• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

послуги з охорони від пожеж

послуги з охорони від пожеж

Завершена

4 909 558.44 UAH з ПДВ
Номер: 3fbeb1fe2feb440496bf44c9e154c9fc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-12-07-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.12.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 07.12.2022 11:19 - 29.12.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.12.2022 № 361 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.12.2022 № 361. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-14-003293-b, 14.12.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4-1 постанови КМУ №710 та вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пункту 4-1 постанови КМУ №710 та вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону при розміщені та оприлюдненні інформації про закупівлю. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 16 грудня 2022 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Одеського національного академічного театру опери та балету (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2021-12-14-002240-a), протокол проведення переговорів №101 від 14.12.2022, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 28.12.2021 №43, додаткові угоди №1 від 26.01.2022, №2 від 13.12.2022 до вказаного договору, протокол засідання тендерного комітету №101/1 від 29.12.2021, опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (далі – Постанова КМУ №710) постановлено головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктам господарювання державного сектору економіки забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; та оприлюднити таке обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. В опублікованому під час моніторингу поясненні на запит органу державного фінансового контролю щодо надання посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовником зазначено, що Закон України «Про публічні закупівлі» та Постанова КМУ №710 носять рекомендаційний характер та законодавець надав право, а не обов’язок Замовнику самому вирішувати чи розмішувати інформацію про закупівлю у засобах масової інформації, на веб-сайті Замовника або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування чи не розміщувати. Одночасно, Замовник у вищевказаному поясненні зазначив, що інформацію про закупівлю було оприлюднено на власному веб-сайті, а саме operahouse.od.ua у розділі «Документи», де зокрема зазначено інформацію про закупівлю (обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та інше (https://operahouse.od.ua/documents/). Слід зазначити, що згідно зі статтею 117 Конституції України, Кабінет Міністрів України в межах своєї компетенції видає постанови і розпорядження, які є обов'язковими до виконання. Також, за нормою статті 49 Закону України від 27.02.2014 № 794-VII «Про Кабінет Міністрів України», Кабінет Міністрів України на основі та на виконання Конституції і законів України, актів Президента України, постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, видає обов’язкові для виконання акти - постанови і розпорядження. Акти Кабінету Міністрів України нормативного характеру видаються у формі постанов Кабінету Міністрів України. Так, 19.12.2020 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», якою запроваджено чергові заходи підвищення ефективності використання державних коштів, а саме: з 19.12.2020 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Відповідно до інформації наявної у вільному доступі Одеський національний академічний театр опери та балету є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, організаційно-правова форма - Державна організація (установа, заклад), форма власності - Державна власність/власність територіальних громад, власник – Міністерство культури та інформаційної політики України. Проведеним під час моніторингу аналізом інформації, наявної на сайті Одеського національного академічного театру опери та балету за наданим Замовником посиланням (https://operahouse.od.ua/documents/?post_year=2021) встановлено, що 16.12.2021 оприлюднено повідомлння про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2021-12-14-003293-b, яке не містить обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Таким чином, на порушення пункту 4-1 постанови КМУ №710 Замовником (як суб’єктом господарювання державного сектору економіки) не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, а також обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2021-12-14-003293-b на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Згідно з нормою пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Проте, на порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону разом з повідомленням про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) Замовником не оприлюднено, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Під час моніторингу Замовником в електронній системі 11.12.2022 оприлюднено документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Період усунення порушень: 16.12.2022 13:36 - 31.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 16.12.2022 13:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Для виконання зобов’язань уповноваженими особами з публічних закупівель театру було написано службову записку з пропозиціями. Одеським національним академічним театром опери та балету зроблено відповідний наказ №54 від 20.12.2022р., з уповноваженими особами проведено роз’яснювальну робота (протокол зборів працівників театру №1 від 21.12.2022р.) та направлено їх на навчання з питань здійснення публічних закупівель. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-14-003293-b ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ) від 16.12.2022року оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, а саме: 1. Службова записка уповноважених осіб з публічних закупівель театру; 2. Наказ №54 від 20.12.2022р.; 3. Договір №419/М від 20.12.2022р.; 4. Рахунок-фактура №І-000000419 від 20.12.2022р.; 5. Платіжне доручення №3484 від 20.12.2022р.; 6. Акт здачі-прийняття виконаних робіт/послуг №І-000000419 від 21.12.2022р.; 7. Протокол зборів працівників театру №1 від 21.12.2022р.; 8. Сертифікати уповноважених осіб з публічних закупівель театру.
Дата публікації звіту: 22.12.2022 09:22

Запити/Пояснення