-IV:
Підприємства, установи та організації у сфері благоустрою населених пунктів зобов'язані:
- утримувати в належному стані об’єкти благоустрою (їх частини), що перебувають у їх власності або користуванні, а також визначену правилами благоустрою території населеного пункту прилеглу до цих об’єктів територію;
- у процесі утримання об'єктів благоустрою (їх частин) дотримуватися відповідних технологій щодо їх експлуатації та ремонту, регулярно здійснювати заходи щодо запобігання передчасному зносу об'єктів, забезпечення умов функціонування та утримання їх у чистоті й належному стані;
Власник або балансоутримувач об’єкта благоустрою вулично-дорожньої мережі населеного пункту забезпечує утримання такого об’єкта з необхідною кількістю машин, механізмів, спеціалізованої техніки, посипних матеріалів та реагентів.
Відповідно до Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 №54 «Про затвердження Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів»:
- роботи з утримання вулиць та доріг у літній період поділяють на такі групи: підмітання, поливання, миття;
- роботи, виконувані у зимовий період, поділяються на такі групи: снігоочищення, видалення снігу та сколу, боротьба із слизькістю доріг, ліквідація ожеледі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднено на сайті Львівської міської ради 15.12.2021 року о 09:36 за посиланням:
https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/halytska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2021
Номер:
06f7872dc36c4cb29748be081a50b37c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.02.2022 19:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з комплексного прибирання території Галицького району м. Львова, ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-14-004957-b), яку проведено Галицькою районною адміністрацією Львівської міської ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до пункту 3 Розділу VI тендерної документації Замовником визначено, що зазначені основні умови договору не є остаточними і вичерпними і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з Учасником - переможцем процедури закупівель.
Однак, за нормою частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Таким чином, встановлення Замовником у тендерній документації умови щодо можливості доповнення та коригування під час укладання договору з Учасником - переможцем процедури закупівель суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону.
Просимо надати пояснення з вищезазначеного питання.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
674f22b3a4ed49c69b862bf8e416cef8
Назва:
На ваш Запит «Про надання пояснень» від 16.02.2022 о 19:27:41 відповідно до здійснення моніторингу UA-M-2022-02-11-000089 від 11.02.2022 надаємо пояснення:
Дата опублікування:
21.02.2022 20:49
Опис:
Встановлення Замовником у тендерній документації умови щодо можливості доповнення та коригування під час укладання договору з Учасником - переможцем процедури закупівель не суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону, оскільки:
Умовами Тендерної документації передбачено: «Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до ст. 180 Господарського кодексу України істотними умовами договору є ціна (за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі), предмет (найменування, кількість, вимоги до якості товарів (робіт, послуг)) і строк дії договору.»
Відповідно до абзацу першого частини першої статті 638 Цивільного кодексу України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Включення Замовником певних умов у проект договору є, виходячи з абзацу першого частини першої статті 638 Цивільного кодексу України, тими умовами, щодо яких за заявою Замовника має бути досягнуто згоди.
Відповідно до статті 180 Господарського кодексу господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Отже, Замовником чітко визначені істотні умови договору. Під основними умовами договору розуміється усі інші умови, що не визначені як істотні. Фактично у законодавстві немає визначення основних/неістотних умов договору. Втім основними/неістотними умовами можна вважати все те, що не було визначено, як істотні. Замовник залишає за собою право змінювати умови договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства у сфері публічних закупівель.
Отже зважаючи на вищевикладене, під умовами пункту 3 Розділу VI тендерної документації «Зазначені основні умови договору не є остаточними і вичерпними і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з Учасником - переможцем процедури закупівель» слід розуміти, що у даному випадку мова йде про умови договору, які не є істотними, наприклад зміна реквізитів або зміна підписанта та інші, та які Замовник може змінювати у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства у сфері публічних закупівель, тому такі умови Тендерної документації не суперечать вимогам частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону.
Також слід зазначити, що оголошення про проведення процедури закупівлі розміщене 14.12.2021 року – до прийняття Львівською міською радою бюджету Львівської територіальної громади на 2022 рік (від 20.12.2021 року №1794 «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2022 рік»), тому процедура закупівлі оголошена на очікувану вартість відповідно до бюджетних запитів на 2022р. У проекті договору передбачено, що Замовник має право зменшувати обсяг надання послуг та загальну вартість цього Договору залежно від реального фінансування видатків, отже у такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору, оскільки у разі, якщо пропозиція переможця торгів буде перевищувати бюджетні призначення на вказані цілі, укладення такого Договору може призвести до порушення бюджетного кодексу (взяття зобов’язань без відповідних бюджетних призначень), одночасно з основним договором буде укладена додаткова угода на зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням реального фінансування видатків замовника згідно планового кошторису.
В свою чергу зазначаємо, що Договір про закупівлю укладений 10.02.2022 року відповідно до умов тендерної документації та в строки, передбачені частинами 5 і 6 статті 33 Закону з Учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.