• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт Стецівського ліцею в с. Стецева по вул. Миру, 4, Коломийського району, Івано-Франківської області (за кодом ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

Торги відмінено

22 524 812.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 225 248.00 UAH
Номер: 0342c30346c5440a80d31d04e1c6eb2a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-01-12-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.01.2022 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 12.01.2022 13:40 - 03.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 12.01.2022 №17 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Заступник начальника управління – начальник відділу взаємодії з правоохоронними органами Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 12.01.2022 №17 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2021-12-14-000355-b 14.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, gamu1967@meta.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Водоканал Покуття» встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів передбачених пунктом 2 частини першої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 13 січня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Снятинської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «Водоканал Покуття», повідомлення про намір укласти договір від 06.01.2022, рішення уповноваженої особи від 06.01.2022 №192. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону ТД Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. У пункті 1 Додатку 1 до ТД на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Замовник вимагає від учасника надати довідку згідно запропонованої форми (таблиця «а») про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання умов договору. Обов’язковою є наявність: Автомобiль бортовий, Кран на автомобiльному ходу, Автонавантажувач. Для підтвердження власної матеріально-технічної бази (в частині самохідної техніки) Учасники мають надати: • у разі залучення – договори оренди, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, які орендуються; • у разі залучення - договори про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, якими будуть надавати послуги; • наявність свідоцтв на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені як власні чи відповідно до договорів оренди чи надання послуг до виконання робіт, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів; У разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, учасники в складі тендерної пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі з зазначенням ідентифікатору тендера. Також, Учасники мають зазначити у таблиці «а» усі будівельні машини і механізми передбачені підсумковою відомістю ресурсів наданою Учасником у складі тендерної пропозиції. В тендерній пропозиції учасника ТОВ «Водоканал Покуття» надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 28.12.2021 б/н, відповідно до якої учасник має в користуванні орендовані машини та механізми, а саме: - автомобіль бортовий DAF TE85XC, орендований в ТОВ «Будівельна техніка «ЗАЕЗ»; - автомобіль фургон RENO MASTER, орендований в ТОВ «Західніенерготехнології»; - машину бурильно-кранову Т-150К БКМ, орендовану в ТОВ «Західніенерготехнології». Поряд з цим, в тендерній пропозиції учасника ТОВ «Водоканал Покуття» не надано договори оренди з ТОВ «Будівельна техніка «ЗАЕЗ» на оренду автомобіля бортового DAF TE85XC та з ТОВ «Західніенерготехнології» на оренду автомобіля фургона RENO MASTER та машини бурильно-кранової Т-150К БКМ. Також, учасником не надано листа-підтвердження від орендодавця ТОВ «Будівельна техніка «ЗАЕЗ» щодо не заперечення використання автомобіля бортового DAF TE85XC та від орендодавця ТОВ «Західніенерготехнології» щодо не заперечення використання автомобіля фургона RENO MASTER для виконання робіт за предметом закупівлі з зазначенням ідентифікатору тендера, що не відповідає вимогам пункту 1 Додатку 1 до ТД. Таким чином, наявність вищезазначеного обладнання учасником не підтверджено. У пункті 2 Додатку 1 до ТД на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Замовник вимагає від учасника надати довідку згідно запропонованої форми (таблиця «б») про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання умов договору (не менше 5). Учаснику необхідно підтвердити наявність/залучення працівників наступним чином: - по штатним працівниками надати копії наказів про прийом (призначення) на роботу, та/або інші документи, які підтверджують наявність в учасника таких працівників; - по працівникам, яких планується залучити до виконання предмету закупівлі, на підставі цивільно-правового договору та /або