• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Офісне приладдя

Завершена

2 155 759.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 779.00 UAH
Номер: c3d784f38a3c48b68296020cd15b8548
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-26-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.09.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 27.09.2022 08:13 - 19.10.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.09.2022 № 66-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 26.09.2022 № 66-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10. UA-2021-12-13-019098-c, 13.12.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 801-59-98, gulia02fa@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді замовника на запитання учасників до процедури; своєчасності надання відповіді замовником на запит органу державного фінансового контролю; відповідності договору законодавству – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді замовника на запитання учасників до процедури; своєчасності надання відповіді замовником на запит органу державного фінансового контролю; відповідності договору законодавству. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Територіального управління Державної судової адміністрації України в Житомирській області (далі – замовник, ТУ ДСАУ в Житомирській області) на 2022 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель ТУ ДСАУ в Житомирській області від 13.12.2021 № 124; тендерну пропозицію учасника ТОВ «Торгово-Виробнича Група Український папір»; протокольне рішення уповноваженої особи ТУ ДСА України в Житомирській області від 30.12.2021 № 135; повідомлення про намір укласти договір від 30.12.2021; договір від 17.01.2022 № 4-22 на суму 2 092 901,04 грн. (з ПДВ) із ТОВ «Торгово-Виробнича Група Український папір»; запитання учасника до процедури від 16.12.2021 та відповідь замовника від 17.12.2021, оприлюднені в електронній системі закупівель; відповідь замовника від 29.09.2022 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену в електронній системі закупівель. За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та переможцем ТОВ «Торгово-Виробнича Група Український папір» укладено договір від 17.01.2022 № 4-22 на суму 2 092 901,04 грн. (з ПДВ).
Період усунення порушень: 04.10.2022 16:25 - 08.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 04.10.2022 16:25

Запити/Пояснення