-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації шкільного харчування)
Відповідно до річного плану на 2022р. та проєкту договору.
Завершена
348 840.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 744.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 744.20 UAH
Номер:
dd66ce2a482d4681bb236f328778249b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-28-000084
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.01.2022 00:00
Період моніторингу:
31.01.2022 07:54 - 22.02.2022 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.01.2022 № 62
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.01.2022 № 62.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-13-008544-a, 13.12.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо планування закупівлі встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Латик Т.І., визначення вказаного учасника переможцем тендеру та укладення з ним договору встановлено порушення вимог пунктів 1 та 3 частини першої статті 31 Закону та частини сьомої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень вимог пунктів 1 та 3 частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 Закону у встановленому законодавством порядку, а саме вжити заходи щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, письмово звернутися ФОП Латик Т.І. щодо розірвання укладеного договору.
Крім того здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082 при розміщенні інформації про закупівлю, порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 лютого 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Стрийської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №8 (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-12-13-019429-с); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Латик Тетяни Іванівни (далі – ФОП Латик Т.І.); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.12.2021 №14; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю послуг за державні кошти від 10.01.2022 №1; додаткову угоду від 28.01.2022 №1 до вказаного договору; опубліковане Замовником під час моніторингу пояснення на запит органу державного фінансового контролю.
Проведеним під час моніторингу аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником 13.12.2021 оприлюднено інформацію про включення до річного плану на 2021 рік (ідентифікатор річного плану UA-P-2021-12-13-019429-с) проведення закупівлі за предметом «55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації шкільного харчування)» (ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги) з очікуваною вартістю 348 840,00 гривень. Джерелом фінансування закупівлі вказано Державний бюджет України.
Відповідно до оприлюдненого оголошення за ID: UA-2021-12-13-008544-а про проведення відкритих торгів на закупівлю за вищевказаним предметом строк надання послуг – до 31 грудня 2022 року.
Крім того, згідно з оприлюдненою тендерною документацією строк надання послуг - з дати укладання договору до 31.12.2022 року.
Також, за умовами п.4.3 Проекту договору (Додаток 5 до тендерної документації), бюджетні зобов’язання за договором, щодо здійснення Замовником платежів здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань).
Відповідно до наявної у вільному публічному доступі інформації у Єдиному реєстрі розпорядників та одержувачів бюджетних коштів (джерело: https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv) Замовник є розпорядником бюджетних коштів.
Слід зазначити, що відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України. Бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом.
Законом встановлено, що заплановані закупівлі включаються до річного плану.
Згідно з частиною першою статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Замовники повинні здійснювати планування закупівель за бюджетні кошти з огляду на річну потребу в товарах, роботах чи послугах.
Бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року (стаття 3 Бюджетного кодексу України).
Водночас моніторингом встановлено, що в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо планування Замовником вказаної закупівлі та відповідні відображення у річному плані закупівель на 2022 рік. Натомість оголошення про проведення відкритих торгів по вищевказаному предмету закупівлі містить посилання на план закупівель на 2021 рік, що оприлюднений в електронній системі закупівель (UA-P-2021-12-13-019429-с, вкладка «Перейти до плану закупівель»).
Таким чином, закупівля UA-2021-12-13-008544-а проведена не у відповідності до вимог частини першої статті 4 Закону.
Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис.
Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного Закону кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису).
Однак, проведеним моніторингом встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, оголошення про проведення закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, укладення договору тощо), на них накладено удосконалений електронний підпис посадової особи Замовника (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим порушено вимоги пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082.
Відповідно до вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Крім того, проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону в пункті 1.3 частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» («Приклади формальних (несуттєвих) помилок») тендерної документації Замовника не наведено прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасником не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно з частиною третьою статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Умовами тендерної документації Замовника (пункт 1.2 частини 1 розділу 3) визначено, що з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника закупівлі, який підписав/подав документи тендерної пропозиції/тендерну пропозицію.
Отже, Замовником у тендерній документації встановлено вимогу щодо накладення саме кваліфікованого електронного підпису керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції.
Крім того, у тендерній документації Замовника зазначено, що якщо тендерна пропозиція не містить накладеного КЕП керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі підпункту 2 пункту 1 частини1 статті 31 Закону.
Водночас, проведеною під час моніторингу перевіркою накладеного учасником ФОП Латик Т.І. на тендерну пропозицію електронного підпису встановлено, що на тендерну пропозицію вказаного учасника накладено удосконалений електронний підпис, який з врахуванням норм Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованими електронними підписами (сертифікат – кваліфікований, тип носія особистого ключа – незахищений, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), чим недотримано вимог пункту 1.2 частини 1 розділу 3 тендерної документації Замовника.
