-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги Закупівля на 2022 рік, яка оголошується у 2021 році. Відповідно після укладання договору про закупівлю обсяги закупівлі можуть бути змінені з урахуванням кошторисних призначень на 2022 рік.
Послуги з організації гарячого харчування для учнів Микитинецького ліцею
Завершена
298 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 492.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 492.00 UAH
Номер:
563e1d04a67c4e9790b500e8e4d6d299
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-14-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.01.2022 00:00
Період моніторингу:
14.01.2022 11:19 - 05.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
14.01.2022 №27
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Заступник начальника управління –
начальник відділу взаємодії
з правоохоронними органами
Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 14.01.2022 №27
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2021-12-14-012284-c 14.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм частин третьої та шостої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Черниш Марія Федорівна встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності укладання додаткових угод – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору на закупівлю послуг з організації гарячого харчування учнів за бюджетні кошти від 20.01.2022 №1/2022 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 25 січня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності укладання додаткових угод.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Микитинецького ліцею Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), тендерну пропозицію ФОП Черниш Марія Федорівна, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.01.2022 №1, повідомлення про намір укласти договір, договір на закупівлю послуг з організації гарячого харчування учнів за бюджетні кошти від 20.01.2022 №1/2022, додаток від 20.01.2022 №1 до угоди №1/2022 від 20.01.2022 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення частин третьої та шостої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовник у ТД не визначив для учасників та переможця торгів інформацію про спосіб підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, зокрема про те, що:
- фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
- службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
- службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
- учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника;
- учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
У Додатку 2 до ТД Замовник на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору вимагає від учасника процедури закупівлі надати сканкопію одного аналогічного договору та акти надання послуг на всю суму договору. Учасником ФОП Черниш Марія Федорівна у складі своєї тендерної пропозиції надано копію одного аналогічного договору від 27.01.2021 №1 на суму 114 880,00 грн, укладеного з Микитинецьким ліцеєм Івано-Франківської міської ради, однак акти надання послуг по договору від 27.01.2021 №1 не надано.
Отже, на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Черниш Марія Федорівна, як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Крім того, у пункті 7 Додатку 3 до ТД Замовник вимагає від учасника торгів надати скановану копію усіх сторінок паспорта громадянина України/включаючи сторінку з адресою місця реєстрації/ (якщо паспорт видано у формі ID-картки - надаються копії обох сторінок картки). Однак, учасником ФОП Черниш Марія Федорівна у складі своєї тендерної пропозиції надано не всі сторінки паспорту.
У пункті 8 Додатку 3 до ТД Замовник вимагає від учасника процедури закупівлі надати копію наказу про службових (посадових) осіб учасника, яким надано право підписувати тендерну пропозицію про закупівлю (договір купівлі-продажу товару) (для юридичних осіб, для фізичних осіб-підприємців). Разом з тим, у ТД визначено, що якщо документи, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України.
Однак, учасником ФОП Черниш Марія Федорівна у складі своєї тендерної пропозиції не надано копію наказу про право підписувати тендерну пропозицію про закупівлю (договір купівлі-продажу товару) чи довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України.
У пункті 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД зазначено: «Подані пропозиції повинні бути підписані КЕП», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис з використанням засобу КЕП учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно Додатку 3 до цієї документації.
Учасником ФОП Черниш Марія Федорівна в складі тендерної пропозиції надано файл «Електронний підпис» (sign.p7s) (накладено електронний підпис на пропозицію). За результатами перевірки файлу «sign.p7s» на веб-порталі Центрального засвідчувального органу (далі – ЦЗО), було встановлено наступне:
Підписувач
ЧЕРНИШ МАРІЯ ФЕДОРІВНА
П.І.Б.
ЧЕРНИШ МАРІЯ ФЕДОРІВНА
РНОКПП
2397413203
Організація (установа)
ФІЗИЧНА ОСОБА
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача)
19:18:31 19.12.2021
Сертифікат виданий
АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
Серійний номер
2B6C7DF9A3891DA104000000A8896A00AC7EF701
Тип носія особистого ключа
Незахищений
Алгоритм підпису
ДСТУ-4145
Тип підпису
Удосконалений
Тип контейнера
Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped)
Формат підпису
З повними даними для перевірки (CAdES-X Long)
Сертифікат
Кваліфікований
Враховуючи вищенаведене, пропозиція ФОП Черниш Марія Федорівна не містить саме кваліфікований електронний підпис на захищеному носії, оскільки, за результатами перевірки файлу «sign.p7s» на веб-порталі ЦЗО, з’являється інформація, що тип носія особистого ключа «Незахищений», що не відповідає вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
Таким чином, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП Черниш Марія Федорівна як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Період усунення порушень:
25.01.2022 11:53 - 09.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
25.01.2022 11:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідь на висновок моніторингу Західного офісу Держаудитслужби.
Дата публікації звіту:
26.01.2022 11:40
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації:
28.01.2022 08:22