-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
послуги з охорони від пожеж
послуги з охорони від пожеж
Завершена
4 909 558.44
UAH з ПДВ
Номер:
3fbeb1fe2feb440496bf44c9e154c9fc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-07-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.12.2022 00:00
Період моніторингу:
07.12.2022 11:19 - 29.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.12.2022 № 361
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.12.2022 № 361.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-14-003293-b, 14.12.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4-1 постанови КМУ №710 та вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пункту 4-1 постанови КМУ №710 та вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону при розміщені та оприлюдненні інформації про закупівлю.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 16 грудня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Одеського національного академічного театру опери та балету (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2021-12-14-002240-a), протокол проведення переговорів №101 від 14.12.2022, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 28.12.2021 №43, додаткові угоди №1 від 26.01.2022, №2 від 13.12.2022 до вказаного договору, протокол засідання тендерного комітету №101/1 від 29.12.2021, опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (далі – Постанова КМУ №710) постановлено головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктам господарювання державного сектору економіки забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; та оприлюднити таке обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
В опублікованому під час моніторингу поясненні на запит органу державного фінансового контролю щодо надання посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовником зазначено, що Закон України «Про публічні закупівлі» та Постанова КМУ №710 носять рекомендаційний характер та законодавець надав право, а не обов’язок Замовнику самому вирішувати чи розмішувати інформацію про закупівлю у засобах масової інформації, на веб-сайті Замовника або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування чи не розміщувати.
Одночасно, Замовник у вищевказаному поясненні зазначив, що інформацію про закупівлю було оприлюднено на власному веб-сайті, а саме operahouse.od.ua у розділі «Документи», де зокрема зазначено інформацію про закупівлю (обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та інше (https://operahouse.od.ua/documents/).
Слід зазначити, що згідно зі статтею 117 Конституції України, Кабінет Міністрів України в межах своєї компетенції видає постанови і розпорядження, які є обов'язковими до виконання.
Також, за нормою статті 49 Закону України від 27.02.2014 № 794-VII «Про Кабінет Міністрів України», Кабінет Міністрів України на основі та на виконання Конституції і законів України, актів Президента України, постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, видає обов’язкові для виконання акти - постанови і розпорядження. Акти Кабінету Міністрів України нормативного характеру видаються у формі постанов Кабінету Міністрів України.
Так, 19.12.2020 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», якою запроваджено чергові заходи підвищення ефективності використання державних коштів, а саме: з 19.12.2020 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Відповідно до інформації наявної у вільному доступі Одеський національний академічний театр опери та балету є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, організаційно-правова форма - Державна організація (установа, заклад), форма власності - Державна власність/власність територіальних громад, власник – Міністерство культури та інформаційної політики України.
Проведеним під час моніторингу аналізом інформації, наявної на сайті Одеського національного академічного театру опери та балету за наданим Замовником посиланням (https://operahouse.od.ua/documents/?post_year=2021) встановлено, що 16.12.2021 оприлюднено повідомлння про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2021-12-14-003293-b, яке не містить обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Таким чином, на порушення пункту 4-1 постанови КМУ №710 Замовником (як суб’єктом господарювання державного сектору економіки) не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, а також обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2021-12-14-003293-b на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Згідно з нормою пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Проте, на порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону разом з повідомленням про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) Замовником не оприлюднено, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Під час моніторингу Замовником в електронній системі 11.12.2022 оприлюднено документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
16.12.2022 13:36 - 31.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
16.12.2022 13:36
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Для виконання зобов’язань уповноваженими особами з публічних закупівель театру було написано службову записку з пропозиціями. Одеським національним академічним театром опери та балету зроблено відповідний наказ №54 від 20.12.2022р., з уповноваженими особами проведено роз’яснювальну робота (протокол зборів працівників театру №1 від 21.12.2022р.) та направлено їх на навчання з питань здійснення публічних закупівель.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-14-003293-b ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ) від 16.12.2022року оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, а саме:
1. Службова записка уповноважених осіб з публічних закупівель театру;
2. Наказ №54 від 20.12.2022р.;
3. Договір №419/М від 20.12.2022р.;
4. Рахунок-фактура №І-000000419 від 20.12.2022р.;
5. Платіжне доручення №3484 від 20.12.2022р.;
6. Акт здачі-прийняття виконаних робіт/послуг №І-000000419 від 21.12.2022р.;
7. Протокол зборів працівників театру №1 від 21.12.2022р.;
8. Сертифікати уповноважених осіб з публічних закупівель театру.
