-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Шини для вантажних транспортних засобів КП «Комунальник»
Код ДК 021:2015 – 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності. Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою
Завершена
3 776 220.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 881.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 881.10 UAH
Номер:
f46eaaeac56843cca7f2449cae3b2e64
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-16-000114
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.02.2022 00:00
Період моніторингу:
16.02.2022 16:18 - 12.03.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.02.2022 № 97
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.02.2022 № 97.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-13-018730-c, 13.12.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/1510-2022 від 09.02.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, відповідності тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 березня 2022 року
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Комунальник» (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-12-13-021894-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника.
Період усунення порушень:
29.03.2022 15:51 - 02.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
29.03.2022 15:51
Запити/Пояснення
Номер:
a4368f321562432eb5b06e82bbded1c1
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.02.2022 14:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.02.2022 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-12-13-018730-c, яка проводилась Комунальним підприємством «Комунальник» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
c8a5417e50e247cc9a7694bb95c96058
Назва:
Про надання пояснень на вимогу
Дата опублікування:
21.02.2022 15:46
Опис:
На Вашу вимогу щодо надання пояснень, КП «Комунальник» повідомляє наступне:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708.
Технічні та якісні характеристики відповідно технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України для зазначеного предмета закупівлі, чинним на період постачання товару.
2. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби в шинах для вантажних автомобілів у Замовника на 2022 рік. При визначені обсягів закупівлі враховано максимальний пробіг автотранспортних засобів, його технічні показники, умови роботи, особливості дорожнього покриття. Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275, п. 9 рішення Маріупольської міської ради №7/52-5181 від 27.05.2020р. «Про використання при закупівлях електронної системи закупівель», пункту 4.1 Примірного положення про порядок придбання товарів, робіт та послуг в рамках використання електронної системи закупівель, очікувана вартість закупівлі визначена методом порівняння ринкових цін шляхом проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, в тому числі запиту комерційних пропозицій від суб’єктів господарювання та оформлення результатів у вигляді конкурсного листа.". Очікувана вартість закупівлі шин становить 3 776 200,00 грн., кількість - 346 штук.
3. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://www.kpkomunalnik.in.ua/
https://www.kpkomunalnik.in.ua/%d0%be%d0%b1%d0%b3%d1%80%d1%83%d0%bd%d1%82%d1%83%d0%b2%d0%b0%d0%bd%d0%bd%d1%8f-%d0%bf%d1%80%d0%b5%d0%b4%d0%bc%d0%b5%d1%82%d0%b0-%d0%b7%d0%b0%d0%ba%d1%83%d0%bf%d1%96%d0%b2%d1%96%d0%bb%d1%96/
Номер:
e54cf54a911e451688faf65e9d2d8ad7
Назва:
Щодо зупинення моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
24.02.2022 16:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.03.2022 00:00
Опис:
У зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та прийняттям Указу Президента України №64/2022 від 24 лютого 2022 року «Про введення воєнного стану в Україні», воєнний стан запроваджено з 5:30 год 24 лютого 2022 року строком на 30 діб.
Враховуючи вищенаведене, на підставі наказу Держаудитслужби України від 24.02.2022 №34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю» Західний офіс Держаудитслужби зупиняє проведення моніторингу процедури закупівлі.
Номер:
866dd9a9d19d4933b88f994226bc3d51
Назва:
Щодо поновлення моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
28.03.2022 10:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.04.2022 00:00
Опис:
Відповідно до Закону України від 12.05.2015 № 389-VIII «Про правовий режим воєнного стану» та з огляду на Указ Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ, з метою забезпечення здійснення повноважень органами державного фінансового контролю на підставі наказу Держаудитслужби України від 25.03.2022 №49 «Про здійснення заходів державного фінансового контролю» Західний офіс Держаудитслужби поновлює зупинений відповідно до наказу Держаудитслужби від 24.02.2022 № 34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю» моніторинг процедури закупівлі.