-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з прибирання вулично-шляхової мережі на території Сихівського району м. Львова (7 лотів)
Послуги будуть надаватися у 2022 році Назви лотів однакові - Послуги з прибирання вулично-шляхової мережі на території Сихівського району м.Львова
Торги відмінено
42 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0% або 2 500.00 UAH
Номер:
4c9b96387dc1419380b01b7ff6d8b7a3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-13-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.01.2022 00:00
Період моніторингу:
13.01.2022 16:29 - 04.02.2022 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.01.2022 № 20
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.01.2022 №20.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-14-002372-a, 14.12.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо планування закупівлі встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону та, як наслідок, порушення пункту 2 частини першої статті 32 Закону в частині не відміни тендеру.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 4-1 Постанови КМУ №710.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі вимогам Закону, розміщення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, з врахуванням неможливості внесення змін до річного плану закупівель на етапі після оголошення тендеру та змін до тендерної документації на етапі розгляду тендерних пропозицій, вжити заходів, визначених пунктом 2 частини першої статті 32 Закону.
Крім того здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушень пункту 4-1 Постанови КМУ №710 при оприлюдненні інформації про закупівлю та порушень вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 січня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Сихівської районної адміністрації Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-12-14-002131-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; опубліковане Замовником 18.01.2022 під час моніторингу пояснення на запит органу державного фінансового контролю.
Проведеним під час моніторингу аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що Замовником 14.12.2021 оприлюднено інформацію про включення до річного плану на 2021 рік (ідентифікатор річного плану UA-P-2021-12-14-002131-b) проведення закупівлі за предметом «Послуги з прибирання вулично-шляхової мережі на території Сихівського району м.Львова (7 лотів)» (ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць) з очікуваною вартістю 42 700 000,00 гривень.
Відповідно до оприлюдненого оголошення за ID: UA-2021-12-14-002372-а про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю за вищевказаним предметом строк надання послуг – до 31 грудня 2022 року.
Джерело фінансування закупівлі – Місцевий бюджет.
Крім того, згідно з оприлюдненою тендерною документацією строк надання послуг - до 31.12.2022 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами фінансових зобов’язань за Договором.
Отже, надання послуг (з врахуванням кінцевого строку подання тендерних пропозицій – до 14.01.2022) передбачено у 2022 році.
Слід зазначити, що відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України. Бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом.
Також, за умовами п.1.4 Проекту договору (Додаток 6 до тендерної документації), бюджетні зобов’язання за договором виникають між сторонами у разі наявності та в межах відповідних бюджетних призначень, які затверджені міським бюджетом м.Львова на 2022 рік.
Ураховуючи, що Закон не містить заборон щодо проведення закупівель до набрання чинності Закону про Державний бюджет України, затвердження кошторису, плану використання бюджетних коштів, фінансового плану підприємства, замовник для забезпечення невідкладних потреб у товарах, роботах і послугах у наступному році, може наприкінці поточного року (або на початку наступного року) розпочати закупівлю за відповідним предметом закупівлі.
Проте, Законом встановлено, що заплановані закупівлі включаються до річного плану. Згідно з частиною першою статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Замовники повинні здійснювати планування закупівель за бюджетні кошти з огляду на річну потребу в товарах, роботах чи послугах.
Бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року (стаття 3 Бюджетного кодексу України).
Водночас, в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо планування Замовником вказаної закупівлі та відповідні відображення у річному плані закупівель на 2022 рік. Натомість оголошення про проведення відкритих торгів по вищевказаному предмету закупівлі містить посилання на план закупівель на 2021 рік, що оприлюднений в електронній системі закупівель (UA-P-2021-12-14-002131-b, вкладка «Перейти до плану закупівель»).
Таким чином, закупівля UA-2021-12-14-002372-а проводиться не у відповідності до вимог частини першої статті 4 Закону.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (далі – Постанова КМУ №710) постановлено головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктам господарювання державного сектору економіки забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; та оприлюднення такого обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Під час моніторингу на запит Західного офісу Держаудитслужби Замовником надано відповідь щодо здійснення ним обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості та зазначено, що відповідна інформація публікується на офіційному сайті Львівської міської ради протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель за посиланням: https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/sykhivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2021.
Водночас, проведеним під час моніторингу аналізом інформації, наведеної на сайті Львівської міської ради за наданим Замовником посиланням: https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/sykhivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2021 встановлено, що за процедурою закупівлі UA-2021-12-14-002372-а не розміщено інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, чим порушено вимогу пункту 4-1 Постанови КМУ №710.
За нормою пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону в частині 2 розділу «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації Замовника не наведено прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасником не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
21.01.2022 15:20 - 05.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
21.01.2022 15:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Дата публікації звіту:
24.01.2022 10:20
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionCancelled: Так
- other: Так
Опис:
Торги відмінено
Дата публікації:
08.02.2022 13:22
Запити/Пояснення
Номер:
48fd30966d11480496964f8c65900fcc
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
14.01.2022 13:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.01.2022 00:00
Опис:
Дата: 14.01.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-12-14-002372-a, яка проводилась Сихівською районною адміністрацією (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Крім того, під час проведення моніторингу встановлено, що Замовником 29.12.2021 оприлюднено інформацію про включення до річного плану на 2021 рік (стрічка річного плану UA-P-2021-12-14-002131-b) проведення закупівлі за предметом «Послуги з прибирання вулично-шляхової мережі на терирорії Сихівського району м.Львова (7 лотів)» з очікуваною вартістю 42 700 000,00 гривень.