у якості надання послуг третіми особами, в тому числі суб’єктами підприємницької діяльності, надати кольорові копії діючих документів, що підтверджують відповідні правовідносини. В тендерній пропозиції учасника ТОВ «Водоканал Покуття» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 28.12.2021, в якій відсутня інформація про наявність/залучення водіїв автомобілів DAF TE85XC, RENO MASTER, КРАЗ 65055, машиністів крана КС3575, машини бурильно-кранової Т-150К БКМ, екскаватора навантажувача JCB 3CX. Також, учасником для підтвердження наявності/залучення вищезазначених працівників не надано копії наказів про прийом (призначення) на роботу, та/або інші документи, які підтверджують наявність в учасника таких працівників та/або кольорові копії діючих документів, що підтверджують відповідні правовідносини надання послуг третіми особами, в тому числі суб’єктами підприємницької діяльності, що не відповідає вимогам пункту 2 Додатку 1 до ТД. Таким чином, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання умов договору не підтверджено. У пункті 3 Додатку 1 до ТД на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Замовник вимагає від учасника надати: - довідку згідно запропонованої форми (таблиця «в») про виконання аналогічних договорів (не менше 2). Аналогічним договором є договір на нове будівництво/капітальний ремонт/ реконструкцію; - копії аналогічних договорів інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів з усіма додатками, визначеними в цих договорах; - лист-відгук (по кожному договору) від Замовника робіт про виконання договорів, що наведено у довідці. Відгук повинен мати посилання на договір та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. В тендерній пропозиції учасника ТОВ «Водоканал Покуття» надано копію договору підряду від 30.03.2020 №26, укладеного з Снятинським психоневрологічним інтернатом, на виконання робіт з капітального ремонту житлових кімнат та коридору другого поверху Снятинського ПНІ в м. Снятин по вул. Коснятина, 102, без додатків №1 «Розрахунок Кошторису» та №2 «Кошторис», які відповідно до пунктів 3.2 та 3.3 договору є невід’ємною частиною договору, чим не дотримано вимог пункті 3 Додатку 1 до ТД. На порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Водоканал Покуття», як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. У пункті 1.4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД зазначено, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП на захищеному носії) на пропозицію (учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації.). Учасником ТОВ «Водоканал Покуття» в складі тендерної пропозиції надано файл «Електронний підпис» (sign.p7s) (накладено електронний підпис на пропозицію). За результатами перевірки файлу «sign.p7s» на веб-порталі Центрального засвідчувального органу (далі – ЦЗО), було встановлено наступне: Підписувачі Підписувач ЗАХАРУК БОГДАН ПЕТРОВИЧ П.І.Б. ЗАХАРУК БОГДАН ПЕТРОВИЧ РНОКПП 2415003710 Організація (установа) ТОВ ВОДОКАНАЛ ПОКУТТЯ Код ЄДРПОУ 35281988 Посада ДИРЕКТОР Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача) 11:29:57 29.12.2021 Сертифікат виданий АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Серійний номер 2B6C7DF9A3891DA104000000A4EE8E000ACEA802 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ-4145 Тип підпису Удосконалений Тип контейнера Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису З повними даними для перевірки (CAdES-X Long) Сертифікат Кваліфікований Враховуючи вищенаведене, пропозиція ТОВ «Водоканал Покуття» не містить саме кваліфікований електронний підпис на захищеному носії, оскільки, за результатами перевірки файлу «sign.p7s» на веб-порталі ЦЗО, з’являється інформація, що тип носія особистого ключа «Незахищений», що не відповідає вимогам пункту 1.4 розділу ІІІ ТД. На порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «Водоканал Покуття» через те, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Період усунення порушень: 13.01.2022 12:07 - 28.01.2022 00:00
Дата публікації висновку: 13.01.2022 12:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відмінити процедуру відкритих торгів щодо закупівлі «Капітальний ремонт Стецівського ліцею в с. Стецева по вул. Миру, 4, Коломийського району, Івано-Франківської області» (за ДК 021:2015 – 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)), №UA-2021-12-14-000355-b відповідно до Висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області № UA-M-2022-01-12-000004 на підставі п. 2 частини першої статті 32 Закону з причини неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути (опис таких порушень відповідно до тексту даного рішення).
Дата публікації звіту: 18.01.2022 15:18