-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Офісне приладдя
Завершена
2 155 759.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 779.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 779.00 UAH
Номер:
c3d784f38a3c48b68296020cd15b8548
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-26-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.09.2022 00:00
Період моніторингу:
27.09.2022 08:13 - 19.10.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.09.2022 № 66-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
26.09.2022 № 66-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10. UA-2021-12-13-019098-c, 13.12.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді замовника на запитання учасників до процедури; своєчасності надання відповіді замовником на запит органу державного фінансового контролю; відповідності договору законодавству – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді замовника на запитання учасників до процедури; своєчасності надання відповіді замовником на запит органу державного фінансового контролю; відповідності договору законодавству.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Територіального управління Державної судової адміністрації України в Житомирській області (далі – замовник, ТУ ДСАУ в Житомирській області) на 2022 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель ТУ ДСАУ в Житомирській області від 13.12.2021 № 124; тендерну пропозицію учасника ТОВ «Торгово-Виробнича Група Український папір»; протокольне рішення уповноваженої особи ТУ ДСА України в Житомирській області від 30.12.2021 № 135; повідомлення про намір укласти договір від 30.12.2021; договір від 17.01.2022 № 4-22 на суму 2 092 901,04 грн. (з ПДВ) із ТОВ «Торгово-Виробнича Група Український папір»; запитання учасника до процедури від 16.12.2021 та відповідь замовника від 17.12.2021, оприлюднені в електронній системі закупівель; відповідь замовника від 29.09.2022 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену в електронній системі закупівель.
За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та переможцем ТОВ «Торгово-Виробнича Група Український папір» укладено договір від 17.01.2022 № 4-22 на суму 2 092 901,04 грн. (з ПДВ).
Період усунення порушень:
04.10.2022 16:25 - 08.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
04.10.2022 16:25
Запити/Пояснення
Номер:
cc9c9dde564f49edb0454147f152055d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.09.2022 13:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.10.2022 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2155759,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-13-019098-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
5242ea1203f141569a0f3b0424ecee03
Назва:
Відповідь на моніторинг
Дата опублікування:
29.09.2022 10:43
Опис:
ТУ ДСА У в Житомирській області повідомляє, що на веб сайті територіального управління https://zt.court.gov.ua/tu06/inshe/dergzac/549859 оприлюднена інформація по закупівлі UA-2021-12-13-019098-c на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.