Відповідно до оприлюдненого оголошення за ID: UA-2021-12-14-002372-a про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю за вищевказаним предметом строк надання послуг – до 31.12.2022 року, але в будь-якому разі до повного виконання сторонами фінансових зобов'язань за договором.
Крім того, згідно з оприлюдненою тендерною документацією строк надання послуг – з дати укладання договору до 31.12.2022 року (тобто, з врахуванням кінцевого строку подання пропозицій з 14.01.2022 – у 2022 році).
При цьому в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо планування Замовником вказаної закупівлі та відповідні відображення у річному плані закупівель на 2022 рік. Натомість оголошення про проведення відкритих торгів по вищевказаному предмету закупівлі містить посилання на план закупівель на 2021 рік, що оприлюднений в електронній системі закупівель UA-P-2021-12-14-002131-b (вкладка «Перейти до плану закупівель» оголошення про проведення).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
3. Надати обгрунтовані пояснення щодо включення вищевказаної процедури закупівлі до річного плапну закупівель Замовника на 2021 рік, а не на 2022 рік, з відповідним відображенням такої інформації в електронній системі закупівель?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
3cb7c815c49749e0804523c9a6a49a4a
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
18.01.2022 09:58
Опис:
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається відповідно до Наказу Міністерства розвитку, економіки та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Визначення потреби в товарах, роботах, послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Для розрахунку очікуваної вартості можуть використовуватись як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют (у разі, якщо в наявності є валютна складова в ціні товару/послуги), які приведені до єдиних умов. Як інформаційні джерела використовуються: для індексу інфляції - офіційний вебсайт Державної служби статистики України, для курсів іноземних валют - офіційний вебсайт Національного банку України. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі формується відповідно до нормативно-правових актів України, зокрема: Закон України «Про благоустрій населених пунктів» від 16.10.2020 №2807-IV, ухвала Львівської міської ради №376 від 21.04.2011 «Про Правила благоустрою м.Львова», наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 №54 «Про затвердження Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів», рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 10.03.2015 № 116 «Про затвердження класифікації територій м. Львова для санітарного прибирання», наказ Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.03.2010 № 72 “Про затвердження Норм часу на роботи з прибирання об’єктів благоустрою населених пунктів“ та інші діючи нормативні документи. Загальна очікувана вартість закупівлі формується з бюджетного запиту, що становить собою документ, підготовлений головним розпорядником бюджетних коштів, що містить пропозиції з відповідним обґрунтуванням щодо обсягу бюджетних коштів, необхідних для виконання покладених на нього функцій на середньостроковий період, на підставі відповідних граничних показників видатків бюджету та надання кредитів з бюджету. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було оприлюднено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 31.12.2020 року на офіційному сайті Львівської міської ради протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель за посиланням: https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/sykhivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2021.
Планування закупівель є динамічним та безперервним процесом, що здійснюється замовниками протягом року. Законом України «про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі Закон) не встановлено обов’язку замовника складати та затверджувати річний план закупівель на підставі кошторису (тимчасового кошторису), фінансового плану (плану асигнувань, плану використання бюджетних коштів). Крім цього Закон не містить заборон щодо проведення закупівель до набрання чинності Закону про Державний бюджет України, затвердження кошторису, плану використання бюджетних коштів, фінансового плану підприємства, замовник для забезпечення невідкладних потреб у товарах, роботах і послугах у наступному році, може наприкінці поточного року (або на початку наступного року) розпочати закупівлю за відповідним предметом закупівлі. Законом встановлено, що заплановані закупівлі включаються до річного плану. Згідно з частиною першою статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Відповідно до частини другої статті 4 Закону в річному плані, крім інформації про замовника зокрема зазначається: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (далі — ЄЗС) (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі; код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів); вид закупівлі та орієнтовний початок проведення. Крім цього, наказ міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» втратив чинність на підставі наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 11.06.2020 №1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», який не містить жодних вимог щодо проставляння років початку та кінця дії планів закупівель. На електронному майданчику Е-тендер відсутня технічна можливість проставити різні «роки початку та кінця сроку дії плану», наприклад 2021-2022 роки та всі плани на закупівлі, розпочаті у 2021 році, відображаються у планах 2021 року, оскільки подія оголошення закупівлі вже настала, тому у річному плані UA-P-2021-12-14-002131-b зазначено всю необхідну інформацію (щодо поділу на ЛОТИ та про те, що закупівля послуг здійснюється на 2022 рік) у примітках.
Номер:
be62535417974b4d9454203bdb4f2e17
Назва:
внести зміни до висновку
Дата опублікування:
26.01.2022 09:13
Опис:
Прошу виправити інформацію у висновку щодо не розміщення Замовником обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, оскільки відповідна інформація розміщена на сайті Львівської міської ради протягом п’яти робочих днів за посиланням: https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/sykhivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2021 та щодо порушення пункту 19 частини другої статті 22 Законущодо опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій оскільки такі зазначені у розділі 2 "Інша інформація" Тендерної докуменатції.