Дата публікації звіту:
22.12.2022 09:22
Запити/Пояснення
Номер:
e3ba59041e9f4d0f9015051de2394d1d
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
08.12.2022 14:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.12.2022 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-12-14-003293-b, яка проводилась Одеським національним академічним театром опери та балету (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Згідно пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, зокрема, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати обґрунтоване документальне підтвердження відсутності конкуренції з технічних причин, на підставі якого було прийнято рішення про застосування саме переговорної процедури закупівлі ID: UA-2021-12-14-003293-b (із долученням відповідних документів).
4. Вказати причини не опублікування в електронній системі закупівель експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
5. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю виконано вимогу частини другої статті 41 Закону щодо надання відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
68334035ad7c481db7daa3f71f140fbe
Назва:
Надання пояснення на Запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ) у електронній системі закупівель від 2022-12-08 14:23:46, із закупівлі: код ДК 021:2015: 75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2021-12-14-003293-b), , згідно розпочатого моніторингу UA-M-2022-12-07-000009 надаються пояснення
Дата опублікування:
11.12.2022 10:36
Опис:
Керуючись чинним законодавством України та:
постановою КМУ №874 від 27.11.2013р. «Про затвердження критеріїв утворення державних пожежно-рятувальних підрозділів (частин) Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту в адміністративно-територіальних одиницях та переліку суб’єктів господарювання, де утворюються такі підрозділи (частини)» (п.8 «Театри із загальною кількістю місць 800 і більше, що мають історичну або архітектурну цінність.» ПЕРЕЛІКУ суб’єктів господарювання, де утворюються державні пожежно-рятувальні підрозділи (частини) Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту) - Одеський національний театр опери та балету має 1636 місць та є пам’ятником архітектури національного значення;
постановою КМУ №1052 від 16.12.2015р. «Про затвердження Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій»;
постановою КМУ №716 від 14.08.2019р. «Про затвердження Порядку організації та забезпечення охорони від пожеж підприємств, установ, організацій та інших об’єктів на підставі договорів» (ПОРЯДКОМ організації та забезпечення охорони від пожеж підприємств, установ, організацій та інших об’єктів на підставі договорів);
Одеським національним академічним театром опери та балету здійснено процедуру закупівлі послуг з охорони від пожеж (UA-2021-12-14-003293-b) код ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб.
Щодо питання першого.
Для здійснення обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначенню його очікуваної вартості Одеський національний академічний театр опери та балету, відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», надіслав до Головного управляння Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області Запрошення № 02-32/643 (Додаток №1), на підставі Кодексу цивільного захисту України, постанови Кабінету Міністрів України № 716 «Про затвердження Порядку організації та забезпечення охорони від пожеж підприємств, установ, організацій та інших об’єктів на підставі договорів» та Положення про Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Одеській області, затвердженого наказом Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі ДСНС України) від 04.02.2013 року №3 ( в редакції наказу ДСНС від 12.11.2018 № 661), а також відповідно до постанови КМУ № 874 від 27.11.2013 року «Про затвердження критеріїв утворення державних пожежно-рятувальних підрозділів (частин) Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту в адміністративно-територіальних одиницях та переліку суб’єктів господарювання, де утворюються такі підрозділи (частини)» від Головного управляння Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області було надано:
- Проект кошторису видатків щодо організації робіт з охорони від пожеж на 2022рік (Додаток 2);
- Проект розрахунку фонду грошового забезпечення на 2022рік (Додаток 3);
- Пояснення до проекту кошторису видатків щодо організації робіт з охорони від пожеж на 2022рік (Додаток 4);
- Перелік документів, згідно яких нараховується грошове забезпечення рядового та начальницького складу ДСНС України (Додаток 5);
- Список особового складу 46 державного пожежно-рятувального посту з охорони об’єктів Головного управління ДСНС України в Одеській області (Одеського національного академічного театру опери та балету) (Додаток 6);
- Перелік об’єктів Одеського національного академічного театру опери та балету, що охороняється 46 ДПРП з охорони об’єктів ГУ ДСНС України в Одеській області (Додаток 7).
Усі вище зазначені документи включені до договору №43 від 28.12.2021р. та опубліковані в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-14-003293-b згідно ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб.
Щодо питання другого.
Відповідно до ч.4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація про закупівлю, може додатково оприлюднюватися Замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті Замовника або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування та відповідно до ч. 4 Постанови КМУ від 11.10.2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» рекомендується суб’єктам господарювання державного сектора економіки оприлюднювати інформацію про закупівлю на власному веб-сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника державних коштів. Таким чином, вищезазначені нормативно-правові акти носять рекомендаційний характер та законодавець надав право, а не обов’язок Замовнику самому вирішувати чи розмішувати інформацію про закупівлю у засобах масової інформації, на веб-сайті Замовника або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування чи не розміщувати.
Однак, не зважаючи на це інформацію про закупівлю було оприлюднено на власному веб-сайті, а саме operahouse.od.ua у розділі «Документи», де зокрема зазначено інформацію про закупівлю (обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та інше (https://operahouse.od.ua/documents/).
Щодо питання третього.
Для підтвердження відсутності конкуренції з технічних причин, на підставі якого було прийнято рішення про застосування саме переговорної процедури закупівлі ID: UA-2021-12-14-003293-b Замовник дотримувався та використовував чинне законодавство України, а саме:
- постанова Кабінету Міністрів України №1052 від 16.12.2015р. «Про затвердження Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій»;
- Кодекс цивільного захисту України від 02.10.2012р. №5403-УІ;
- постанова Кабінету Міністрів України від 26.07.1994р. №508 «Про заходи щодо виконання Закону України «Про пожежну безпеку»;
- постанова Кабінету Міністрів України №33 від 21.01.2013р. «Про утворення територіальних органів Державної служби з надзвичайних ситуацій та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України».
- постанова КМУ №716 від 14.08.2019р. «Про затвердження Порядку організації та забезпечення охорони від пожеж підприємств, установ, організацій та інших об’єктів на підставі договорів»;
- наказ ДСНС України від 04.02.2013 №3;
- постанова КМУ №874 від 27.11.2013р. «Про затвердження критеріїв утворення державних пожежно-рятувальних підрозділів (частин) Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту в адміністративно-територіальних одиницях та переліку суб’єктів господарювання, де утворюються такі підрозділи (частини)», де зокрема зазначено, що таки підрозділи (частини) утворюються в театрах із загальною кількістю місць 800 і більше, що мають історичну або архітектурну цінність. - Одеський національний театр опери та балету має 1636 місць та є пам’ятником архітектури національного значення;
Щодо питання четвертого.
Згідно пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, зокрема, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі в якості чого Одеським національним театром опери та балету завантажено Протокол проведення переговорів щодо застосування переговорної процедури закупівлі №101 від 14.12.2021р. (Додаток №8) з посиланням на нормативно-правові акти та чинне законодавство України, а саме:
- п.2 ст.60 Кодексу цивільного захисту України від 02.10.2012р. №5403-УІ;
- п.1, 5 загальної частини Постанови Кабінету Міністрів України від 26.07.1994р. №508 «Про заходи щодо виконання Закону України «Про пожежну безпеку»;
- п.8 Постанови Кабінету Міністрів України від 27.11.2013р. №874 «Про затвердження критеріїв утворення державних пожежно-рятувальних підрозділів (частин) оперативно-рятувальної служби цивільного захисту в адміністративно-територіальних одиницях та переліку суб’єктів господарювання, де утворюються такі підрозділи (частини)»;
- наказ ДСНС України від 04.02.2013 №3.
Підтверджуючим документом щодо застосування переговорної процедури є Протокол проведення переговорів щодо застосування переговорної процедури закупівлі №101 від 14.12.2021р. (Додаток №8) з посиланням на нормативно-правові акти та чинне законодавство України, який було опубліковано в електронній системі закупівель ID: UA-2021-12-14-003293-b.
Щодо питання п’ятого.
Для підтвердження переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю на виконання вимоги частини другої статті 41 Закону представник (уповноважена особа) Будаленко Ігор Васильович надав Одеському національному академічному театру опери та балету документи, які надають право підписання договору Шулюку Вадиму Володимировичу, а саме:
- Довіреність щодо повноважень представника Будаленка І.В. (Додаток №9);
- Відомості з ЄДРПОУ (Додаток №10);
- Виписка з ЄДРЮО (Додаток №11);
- Положення про Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області у редакції наказу ДСНС №661 від 12.11.2018р. (Додаток №12);
- Витяг із наказу про призначення Шулюка Вадима Володимировича (Додаток №13).
Враховуючи вище наведене та відповідно до чинного законодавства України Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій є єдиною організацією яка може в повному обсязі надавати послуги з організації та забезпеченню охорони від пожеж підприємств, установ, організацій та інших об’єктів суб’єкта господарювання незалежно від форми власності на підставі договору з метою запобігання виникненню пожеж, їх своєчасного виявлення, локалізації, ліквідації та мінімізації збитків від них. Будь які інші державні, комунальні, приватні підприємства, установи, організації не мають права надавати зазначені послуги.