Враховуючи вищенаведене, учасник ФОП Латик Т.І. не відповідав встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
За вимогою пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо, зокрема, учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Однак, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Латик Т.І., а визначено переможцем.
Також, відповідно пункту 2.2 частини 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1 додатку 1 тендерної документації учасник закупівлі повинен надати копії особових медичних книжок персоналу відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 –(перша сторінка та сторінки із відміткою про допуск до роботи або проведення наступного медичного огляду), які будуть залучені до виконання предмету закупівлі та які зазначені в довідці про працівників.
Проведеним моніторингом розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Латик Т.І. встановлено, що вказаним учасником у складі тендерної пропозиції не надано копії особових медичних книжок персоналу відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 (перша сторінка та сторінки із відміткою про допуск до роботи або проведення наступного медичного огляду), які будуть залучені до виконання предмету закупівлі та які зазначені в довідці про працівників, чим не дотримано вимоги пункту 2.2 частини 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1 додатку 1 тендерної документації
З врахуванням вищенаведеного, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Латик Т.І., яка не відповідала кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, а визначено вказаного учасника переможцем тендеру.
Крім того, відповідно до частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частини другої цієї статті.
Відповідно до вимог пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Також, відповідно до частини сьомої статті 33 Закону, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Проведеним моніторингом встановлено, що в недотримання вимог частини шостої статті 33 Закону, вимог пункту 3 частини першої статті 31 Закону та таблиці 3 Додатку 1 тендерної документації переможцем тендеру ФОП Латик Т.І. не надано Замовнику шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель жодних документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених відповідними пунктами частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Однак, на порушення вимог пункту 3 частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця тендеру ФОП Латик Т.І., яким не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону (в тому числі у спосіб, зазначений у тендерній документації), а визначено її переможцем тендеру та укладено з вказаним переможцем договір про закупівлю послуг за державні кошти від 10.01.2022 №1 на суму 348 840,00 гривень.
Період усунення порушень:
04.02.2022 15:49 - 19.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
04.02.2022 15:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлений висновок за результатами проведення моніторингуЗахідного офісу ДАСУ (UA-M-2022-01-28-000084) по закупівлі за кодом ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації шкільного харчування) (ID UA-2021-12-13-008544-a) було прийнято рішення достроково розірвати договір № 1 від 10.01.2022 року за згодою сторін з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України між Замовником:Стрийською загальноосвітньою школою І-ІІІ ст. №8 та Учасником: ФОП "Латик Тетяною Іванівною". Також, було взято до уваги інформацію, щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку України №1082 при розміщенні інформації про закупівлю, порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі"
Додаткова угоду№2 про розірвання Договору у прикріпленому файлі.
Дата публікації звіту:
11.02.2022 10:34
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
Договір розірвано
Дата публікації:
15.02.2022 10:46
Запити/Пояснення
Номер:
865e06dcb2b24a1c9971a53404c1e56d
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
01.02.2022 14:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.02.2022 00:00
Опис:
Дата: 01.02.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-12-13-008544-a, яка проводилась Стрийською загальноосвітньою школою 1-ІІІ ступенів №8 (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
e7f59ca7c2994e6297faa2a4fcca9b02
Назва:
Пояснення на запит моніторингу
Дата опублікування:
02.02.2022 13:46
Опис:
13.12.2021 р. Стрийською загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів № 8 Стрийської міської ради Львівської області (далі – Замовник) через електронну систему закупівель було оприлюднено оголошення про проведення закупівлі за процедурою відкритих торгів код ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації шкільного харчування)
ID UA-2021-12-13-008544-a
Згідно наказу Державної аудиторської служби № 39 від 19.01.2022р. про початок моніторингу, було розпочато моніторинг вищезгаданої процедури. Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-12-13-008544-a, яка проводилась Замовником за процедурою відкритих торгів надаємо пояснення:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Очікувана вартість даної закупівлі розрахована на підставі Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі у Стрийській загальноосвітній школі І-ІІІ ст. № 8 Стрийської міської ради Львівської області, яка затверджена наказом по школі від 01.12.2021р. №159-з, укладеною на основі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки України № 275 від 18.01.2020р. з використанням методу порівняння ринкових цін на підставі даних ринку, отриманих цінових пропозицій від постачальників даних послуг. Розрахунок очікуваної вартості а також обґрунтування інформації про технічні та якісні характеристики закупівлі кейтерингових послуг (Послуг з організації шкільного харчування), розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі зазначені в додатку 2 до Тендерної документації. Обґрунтування інформації про технічні та якісні характеристики закупівлі кейтерингових послуг (Послуг з організації шкільного харчування) оприлюднене на веб-сайті Стрийської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №8.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів. На якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Інформація знаходиться за посиланням https://sites.google.com/view/school8stryi
Дана інформація оприлюднена на виконання постанови КМУ №710 від 11.10.2016р. “Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами)